رونمایی فولکس از مدل های جدید با ظاهر جذاب

لست سکند

کمپانی فولکس واگن قرار است از مدل های جدید سه محصول پرطرفدارش، با ظاهری جذابتر از نمونه های قبلی رونمایی کند.

به گزارش کاماپرس، براساس وعده ای که شرکت فولکس داده است در سال های 2021 و 2022 مدل های جدید سه محصول مهم این شرکت یعنی تیگوان، آئودی Q5 و بنتلی بنتایگا به بازار عرضه می شود که این مدل های جدید تفاوت های ظاهری بسیاری با نمونه های قبلی خود دارند.
فولکس‌واگن از سال ۲۰۱۱ تاکنون، جایگاه بزرگترین شرکت خودروسازی اروپا را یدک می کشد و پس از تویوتا، به عنوان دومین خودروساز بزرگ جهان شناخته می‌شود، این شرکت برای حفظ سهم خود در بازار هرساله تغییراتی را در محصولات خود ایجاد می کند و دستی به سر و روی خودروهای خود می کشد.
این روزها، فیس لیفت خودروها با تجهیز آنها به فناوری های روز همراه است و داشبورد خودروها در سال های اخیر دستخوش تغییراتی عمده و مهم شده و علاوه بر سیستم صوتی، تصویری، کامپیوتری و اینترنتی روی داشبورد، ارتباط با شبکه های اینترنتی ابری و مراکز خدمات پس از فروش از طریق اینترنت رونق و شکوفایی بیشتری می گیرد.
به عنوان نمونه قرار است فیس لیفت تیگوان فولکس واگن با مدل 2022 به بازار اروپا عرضه شود که یکی از محبوب ترین خودروهای شاسی بلند است، اما این مدل تا اکتبر 2021 به دست آمریکایی ها نخواهد رسید.

دلیل تاخیر ورود تیگوان به بازار آمریکا

راز آسمان پایتخت

به گزارش سایپا نیوز، یکی از دلایل تأخیر ورود آن به بازار آمریکا، محبوبیت آن در بازار اروپا است. تیگوان در 4 کارخانه در سراسر دنیا مونتاژ می شود. برای بازار آمریکا،‌ فولکس باید در کارخانه پوئبلا مکزیک این خودرو رو مونتاژ کرده و به بازار آمریکا صادر کند.
در آمریکا رقیبت اصلی تیگوان، راوفور تویوتا است طوری که تیگوان حتی یک چهارم راوفور نمی فروشد. فولکس واگن هم توان آن را ندارد که روزآمدی در محصولاتش را همزمان در 4 کارخانه جهانی خود به اجرا بگذارد.
ناگفته نماند که علاوه بر تغییر ظاهر در گلگیر، پنجره جلو، چراغ های ال ای دی جلو و عقب، تغییر فونت لوگو و نحوه قرار گرفتنش روی جلوپنجره، و همچنین بهبودهایی در تریم داخل، صندلی های گرم کن دار، نور محیطی با 15 رنگ، فرمان جدید، سیستم گرمایشی سرمایشی Climatronic با دکمه های روی صفحه لمسی، تغییراتی روی داشبورد هم خواهد داشت.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز