آخرین قیمت آپارتمان 80 متری دو خواب در رودهن / فروردین 1403

آخرین قیمت آپارتمان 80 متری دو خواب در رودهن / فروردین 1403-کاماپرس

رودهن، بخشی از شهرستان دماوند است که در شمال شرق استان تهران واقع شده و به استان سرسبز مازندران نزدیک است. این شهر به عنوان یکی از زیباترین و سرسبزترین شهرهای اطراف تهران شناخته می‌شود. مناطق ییلاقی این شهر به دلیل نزدیکی به کوه و رودخانه از هوای خنک و مطبوعی برخوردار بوده و گردشگران بسیاری را نیز به سوی خود جذب می‌کند. اخیراً بسیاری از شهروندان تهران برای فرار از آلودگی هوا و شلوغی پایتخت و همچنین قیمت نسبتا مناسب آپارتمان در رودهن به این منطقه مهاجرت کرده‌اند.

کاماپرس در این گزارش 5 آپارتمان 80 متری در رودهن را معرفی می‌کند.

قیمت آپارتمان 80 متری فول امکانات در رودهن

قیمت یک واحد ۸۰ متری دو خواب و فول امکانات در رودهن ۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان است. واحد مدنظر ساخت ۱۳۹۶ بوده و از امکاناتی چون آسانسور، پارکینگ و انباری بهره می‌برد. این آپارتمان در طبقه سوم یک ساختمان شش طبقه واقع شده و دسترسی محلی خوبی دارد.

آپارتمان 80 متری نورگیر در رودهن

یک آپارتمان ۸۰ متری ساخت ۱۳۹۵ در رودهن با قیمت ۲ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. این آپارتمان که در طبقه دوم یک ساختمان ۶ طبقه قرار گرفته، دو خواب بوده و فول امکانات است. امکانات این آپارتمان آسانسور، پارکینگ و انباری را شامل می‌شود. این آپارتمان نورگیر بوده و دسترسی خوبی دارد.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

آپارتمان 80 متری خوش نقشه در رودهن

قیمت یک واحد ۸۰ متری دو خواب و خوش نقشه در رودهن ۲ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان است. واحد ذکر شده در سال ۱۳۹۶ ساخته شده و در طبقه دوم ساختمان قرار دارد. این آپارتمان از دسترسی عالی به امکانات و خدمات رفاهی برخوردار بوده و دارای امکاناتی چون آسانسور، پارکینگ و انباری است.

قیمت آپارتمان 80 متری نوساز در رودهن

یک واحد ۸۰ متری دو خواب و نوساز در رودهن ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده است. این واحد که در طبقه سوم یک ساختمان چهار طبقه قرار گرفته در منطقه‌ای دنج و آرام واقع شده و از دسترسی محلی خوبی برخوردار است. از امکانات این آپارتمان خوش نقشه می‌توان به انباری، پارکینگ و آسانسور اشاره کرد.

آپارتمان 80 متری قیمت مناسب در رودهن

در رودهن قیمت یک آپارتمان ۸۰ متری دو خواب که در سال ۱۴۰۰ ساخته شده و در طبقه اول ساختمان قرار دارد 1میلیارد و 600 میلیون تومان تعیین شده است. برخورداری از آسانسور، پارکینگ و انباری از مزایای این آپارتمان خوش قیمت به شمار می‌رود.

انتهای پیام

مرتبط با : دیوار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز