چگونگی اطلاع از قیمت ورق سیاه

تور لحظه آخری-کاماپرس

ورق سیاه، یکی از مهم‌ترین محصولات فولادی با کاربرد زیاد در صنایع مختلف است که از عنصرهای گوگرد، سیلسیم، فسفر و کربن ساخته می‌شود. این ورق کاربردی در صنایعی مانند خودروسازی، ساختمان سازی، تولید انواع لوله و مخزن‌، دریایی و هوایی کاربرد زیادی دارد؛ لذا صاحبان صنایع نسبت به قیمت ورق سیاه و نوسان آن حساس هستند و همواره آن را بررسی می‌کنند.

به گزارش کاماپرس، ورق سیاه به دلیل رنگ سیاه و مات خود به این نام شناخته می‌شود. این ورق جزو ورق‌های خشن و سرسخت صنعتی بوده و مقاومت بالایی در برابر خوردگی داشته و به دلیل انعطاف زیاد، قابلیت جوشکاری و شکل دهی آسان، در صنایع مختلف کاربرد زیادی دارد .

این گزارش ضمن معرفی اجمالی یکی از مهمترین محصولات فولادی، چگونگی اطلاع از قیمت ورق سیاه را نیز تشریح کرده است.

ظاهر ورق سیاه

ورق سیاه از لحاظ ظاهری انواع مختلفی دارد که در ادامه بررسی شده است.

ورق سیاه صنعتی: این نوع ورق با ضخامت و اندازه‌های مختلف تولید می­شود و معمولا پوشش و روکش ندارد. ورق سیاه صنعتی در صنایع مختلف کاربرد دارد.

راز آسمان پایتخت

ورق سیاه رول: ورق سیاه رول به صورت رول یا کلاف بوده و معمولا برای استفاده در صنایعی مانند خودروسازی، ساختمان سازی و تولید لوله‌های فولادی کاربرد دارد. عرض استاندارد این ورق بین 1000 تا 2000 میلی‌متر بوده و معمولا ضخامت آن 1.5 تا 15 میلی­متر است.

ورق سیاه شیت: ورق سیاه شیت یا فابریک، نوع دیگر این محصول است که ضخامتی کمتر از ورق سیاه معمولی داشته و در هر سایزی تولید می‌شود. این نوع ورق بیشتر در صنایع خودروسازی، لوازم خانگی و الکترونیک کاربرد دارد. رایج‌ترین نوع این ورق دارای اندازه 2000 در 100، 2500 در 1250 و 6000 در 1000 ((…)) است.

جنس ورق سیاه

ورق سیاه از لحاظ جنس و مواد اولیه نیز به انواع مختلفی تقسیم می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به ورق سیاه ای تی 37، اس تی 52، اچ بی و اچ سی اشاره کرد. مصرف کنندگان با توجه به نوع استفاده و کاربری خود می‌توانند یکی از انواع ورق سیاه مذکور را خریداری کنند و برای پروژه خود به کار ببرند.

قیمت ورق سیاه

قیمت ورق سیاه با توجه به نوع آن متفاوت است. گذشته از انواع این محصول، نرخ آن به مواردی مثل تقاضا و عرضه در بازارهای جهانی، هزینه تولید و توزیع و تکنولوژی نیز بستگی دارد. مثلا اگر میزان عرضه از تقاضا بیشتر شود، نرخ ورق سیاه کمتر خواهد شد و در صورتی که تقاضا از عرضه بیشتر باشد، نرخ آن صعودی خواهد بود.

چگونگی اطلاع از قیمت ورق سیاه و خرید آن

«آهن ملت»، یک درگاه معتبر در زمینه عرضه انواع محصولات فولادی و آهنی از جمله ورق سیاه است که علاوه بر این محصول، سایر مقاطع فولادی و آهنی مورد نیاز مشتریان را نیز عرضه می‌کند و اطلاعات خوبی درباره ورق سیاه و دیگر محصولات در اختیار مشتریان قرار می­دهد.

قیمت هر کیلو ورق سیاه در این وبسایت به روزرسانی شده و متقاضیان می‌توانند نسبت به قیمت آن مطمئن باشند. لیست قیمت ورق سیاه موجود در این سایت از مجموعه‌های فولاد اکسین خوزستان، قطعات خودرو، نورد لوله اهواز، فولاد کاویان، فولاد مبارکه اصفهان و نرخ ورق‌های وارداتی کارخانه‌های فعال در اوکراین، روس و قزاقستان استخراج شده است. ورق‌های خریداری شده از این درگاه قابلیت سفارشی سازی دارد و در اندازه دلخواه و به صورت برش داده شده به مشتری تحویل داده می‌شود.

متقاضیان ورق سیاه به منظور خرید این محصول می­توانند به وبسایت آهن ملت به آدرس اینترنتی https://ahanmelat.com  مراجعه کنند. حتی افرادی که تنها قصد آگاهی از قیمت این محصول را دارند نیز می‌توانند به این درگاه مراجعه کرده یا از طریق شماره تلفن 02167103 با کارشناسان این مجموعه در تماس باشند.

انتهای پیام

مرتبط با : آهن ملت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز