سریع ترین راه دریافت ویزای توریستی فرانسه

ویزای فرانسه-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

کشور فرانسه به لطف تاریخ و فرهنگ غنی و مکان‌های دیدنی متعدد از پربازدیدترین کشورهای جهان است. از کلیساهای باشکوه، قلعه‌های تاریخی و معماری بی‌نظیر بناهای قدیمی گرفته تا موزه‌ها و مجموعه‌های خاص تاریخی، فرهنگی و جاذبه‌های بکر و دیدنی، سفر به فرانسه را به یک سفر فراموش نشدنی تبدیل کرده است. طبق گزارش وزارت امور خارجه فرانسه سالانه حدود 90 میلیون گردشگر خارجی از سراسر جهان به فرانسه سفر می‌کنند.

به گزارش کاماپرس، جاذبه‌های معروف دیدنی این کشور همچون موزه لوور و برج ایفل به ترتیب میزبان حدود 8 میلیون و 6.2 میلیون بازدیدکننده در سال هستند. گردشگران برای گشت و گذار در کشور فرانسه و اقامت کوتاه مدت در این کشور نیازمند دریافت ویزای توریستی فرانسه هستند که می‌توانند آن را از طریق سفارت فرانسه و یا کارگزاری VFS دریافت کنند.

در این گزارش، سریع‌ترین راه دریافت ویزای توریستی فرانسه بررسی شده است.

شرایط دریافت ویزای توریستی فرانسه به چه صورت است؟

دریافت ویزای توریستی فرانسه برای کسانی که برای بار اول به کشورهای حوزه شینگن سفر می‌کنند، دشوار خواهد بود و کشور فرانسه به آسانی برای شینگن اولی‌ها ویزای فرانسه صادر نمی‌کند. در صورتی که پیش از این ویزای شینگن نداشته‌اید، بهتر است برای دریافت ویزای فرانسه درخواست ندهید.

سفارت فرانسه، درخواست ویزای این کشور را برای شینگن اولی‌ها رد می‌کند و برای آن‌ها ویزا صادر نمی‌کند. بنابراین، افراد بهتر است پیش از سفر به فرانسه در ابتدا به یک کشور دیگر همچون ایتالیا که دریافت ویزای آن آسان‌تر است سفر کنند و سپس برای دریافت ویزای فرانسه اقدام کنند.

راز آسمان پایتخت

در صورتی که قصد دارید همراه با خانواده خود به فرانسه سفر کنید، بهتر است بدانید که تمامی اعضای خانواده باید دارای سابقه سفر به شینگن باشند تا ویزای فرانسه برای آنها صادر گردد.

گردشگران ایرانی که قصد دارند به کشور فرانسه سفر کنند می‌توانند درخواست اخذ ویزای خود را از طریق سفارت فرانسه و مرکز VFS Global به ثبت برسانند. VFS Global یکی از کارگزاری‌های معتبری است که توسط کشور فرانسه تایید شده است.

افرادی که قصد دارند ویزای توریستی فرانسه را دریافت کنند، باید براساس شرایط دریافت ویزای توریستی فرانسه در ابتدای امر از سفارت فرانسه وقت بگیرند و سپس برای انجام مراحل احراز هویت و انگشت‌نگاری به کارگزاری وی‌اف‌اس مراجعه کنند.

ویزای فرانسه-کاماپرس

مدارک لازم برای دریافت ویزای توریستی فرانسه

کلیه مدارک لازم برای دریافت ویزای توریستی فرانسه باید ضمن ترجمه رسمی انگلیسی، دارای مهر وزارت خارجه و تاییدیه دادگستری نیز باشد. اصل پاسپورت با حداقل 6 ماه اعتبار و داشتن دو صفحه سفید، کپی از تمامی صفحات ویزای شینگن، بلیط هواپیما رفت و برگشت به فرانسه، اصل پاسپورت قدیمی، اصل شناسنامه و بیمه مسافرتی از جمله مدارک لازم برای دریافت ویزای توریستی فرانسه به شمار می‌رود.

افراد پس از تحویل مدارک به سفارت و دریافت تاییدیه، برای انجام سایر مراحل باید به کارگزاری وی‌اف‌اس مراجعه کنند. گردشگران برای سفر به فرانسه به حداکثر 200 میلیون تومان تمکن مالی نیاز دارند و باید گردش 6 ماهه مالی بالایی نیز داشته باشند.

انواع ویزای توریستی فرانسه

انواع ویزای توریستی فرانسه براساس مدت زمان اقامت و میزان ورود به کشور مقصد به دو دسته ویزای توریستی سینگل فرانسه و ویزای توریستی مولتیپل فرانسه تقسیم می‌شود.

* گردشگران با دریافت ویزای سینگل فرانسه قادر هستند به مدت 90 روز در فرانسه اقامت داشته باشند. افراد با دریافت ویزای توریستی سینگل فرانسه می‌توانند به سایر کشورهای حوزه شینگن نیز سفر کنند و در آن به گشت و گذار بپردازند.

* در صورتی که گردشگران قصد داشته باشند بیش از یکبار به کشور فرانسه سفر کنند باید برای دریافت ویزای مولتی فرانسه درخواست دهند. مدت زمان اعتبار این ویزا بین 5 ماه تا 6 سال متغیر است و افراد به وسیله آن می‌توانند برای 90 روز در کشور فرانسه اقامت داشته باشند و پس از پایان 90 روز از آن خارج شوند و دوباره به آن بازگردند.

ویزای توریستی فرانسه-کاماپرس

سریعترین راه دریافت ویزای توریستی فرانسه

افراد برای دریافت هر چه سریع‌تر ویزای توریستی فرانسه و صرفه‌جویی در وقت و زمان خود می‌توانند از کارشناسان آژانس‌های مسافرتی معتبر همچون «النورا» یاری بجویند. کارشناسان مجموعه النورا با آگاهی دادن به افراد نسبت به مدارک لازم و شرایط دریافت ویزای توریستی فرانسه، امکان رد شدن درخواست ویزای توریستی آنها را کاهش می‌دهند و فرایند دریافت ویزا را تسریع می‌بخشند.

گردشگران برای آگاهی بیشتر نسبت به خدمات و ویژگی‌های متنوع این مجموعه می‌توانند به وبسایت آن به آدرس www.elenoora.com مراجعه کنند و یا از طریق تماس با شماره تلفن 02191096339  از کارشناسان این مجموعه یاری بجویند.

انتهای پیام

مرتبط با : النورا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز