جدیدترین قیمت آپارتمان 65 متری در تهرانسر / فروردین 1403

قیمت آپارتمان 80 متری در تهرانسر / فروردین 1403-کاماپرس

تهرانسر یکی از محلات رو به رشد تهران است که هر روز با افزایش تقاضا برای خرید آپارتمان مواجه می‌شود. این محله از بلوارهای منظم و فضای پویایی برخوردار است. نزدیکی محله تهرانسر به میدان آزادی تهران یکی از نقاط قوت این محله به شمار می‌رود.

وضعیت ترافیک این محله نیز از دیگر محله‌های تهران متمایز است، زیرا به لطف وجود آزادراه‌ها و بزرگراه‌هایی مانند آزادگان و جاده مخصوص و بزرگراه فتح، خیابان‌ها چندان شلوغ و پرترافیک نیستند.

کاماپرس در این گزارش قیمت 5 آپارتمان 65 متری در محله تهرانسر را بررسی می‌کند.

قیمت آپارتمان فول امکانات

قیمت یک آپارتمان ۶۵ متری فول امکانات و یک خواب در تهرانسر ۵ میلیارد تومان است. این آپارتمان که در سال ۱۳۹۹ ساخته شده در طبقه چهارم ساختمان قرار گرفته و نورگیر است. واحد ذکر شده از امکاناتی چون آسانسور، پارکینگ و انباری بهره می‌برد و دسترسی محلی خوبی دارد.

آپارتمان 65 متری یک خواب در تهرانسر

در تهرانسر یک آپارتمان ۶۵ متری یک خواب که در سال ۱۳۹۱ ساخته شده ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان قیمتگذاری شده است این واحد در طبقه دوم یک ساختمان چهار طبقه قرار گرفته و دارای آسانسور پارکینگ و انباری است سالن این واحد پرده خور و رو به آفتاب قرار دارد.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

قیمت آپارتمان 65 متری نوساز

یک آپارتمان ۶۵ متری دو خواب و نوساز در تهرانسر با قیمت ۴ میلیارد و ۶۸۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. این آپارتمان در طبقه سوم ساختمان قرار گرفته و کاملاً نورگیر است. از امکانات و مزایای این ساختمان می‌توان به آسانسور، پارکینگ، انباری، سالن بازی کودکان و لابی اشاره کرد. این آپارتمان ساخت ۱۴۰۲ است.

آپارتمان 65 متری دو خواب در تهرانسر

یک آپارتمان ۶۵ متری دو خواب در تهرانسر در حالی که در طبقه اول ساختمان قرار گرفته و ساخت ۱۳۸۲ است ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان قیمت خورده است. واحد ذکر شده کاملا نورگیر بوده و دسترسی خوبی به خدمات و امکانات رفاهی دارد. از امکانات این آپارتمان می‌توان به پارکینگ و انباری اشاره کرد.

آپارتمان خوش نقشه در تهرانسر

در تهرانسر یک آپارتمان ۶۵ متری ساخت ۱۳۸۴ که در طبقه همکف یک آپارتمان ۵ طبقه قرار دارد با قیمت ۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به مشتری تحویل داده می‌شود‌. این آپارتمان دو خواب و خوش نقشه بوده و دارای پارکینگ، انباری و تراس است.

انتهای پیام

مرتبط با : دیوار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

6 دیدگاه برای “جدیدترین قیمت آپارتمان 65 متری در تهرانسر / فروردین 1403

  1. سامان گفته:

    پول هنگفتیه واقعا،،که اصلا نمیارزه،،البته چون پول ما واقعا بی ارزش شده،،اما محله خودمون از این گرونتره

  2. فرهاد گفته:

    تهرانسر اگر صدای هواپیما را نداشت جای رشد بیشتری داشت به علاوه اینکه مترو تهرانسر هم کلنگ خورده تهرانسر در آینده نزدیک یکی‌از شهرک های خوب تهران خواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز