آخرین قیمت آپارتمان زیر 100 متر در ولنجک / فروردین 1403

آخرین قیمت آپارتمان در ولنجک (80 تا 100 متری)-کاماپرس

ولنجک یکی از محله‌‌های مدرن و لوکس منطقه یک تهران محسوب می‌شود. ولنجک به دلیل موقعیت جغرافیایی از شلوغی و آلودگی کمتری برخوردار است. از سویی دیگر نزدیک بودن به ارتفاعات توچال و همچنین دارا بودن بوستان‌های متعدد به علاوه برخورداری از امکانات و خدمات رفاهی مناسب موجب شده تا شرایط زندگی برای ساکنان این منطقه ایده‌آل باشد. قیمت خرید آپارتمان در این منطقه بسته به عمر بنا، امکانات و محل قرارگیری متغیر است.

کاماپرس در این گزارش 5 آپارتمان 80 تا 100 متری در محله ولنجک را معرفی می‌کند.

قیمت آپارتمان 100 متری در ولنجک

یک آپارتمان ۱۰۰ متری ساخت ۱۴۰۲ در ولنجک ۲۵ میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است. این واحد دو خواب بوده و در طبقه پنجم یک ساختمان شش طبقه قرار دارد. دید و ویو این آپارتمان همیشگی و بدون مشرف، پنجره‌های آن قدی و تراس آن قابل چیدمان است. این آپارتمان از آسانسور، پارکینگ، انباری و مشاعات مجلل استفاده می‌کند.

قیمت آپارتمان دو خواب در ولنجک

قیمت یک واحد ۹۷ متری دو خواب در ولنجک در حالی که ساخت ۱۳۸۵ بوده و در طبقه هشتم یک ساختمان ۱۱ طبقه قرار دارد، ۱۶ میلیارد و ۹۷۵ میلیون تومان است. این واحد خوش نقشه رو به آفتاب، کاملاً نورگیر و بازسازی شده است. از امکانات این واحد می‌توان به آسانسور، پارکینگ، انباری، تراس بزرگ و قابل چیدمان، لابی و سرایدار مقیم در ساختمان اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

قیمت آپارتمان 95 متری در ولنجک

قیمت یک واحد ۹۵ متری ساخت ۱۳۸۶ در ولنجک ۲۰ میلیارد تومان است این واحد دو خواب بوده و در طبقه هفتم ساختمان قرار دارد آسانسور پارکینگ انباری لابی ۲۴ ساعته و چشم انداز خوب با ویو ابدی از امکانات و و مزایای این ساختمان به شمار می‌رود

قیمت آپارتمان 85 متری در ولنجک

با ۱۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان می‌توان یک آپارتمان ۸۵ متری دو خواب در ولنجک را خریداری کرد. این آپارتمان در سال ۱۳۸۷ ساخته شده و فول امکانات است. واحد مدنظر از امکاناتی چون آسانسور، پارکینگ و انباری بهره می‌برد. این واحد در طبقه پنجم یک ساختمان هشت طبقه قرار دارد.

قیمت آپارتمان 80 متری در ولنجک

یک واحد ۸۰ متری یک خواب ساخت ۱۳۸۳ در ولنجک ۱۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان قیمتگذاری شده است. این واحد در طبقه پنجم یک ساختمان پنج طبقه قرار گرفته و دارای دو لاین آسانسور، گیت نگهبانی، پارکینگ و انباری است. این واحد نورگیر بوده و در یکی از بهترین موقعیت‌های مکانی منطقه قرار دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : دیوار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز