با 4 میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم؟

با 4 میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم؟-کاماپرس
لست سکند

با توجه به گرانی مسکن در تهران و قیمت‌های عجیب و سر به فلک کشیده، در مناطق شمالی و حتی برخی نقاط مرکزی تهران پیدا کردن آپارتمان 4 میلیارد تومانی تقریبا ممکن نیست. معمولا با 4 میلیارد تومان می‌توان در مناطقی مانند بریانک، پیروزی، سلسبیل، منیریه، امیریه و … خانه‌های نقلی با امکانات مناسب و نوساز خرید یا خانه‌های قدیمی با متراژ بزرگتر را انتخاب کرد.

کاماپرس در این گزارش 5 آپارتمان با قیمت حدودا 4 میلیارد تومان در تهران را معرفی می‌کند.

قیمت آپارتمان نقلی در منیریه

یک آپارتمان 57 متری یک خواب و 14 سال ساخت در منیریه در حالی که بازسازی شده، 3 میلیارد و 800 میلیون تومان قیمت خورده است. اتاق خواب این واحد بزرگ و قابل چیدمان ساخته شده و سالن آن نور مستقیم دارد. این واحد در طبقه سوم ساختمان قرار گرفته و تکواحدی است.

آپارتمان دو خواب در امیریه

در امیریه یک واحد 61 متری دو خواب و 7 سال ساخت برای فروش عرضه شده و قیمت آن 3 میلیارد و 900 میلیون تومان است. این واحد در طبقه سوم یک ساختمان چهار طبقه قرار گرفته و از آسانسور، پارکینگ، انباری و بالکن برخوردار است.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

قیمت آپارتمان نورگیر در پیروزی

با 4 میلیارد تومان می‌توان یک آپارتمان 72 متری دو خواب در پیروزی خریداری کرد. این آپارتمان ساخت 1390 است و پارکینگ و انباری دارد. واحد ذکر شده در طبقه چهارم ساختمان واقع شده و نورگیر و خوش نقشه است. برخورداری از دسترسی محلی بسیار خوب از مزایای این آپارتمان به شمار می‎‌رود.

قیمت آپاتمان 75 متری نوساز در بریانک

یک آپارتمان نوساز و فول امکانات 75 متری در بریانک 4 میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است. این آپارتمان دو خواب بوده و در طبقه دوم یک ساختمان چهار طبقه قرار دارد. ساختمان این واحد در سال 1402 و تکواحدی ساخته شده است. این واحد دارای آسانسور، پارکینگ، انباری، بالکن و دسترسی خوب است.

آپارتمان 65 متری در سلسبیل

در سلسبیل یک آپارتمان 65 متری دو خواب در حالی که ساخت 1388 بوده و در طبقه چهارم ساختمان قرار دارد با قیمت 4 میلیارد و 150 میلیون تومان فروخته می‌شود. این آپارتمان تکواحدی بوده و از آسانسور، پارکینگ، انباری و بالکن بهره می‌برد.

انتهای پیام

مرتبط با : دیوارشیپور
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز