عوامل موثر بر قیمت تسمه فولادی

تسمه فولادی
تورهای مسافرتی لحظه آخر

تسمه فولادی از جنس ورق فولادی بوده، اما دارای عرض و ضخامت بیشتری است. ورق سیاه نیز از انواع ورق‌های فولادی بوده که دارای مقاومت بالا و خاصیت ضدزنگ است و از آنجایی که تسمه‌ فولادی باید ضدزنگ و دارای مقاومت بالا باشد، معمولا از ورق‌ سیاه برای تولید آن‌ استفاده می‌شود.

به گزارش کاماپرس، کاربرد تسمه فولادی به نوع، جنس و ابعاد آن‌ بستگی دارد. این تسمه در صنعت خودروسازی بسیار پرکاربرد است‌؛ به طوریکه برای انتقال قدرت دورانی در موتور و قوای محرکه خودرو به کار می‌رود. از تسمه فولادی برای تولید نردبان‌ها، پله‌ها، مصارف آهنی و وسایل کشاورزی نیز استفاده می‌شود.

این گزارش به بررسی عوامل موثر بر قیمت تسمه فولادی و نکات مهم برای خرید آن ‌پرداخته است.

کیفیت ورق‌ تسمه فولادی

سطح ورق‌ تسمه، صافی و تراکم آن که به شیوه‌‌ای با کیفیت تولید شده باشد، برطول عمر و قیمت تسمه فولادی تأثیرگذار خواهد بود.

شناسایی کارخانه تولیدکننده باکیفیت تسمه فولادی

برای خرید تسمه فولادی باکیفیت باید تامین‌کنندگان آن را شناسایی کرد. تولیدکنندگان شناخته شده با خدمات پس از فروش قوی، معمولا محصولات با کیفیت بالایی ارائه می‌دهند، اما به طور طبیعی قیمت تسمه فولادی آن‌ها نیز بیشتر خواهد بود.

راز آسمان پایتخت

برای تسمه فولادی، کارخانه‌های مختلفی قادر به ارائه خدمات و فروش محصولات هستند. برخی از این کارخانه‌ها برندهای معتبر و قدیمی‌ بوده و برخی کمتر از یک دهه است که به بازار عرضه تسمه فولادی پیوسته‌اند. همچنین تعدادی از کارگاه‌ها با خرید آهن قراضه و ذوب آن‌ها، در بخش تولید تسمه‌ فولادی و آهنی فعال هستند.

اینکه محصول کدام کارخانه تسمه فولادی، با چه آلیاژ و چه میزان خلوصی را باید انتخاب کرد، به نیاز و استفاده کاربر بستگی دارد، اما باید توجه داشت که قیمت تسمه فولادی نو با قیمت تسمه فولادی به دست آمده از آهن قراضه متفاوت خواهد بود.

تسمه فولادی

توجه به کنترل کیفیت و قیمت تسمه فولادی

برای خرید تسمه فولادی با کیفیت باید به کنترل کیفیت تولیدات تامین‌کننده آن توجه کرد. تامین‌کننده تسمه باید دارای سیستم کنترل کیفیت مدرن باشد تا بتواند محصولی باکیفیت و البته با قیمتی مناسب به مصرف‌کننده عرضه کند.

قیمت تسمه فولادی

قیمت ورق‌ آهنی و فولادی به دلیل نوسانات بازار بورس و تغییرات سهام‌ افزایش یا کاهش می‌یابد. در نهایت قیمت ارز و تصمیم‌های کلان و مقطعی هم بر قیمت انواع پروفیل مانند ورق‌ آهن و فولاد موثر است و می‌تواند باعث کاهش یا افزایش قیمت تسمه فولادی در بازار معاملات شود. تسمه فولادی با قیمت بسیار پایین ممکن است به خرید محصولات با کیفیت پایین و عمر کوتاه منجر شود و به همین خاطر در تعیین قیمت تسمه فولادی، عوامل مختلفی مانند قیمت جهانی سوخت، سنگ آهن، میزان تقاضای داخلی و خارجی و قیمت ورق فولادی اثرگذار است. فصل و هزینه‌های تولید هم می‌تواند قیمت تسمه فولادی را تحت تاثیر قرار دهد.

تسمه فولادی

اطلاع از قیمت تسمه فولادی و خرید از «آهن رویال»

شرکت‌های بین‌اللمللی فولاد کاسپین و فولاد پارس، تحت برند ثبتی آهن رویال فعالیت می‌کنند. این مجموعه با تمرکز بر یکی از اصلی‌ترین مشکلات در صنایع وابسته به صنعت فولاد، به دنبال بهینه‌سازی فرآیند انتخاب و تامین انواع مقاطع فولادی است. آهن رویال از اعضای انجمن ملی آهن و فولاد ایران بوده که دارای نماد اعتماد الکترونیک و مجوزهای معتبر صنفی از اتحادیه صنف فروشندگان آهن و فولاد تهران و همچنین انجمن صنفی فروشگاه‌های اینترنتی تهران است.

در این مجموعه برای رسیدگی به درخواست هر مشتری، یک کارشناس اختصاصی در نظر گرفته شده که از مرحله مشاوره و تعیین اقلام مورد نیاز تا زمان تحویل کالا، تکمیل مستندات مالی و پشتیبانی فنی پس از حمل، او را همراهی خواهد کرد.

علاقه‌مندان برای ارتباط با آهن رویال می‌توانند به نشانی تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیراز شمالی، خیابان دانشور شرقی، پلاک ۲۶، طبقه ۱، واحدE  مراجعه کنند با با شماره تلفن 02143000679 تماس بگیرند. همچنین برای تسهیل فرآیند خرید می‌توان به نشانی اینترنتی  https://ahanroyal.com مراجعه کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : آهن رویال
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز