آپارتمان 80 متری در اسلامشهر ، چند؟ / فروردین 1403

آخرین قیمت آپارتمان 80 متری در اسلامشهر / فروردین 1403-کاماپرس

در سال‌های اخیر افزایش قیمت و تورم شدید در بازار مسکن استان‌های تهران و البرز، منجر به افزایش مهاجرت افراد به مناطق اطراف تهران همچون  اسلامشهر شده است. مردم بومی با توجه به شلوغی و ترافیک عجیب و غریب، متوجه این افزایش مهاجرت شده‌اند. باید به مردم حق داد که اسلامشهر را به عنوان نزدیک‌ترین شهرستان به تهران و پرامکانات‌ترین شهرستان حاشیه‌ای این استان، انتخاب کنند. با این حال، این مهاجرت باعث افزایش قیمت خرید و اجاره مسکن در این منطقه شده است.

کاماپرس در این گزارش 5 آپارتمان 80 متری در اسلامشهر را معرفی می‌کند.

قیمت آپارتمان 80 متری فول امکانات

یک واحد 80 متری دو خواب و فول امکانات در اسلامشهر 2 میلیارد و ۹۸۰ میلیون تومان قیمت خورده است. واحد مدنظر در سال ۱۳۹۷ ساخته شده و در طبقه آخر یک ساختمان چهار طبقه واقع شده است. از امکانات این آپارتمان نورگیر می‌توان به آسانسور، پارکینگ، انباری و درب ضدسرقت اشاره کرد.

قیمت آپارتمان 80 متری دو خواب در اسلامشهر

قیمت یک آپارتمان ۸۰ متری دو خواب در اسلامشهر ۲ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان است. این واحد که در سال ۱۳۹۱ ساخته شده در طبقه دوم یک ساختمان سه طبقه قرار گرفته و بازسازی شده است. ساختمان مدنظر تک واحدی بوده و از پارکینگ بدون مزاحم، انباری و موقعیت مکانی خوبی بهره می‌برد.

قیمت آپارتمان کلید نخورده در اسلامشهر

یک آپارتمان ۸۰ متری سه خواب و کلید نخورده در اسلامشهر ۲ میلیارد و ۷۲۰ میلیون تومان قیمت دارد. این  واحد در طبقه پنجم یک ساختمان شش طبقه واقع شده و ساخت ۱۴۰۲ است.‌ امکانات این واحد پارکینگ، انباری، آسانسور و بالکن بزرگ و قابل چیدمان را شامل می‌شود.

راز آسمان پایتخت

قیمت آپارتمان نوساز در اسلامشهر

یک آپارتمان ۸۰ متری نوساز در اسلامشهر ۲ میلیارد و 600 میلیون تومان قیمتگذاری شده است. این واحد دو خواب بوده و در سال ۱۴۰۲ به بهره‌برداری رسیده است. واحد مدنظر در طبقه پنجم ساختمان قرار دارد و از امکاناتی چون آسانسور، پارکینگ و انباری استفاده می‌کند.

بیشتر بخوانید:

آپارتمان 80 متری ساخت 1389

قیمت یک آپارتمان ۸۰ متری ساخت ۱۳۸۹ در اسلامشهر ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان است. این واحد در طبقه اول یک ساختمان چهار طبقه قرار گرفته و دارای دو اتاق خواب است. برخورداری از آسانسور و قرار گرفتن در یکی از بهترین موقعیت‌های مکانی منطقه از مزایای این آپارتمان به شمار می‌رود.

انتهای پیام

مرتبط با : دیوار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

12 دیدگاه برای “آپارتمان 80 متری در اسلامشهر ، چند؟ / فروردین 1403

    • داراب میربگ گفته:

      اره دقیقا من هم بزرگ شده ی اسلامشهرم و هنوز خونه پدریم اسلامشهره و خیابونی ک پدر مادرم اونجا خونه دارن خیابونیه ب اسم کاشانی ک همین الان ک من دارم این پیام رو مینویسم خونه متری پنجاه و دو سه میلییون داره معامله میشه در حالیکه این اپارتمانهایی ک مثال زده شده متری سی و سه تا سی و پنج میلییونه ک بعید میدونم الان داخل اسلامشهر با چنین قیمتی بشه خونهرخرید و احتمالا این قیمتها یا واسه یک سال و نیم دو سال پیشه یا واسه جاهایی مثل صالح اباد و سلطان اباده ک خوده اونا جزو حاشیه های اسلامشهر محسوب میشن یعنی باید با سی و پنج میلییون بری تو حاشیه ی ی شهرستانی زمین پیدا کنی ک خودش جزو حاشیه ی تهران محسوب میشه و بدا بحال جوونهایی ک تو این دوره زمونه میخوان زندگی تشکیل بدن و حتی تو خواب هم بعید میدونم بتونن خونه و ماشین بخرن

  1. ناشناس مقیم اسلامشهر گفته:

    چه ارزان است که آپارتمان ارزان باشد همه مایحتاج مردم از خوراک پوشاک مسکن وسیله نقلیه وهرچه لازم است گران است. فقط نان را به لطف زحمت کشان درد آشنا کشاورز کمی ارزان است قیمت گندم امسال ۱۷ هزار تومان پیش خرید کردن از خوزستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز