قیمت جدید آپارتمان 120 متری در شهر پردیس / فروردین و اردیبهشت 1403

آخرین قیمت آپارتمان 120 متری در پردیس / فروردین 1403-کاماپرس

ترافیک‌های مداوم، شلوغی، سر و صدا، آلودگی هوا، هزینه‌های سرسام‌آور و موارد دیگر، ساکنان تهران را به خرید خانه در شهرهای حومه و دوری از تهران ترغیب می‌کند. پردیس از شهرهای مناسب و قابل سکونت با هزینه‌های نسبتا پایین و امکانات قابل قبول در نزدیکی تهران است که برای زندگی و همچنین سرمایه‌گذاری مناسب بوده و مورد توجه خریدارانی قرار می‌گیرد که بودجه متوسطی دارند.

کاماپرس در این گزارش 5 آپارتمان 120 متری در شهر پردیس را معرفی می‌کند.

قیمت آپارتمان 120 متری سه خوابه در پردیس

یک آپارتمان ۱۲۰ متری سه خوابه در پردیس با قیمت ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. این آپارتمان در طبقه سوم یک ساختمان چهار طبقه قرار گرفته و دارای دو بالکن و نور بسیار خوب است. این آپارتمان از امکاناتی چون آسانسور، پارکینگ و انباری بهره می‌برد و ساخت ۱۴۰۱ است.

آپارتمان 120 متری نوساز در پردیس

قیمت یک آپارتمان ۱۲۰ متری نوساز در شهر پردیس ۶ میلیارد و 300 میلیون تومان تعیین شده است. این آپارتمان در سال ۱۴۰۲ ساخته شده و در طبقه چهارم ساختمان قرار دارد. از امکانات و مزایای این آپارتمان می‌توان به نور خوب، دسترسی محلی عالی و برخورداری از پارکینگ، آسانسور و انباری اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

آپارتمان 120 متری فول امکانات در پردیس

قیمت یک آپارتمان ۱۲۰ متری ساخت 1391 در پردیس ۵ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان است. این آپارتمان که در طبقه دوم یک ساختمان پنج طبقه قرار دارد از دو اتاق خواب بزرگ با ویو عالی برخوردار است. امکانات این آپارتمان آسانسور، پارکینگ، انباری و دو بالکن را شامل می‌شود.

قیمت آپارتمان 120 متری دو خوابه در پردیس

یک واحد ۱۲۰ متری نوساز و سه خوابه در شهر پردیس با قیمت ۵ میلیارد و 300 میلیون تومان به فروش می‌رسد. واحد مد نظر در طبقه اول یک ساختمان پنج طبقه قرار گرفته و دارای آسانسور، پارکینگ و انباری است. این واحد خوش نقشه ساخته شده و سالن آن بزرگ و رو به نور است.

آپارتمان 120 متری نورگیر در پردیس

یک آپارتمان ساخت ۱۴۰۱ در شهر پردیس با برخورداری از نور عالی و دو اتاق خواب مستر به قیمت ۴ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان فروخته می‌شود. این واحد در طبقه دوم یک ساختمان پنج طبقه واقع شده و بسیار خوش نقشه است. واحد ذکر شده از آسانسور، پارکینگ و انباری استفاده می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : دیوارشیپور
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “قیمت جدید آپارتمان 120 متری در شهر پردیس / فروردین و اردیبهشت 1403

  1. کیا ء گفته:

    طرف ۵ملیارد بخرد محل کارش هم تهران باشد این رفت وامد به محل کارش کار دیوانه هاست دوملیارد می ره یه جای خوب تهران رهن میشنه سه ملیارد را بزاره بانک با سود ۲۰ درصد به بالا هم خودش وهم زن وبچه هایش شاهانه زندگی می کنند مگر ادمی چقدر میخواهد عمر بکند با استرس جمع مال وخونه واموال بکنه اخرش هم بر باده همان صاحب خونه اپارتمانش را محکم داشته باشه از دستش در نره بهتره تا خریدار خودش را به اب واتش نزنه ودلال وا سطه وفروشنده بچاپ بچاپ از ملت بیچاره نکنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز