راهنمای کاربردی نصب و نگهداری از لوستر

لست سکند

تصور کنید با خستگی و استرس ناشی از مشکلات کاری و اجتماعی به منزل رفته و احتیاج به آرامش داشته باشید؛ به نظر شما اولین حرکت بعد از ورود فرد به خانه چیست؟ درست است! روشن کردن چراغ یا لوستر. از آنجایی که امروزه لوستر عضو جدا نشدنی دکوراسیون داخلی است، در همه اماکن مسکونی و اداری از آن استفاده می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لوستر، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، لوستر با افکت آرامش بخش و نور پردازی جذاب می‌تواند آرامش را به همه هدیه کند. یکی از آسان‌ترین و جذاب‌ترین روش‌های خرید لوستر، مراجعه به فروشگاه‌های آنلاین مانند فروشگاه اینترنتی ایران لوستر است.

ایران لوستر فروشگاه، تولیدی و نمایشگاه آنلاین لوستر و تجهیزات نورپردازی است، مزایای برجسته و خاص ایران لوستر شامل؛ ارائه مشاوره رایگان، ارسال سریع، ضمانت اصالت، ضمانت کیفیت و ضمانت قیمت لوستر، امکان مرجوع یا تعویض کردن کالا، نصب لوستر، ارائه خدمات پس از فروش و تولید لوستر با توجه به طرح و سلیقه خریدار می‌شود.

در ادامه این مطلب با روش نصب و نگهداری لوستر بیشتر آشنا می‌شوید.

راز آسمان پایتخت

روش نصب لوستر

به طور معمول لوسترها دارای یک زنجیر یا قلاب قابل تنظیم هستند. متخصصان نصب ایران لوستر، با توجه به محل قرارگیری و کاربرد آن، لوستر را نصب و راه اندازی می‌کنند. به طور مثال اگر محل نصب لوستر بالای میز ناهارخوری باشد، آنها حدود ۳۰ اینچ و اگر در مرکز یک اتاق یا فضای باز باشد، فاصله ای حدود ۷ فوت را بین آخرین آویز لوستر تا کف در نظر می‌گیرند.

یک لوستر باید به منبع برق وصل شده و به طور ایمن و محکم به سقف متصل شود. گاهی اوقات برای نصب بعضی از لوسترهای خیلی بزرگ لازم است سقف اضافی ساخته شود. مراجعه به متخصصین نصب ایران لوستر ایمن ترین کار و اصول ترین راه برای نصب لوستر است.

نحوه نگهداری از لوستر به توصیه ایران لوستر

به نقل از طراحان و متخصصین قسمت تولیدی ایران لوستر نظافت و غبار روبی از مهمترین عوامل برای درخشان ماندن لوستر است. در هنگام تمیز کردن لوستر لازم است که از یک دستمال بسیار لطیف و مقدار کمی مایع دستشویی استفاده کرد و از همه مهمتر اینکه مطمئن شد لوستر خاموش و لامپ‌ها خنک شده باشند و بعد از پایان کار، تا خشک شدن کامل لوستر صبر کرده و سپس دوباره آن را روشن کرد.

مشاوران فروشگاه آنلاین ایران لوستر به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات کاربران هستند. خریداران به راحتی می‌توانند به این مجموعه معتبر اعتماد کرده و از خدمات آن بهره مند شوند. علاقه‌مندان می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر و بازدید از نمایشگاه مجازی با بیش از 4000 مدل، سفارش یا خرید لوستر، به وبسایت رسمی ایران لوستر مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران لوستر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز