راه‌ هایی برای ایجاد یک لابی گرم و دلپذیر که میهمانان بیشتر می ‌پسندند

دیوار خزه‌ای یکی از جدیدترین و ترندترین روش‌ها برای طراحی داخلی لابی است که افراد می‌توانند با سلیقه و خلاقیت خود فضایی گرم و صمیمانه ایجاد کنند. ساخت دیوار خزه‌ ای سبز به دلیل القای حس ارگاینک و طبیعی نقش موثری در ایجاد آرامش در محیط دارد.

کاماپرس در این گزارش به بررسی چند نمونه از ایده‌های ساخت دیوار خزه‌ ای برای لابی ورودی ساختمان­ها پرداخته است.

جلوه دادن به لابی با ساخت دیوار خزه‌ ای تثبیت شده

یکی از راه‌های افزایش انرژی محیط لابی، استفاده از پنل‌های آماده خزه‌های تثبیت‌ شده است که افراد بر اساس سلیقه خود می‌توانند از آن استفاده کنند. این پنل‌ها می‌توانند به صورت خزه‌های تثبیت‌شده، گیاهان تثبیت‌شده یا ترکیبی از هر دو باشد. افراد می‌توانند با مشخص کردن ابعاد و اندازه،  طرح مورد نظر خود را انتخاب و از پنل‌های آماده در طراحی داخلی لابی استفاده کنند. یکی از مزیت‌های این ایده،
شرایط بسیار آسان نصب این پنل‌ها است. با توجه اینکه این دیوارها از نظر اقتصادی مقرون‌به‌صرفه هستند، برای مکان‌های تجاری و سفارش‌هایی در ابعاد بزرگ، گزینه مناسبی محسوب می‌شوند.

ساخت دیوار خزه‌ ای_کاماپرس

استفاده از تراریوم در طراحی لابی

تراریوم، باغ‌های مینیاتوری با مناظری از گیاهان خانگی هستند و یکی از گزینه‌های بسیار مناسب برای استفاده در طراحی داخلی لابی شناخته می‌شود. تراریوم‌ها معمولا نیاز به نگهداری چندانی ندارند و افراد می‌توانند از تراریوم‌هایی با خزه‌ها و گیاهان رنگی در طراحی داخلی لابی استفاده کنند. این مدل علاوه بر زیبایی خیره‌کننده، نیاز به مراقبت چندانی ندارد.

راز آسمان پایتخت

ساخت دیوار خزه ای دراماتیک

یکی از منحصربه‌فردترین و متفاوت‌ترین ایده‌ها برای ساخت دیوار خزه‌ ای در لابی ورودی، سبک دراماتیک است. دیوارهای خزه‌ای دراماتیک با انواع خزه و گیاهان تثبیت‌شده ساخته می‌شوند و فضای شلوغ و مهیجی را ایجاد می‌کنند.
برای خلاقیت بیشتر می‌توان از گیاهان بلندتر و سایه‌دار استفاده کرد که به میزان زیادی باعث ایجاد فضای هنرمندانه می‌شود. در اجرای دیوار خزه‌ای دراماتیک می‌توان با استفاده از نورپردازی و نمایه‌های رنگی، باعث جذابیت و صمیمیت بیشتر فضا شد.

دیوار خزه‌ای جفت شده با سنگ

ترکیب دیوار خزه‌ای و سنگ، یکی از جذاب‌ترین ایده‌هایی است که افراد برای طراحی لابی می‌توانند از آن استفاده کنند. در این مدل، نرمی خزه و ناهمواری سنگ، تعادل جذابی را به نمایش می‌گذارد. برای اجرای این طرح لازم است که بین رنگ خزه و سنگ و چیدمان مبلمان لابی تناسب و هارمونی برقرار باشد. استفاده از این طرح در لابی می‌تواند به خوبی محیط گرم و صمیمانه­ای خلق کند.

ساخت دیوار خزه‌ ای_کاماپرس

اجرای خلاقانه ­ترین دیوار خزه­ای با «بست ماس»

بست ماس فعالیت خود در زمینه تولید انواع گیاهان محیط مرطوب و خزه‌های تثبیت‌شده را از سال 1395 آغاز کرد و در سال 1397 به عنوان اولین تولیدکننده خزه در ایران و دومین تولیدکننده در خاورمیانه شناخته شد. این مجموعه با تیم حرفه‌ای خود، با استفاده از بهترین مواد و متریال خارجی و جدیدترین تکنولوژی‌ها توانسته بیش از 12 نوع گیاه و 4 مدل خزه متفاوت را تثبیت کند و به بازار عرضه کند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین سفارش ساخت دیوار خزه ‌ای می‌توانند به وبسایت https://bestmoss.com مراجعه کنند یا با شماره‌ تلفن­های 09027704930 و 91304023-021 تماس بگیرند.

ساخت دیوار خزه‌ ای_کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : بست ماس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز