با ۲ میلیارد تومان در هشتگرد خانه بخریم یا اندیشه؟

هشتگرد-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

دغدغه زندگی در کلان‌شهرها به‌ویژه کلان‌شهری مانند تهران باعث شده که بسیاری از شهروندان ساکن در شهرهای شلوغ و پررفت‌وآمد، برای خرید آپارتمان به شهرهای حاشیه‌ای بروند؛ البته به غیر از کاهش ترافیک شهری، پایین‌بودن نرخ خانه‌ها تمایل به خرید‌های این‌چنینی را بیشتر کرده است.

از مناطقی که در سال‌های اخیر مورد استقبال قرار گرفته است، اندیشه و شهر جدید هشتگرد است؛ این دو منطقه به‌دلیل نزدیکی به تهران و کرج و همچنین اتصال به شبکه مترو به فرصت خوبی برای پایتخت‌نشینان تبدیل شده است. این در حالی است که برخی برای شرایط آب‌وهوای بهتر و فرار از آلودگی هوای پایتخت به این مناطق نقل‌مکان می‌کنند.

کاماپرس در این گزارش و با جست‌وجو در سایت‌های اینترنتی شرایط خرید خانه با بودجه تقریبی ۲ میلیاردتومانی در شهر جدید اندیشه و هشتگرد را بررسی کرده است.

ویژگی‌های خرید خانه در هشتگرد

اگر قصد خرید خانه برای سرمایه‌گذاری را دارید، هشتگرد می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد؛ همان‌طور که گفته شد برخورداری از آب‌وهوای کوهستانی و خنک‌تر بودن این منطقه نسبت به تهران و حتی کرج، در کنار آلودگی هوای کمتر و خاک مناسب برای بلندمرتبه‌سازی، باعث شده تا زندگی در این منطقه نسبت به سال‌های گذشته پررونق‌تر شود. از سوی دیگر، وجود شرکت‌های صنعتی در هشتگرد منجر شده تا فرصت اشتغال بیشتری در اختیار جوانان قرار بگیرد.

هشتگرد- کاماپرس
ویژگی خرید خانه در اندیشه

اندیشه به‌دلیل نزدیکی بیشتر به تهران و کرج در سال‌های اخیر رونق بهتری داشته است و به‌همین دلیل از امکانات رفاهی بیشتری نیز برخوردار است. این رشد باعث شده که قیمت آپارتمان در ۵ سال گذشته در این منطقه به‌شدت بالا برود؛ برای مثال در سال ۱۳۹۸ با بودجه نزدیک نیم میلیاردتومان به‌راحتی می‌توانستید خانه‌ای ۶۰ تا ۷۰ متری را در اندیشه خریداری کنید. اما اگر قصد خرید خانه در این شهر را دارید، به این نکته توجه کنید که اکثر آپارتمان‌های فروشی در این منطقه وام مسکن با سود مناسب دارند.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

خرید خانه در هشتگرد جدید با بودجه ۲ میلیارد تومان

در حال حاضر، در فازهای مختلف هشتگرد جدید می‌توان با بودجه تقریبی ۲ میلیارد تومان، آپارتمان‌های کم‌متراژ خریداری کرد؛ البته برخی از این آپارتمان‌ها وام هم دارند. به‌عنوان‌مثال، یک آپارتمان ۸۵ متری، ۸ساله دو اتاق‌خوابه، یک میلیارد و ۳۲۰ میلیون تومان و بدون وام آگهی شده است. گفتنی است که این آپارتمان که در فاز ۴ واقع شده، سند تک‌برگ و امکانات تکمیلی مانند پارکینگ، آسانسور و انباری ندارد. به گفته مالک، فاصله این خانه تا مترو و اتوبان کمتر از ۵ دقیقه است.

همچنین آپارتمان نوساز ۱۰۵ متری در فاز ۳ شهر جدید هشتگرد به قیمت کل ۲ میلیارد تومان برای فروش آگهی شده است. البته گفتنی است که این آپارتمان در پروژه کانون بازنشستگان ارتش قرار دارد و هنوز آماده تحویل نیست. این آپارتمان فول‌امکانات به گفته مالک آن، سند شش‌دانگ دارد و همچنین فرصت سرمایه‌گذاری مناسبی برای شاغلان و بازنشستگان ارتش و نیروهای مسلح است.

خرید خانه در اندیشه با بودجه ۲ میلیارد تومان

در فاز یک اندیشه نیز می‌توانید با این بودجه آپارتمانی ۷۰ متری ۲ اتاق خوابه به قیمت هر متری ۲۷ میلیون تومان و با بودجه کل یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان خریداری کنید. این آپارتمان در سال ۱۳۹۵ ساخته شده و آسانسور ندارد؛ همچنین باید گفت که این آپارتمان دارای وام ۶۴۰ میلیون‌تومانی است و قابلیت رهن تا رقم ۴۰۰ میلیون تومان هم دارد.

در آگهی دیگری، یک آپارتمان ۵۶ متری نوساز سه‌ساله به قیمت کل ۲ میلیارد تومان آگهی شده است. این آپارتمان فول‌امکانات که در طبقه ششم واقع شده است، در فاز ۳ اندیشه قرار دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : دیوارشیپور
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز