قیمت آپارتمان 100 متری در سعادت آباد / فروردین 1403

قیمت آپارتمان 100 متری در سعادت آباد / فروردین 1403-کاماپرس

محله سعادت آباد جزو مناطق خوش‌‍ آب‌ و هوای تهران است. در حال حاضر خانه‌های ویلایی قدیمی در سعادت آباد جای خود را به برج‌های لوکس با معماری خاص داده‌اند، به طوری که این محله اکنون از بافت شهری مدرن برخوردار است. از سوی دیگر این نوسازی به همراه برخورداری از امکانات و خدمات رفاهی خوب باعث افزایش چشم‌گیر قمیت خانه در سعادت آباد شده و این محله را به یکی از گران قیمت‌ترین محله‌های تهران تبدیل کرده است.

کاماپرس در این گزارش 5 آپارتمان 100 متری در سعادت آباد را معرفی می‌کند.

آپارتمان فول امکانات در سعادت آباد

یک واحد ۱۰۰ متری دو خواب و فول امکانات در سعادت آباد با قیمت ۲۳ میلیارد تومان به فروش می‌رسد. این واحد که در طبقه ششم یک ساختمان ۱۲ طبقه قرار گرفته ساخت ۱۳۹۵ بوده و کاملاً نورگیر است. از امکانات این ساختمان می‌توان به آسانسور، پارکینگ، انباری، سالن ورزشی و سالن اجتماعات، لابی و سرایدار مقیم در ساختمان اشاره کرد.

قیمت آپارتمان نوساز در سعادت آباد

قیمت یک آپارتمان ۱۰۰ متری نوساز و کلید نخورده در سعادت آباد ۲۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است این واحد که در سال ۱۴۰۲ ساخته شده دارای دو اتاق خواب آسانسور پارکینگ و انباری است.‌ واحد ذکر شده در طبقه سوم ساختمان قرار گرفته رو به آفتاب است.

قیمت آپارتمان بازسازی شده در سعادت آباد

قیمت یک آپارتمان ۱۰۰ متری فول بازسازی شده در سعادت آباد ۱۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است. این واحد دو خواب در سال ۱۳۸۶ ساخته شده و در طبقه دوم یک ساختمان پنج طبقه قرار دارد. واحد ذکر شده از امکاناتی چون آسانسور، پارکینگ، انباری و کمد دیواری‌های جادار بهره می‌برد.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

قیمت آپارتمان 100 متری دو خواب در سعادت آباد

قیمت فروش یک آپارتمان ۱۰۰ متری ساخت ۱۳۸۷ در سعادت آباد ۱۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است. این واحد دو خواب بوده و در طبقه سوم ساختمان واقع شده است. از امکانات و مزایای این آپارتمان می‌توان به برخورداری از آسانسور، پارکینگ، انباری دو تراس و سرایدار مقیم در ساختمان اشاره کرد.

آپارتمان 100 متری خوش نقشه

یک واحد ۱۰۰ متری خوش نقشه و دو خواب در سعادت آباد با قیمت ۱۲ میلیارد و ۱۲۵ میلیون تومان فروخته می‌شود. این واحد در سال ۱۳۸۸ ساخته شده اما در حال حاضر با بازسازی کامل به مشتری تحویل داده می‌شود. واحد مد نظر از آسانسور، پارکینگ و انباری برخوردار بوده و در طبقه چهارم یک ساختمان پنج طبقه قرار دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : دیوارشیپور
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

7 دیدگاه برای “قیمت آپارتمان 100 متری در سعادت آباد / فروردین 1403

  1. رامین گفته:

    بنده مشاورهستم جای خوب سعادت آباد کلنگی متری ۷۰۰میلیون توغربیهای بلوار۲۴متری فروش رفته وآپارتمان نوسازتوهمون لوکیشن زیرمتری ۵۵۰میلیون نداریم

  2. سیاوش گفته:

    درود دوستان
    بصورت خلاصه گویی و اختصار عرض کنم که مبلغ بنا و ملک حالا در هر کاربری باشد ،در ایران و اکثریت نقاط این کره خاکی که از ثبات اقتصادی قدرتمندی برخوردار نبوده تابعی از تورم می‌باشد و این تا زمانی حاصل میشود و روبه فزونی داشته که تورم در نقطه ای سربه سر بین ۳۵ تا ۴۰درصد باشد ،و برعکس این که از این بازه قفل کرده. و یا روبه افزایش باشد اولین سقوط مربوط به ملک و مسکن می‌باشد چراکه کالای ضروری و لازم که جز نیازهای هر روز سبد کالا و خدمات باشد نیست در سال ۱۴۰۳ سقوط و کاهش شدید قیمت ها رو داریم و به مرحله آیی می‌رسد ،سازندگان با تشکیل تعاونی های مسکن اقدام به فروش مسکن های ساخته شده ی خود با انواع وام و …مختلف …سپاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز