راهنمای خرید توالت فرنگی مروارید + قیمت روز

تورهای مسافرتی لحظه آخر

توالت فرنگی یکی از پرطرفدارترین کالاهای اساسی ساختمان بوده و انواع مختلف آن در بازار موجود است، توالت فرنگی مروارید از معتبرترین برندهای موجود در بازار محسوب می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار تجهیزات ساختمانی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

قیمت مناسب و متریال درجه یک و مرغوب استفاده شده در توالت فرنگی مروارید از دلایل متفاوت محبوبیت برند مروارید است. کاماپرس به بررسی انواع توالت فرنگی مروارید می‌پردازد؛

انواع توالت فرنگی مروارید

توالت فرنگی وال هنگ

چند سالی است که کارخانه چینی مروارید یک مدل توالت فرنگی با نام وال هنگ یا دیواری را به بازار عرضه کرده است، توالت فرنگی وال هنگ به مدل‌هایی گفته می‌شود که از کف فاصله گرفته و در دیوار نصب می‌شود. سیستم تخلیه این مدل توالت فرنگی wash down است، یعنی با زدن کلید فلاش تانک جریان آب را با فشار از لبه‌ها به سمت خروجی آن هدایت می‌کند، در این سیستم آب کمتر مصرف می‌شود. توالت فرنگی وال هنگ زیبایی خاصی به سرویس بهداشتی می‌بخشد.

 توالت فرنگی کلاسیک یا ساده

این مدل توالت فرنگی از قدیم در سرویس بهداشتی و حمام ساختمان ها کاربرد داشته، سیستم توالت فرنگی کلاسیک تخلیه سریع و آرامی دار، برای درب توالت فرنگی  به صورت معمول از سیستم آرام بند استفاده می‌کنند.

راز آسمان پایتخت

توالت فرنگی طبی

از توالت فرنگی طبی در بیمارستان ها، مراکز فیزیوتراپی و منازل دارای بیمار یا افراد مسن استفاده می شود. تفاوت این مدل توالت فرنگی، سطح بزرگتر نشیمنگاه و تکیه گاه محکم آن است. بعضی از مدلهای توالت فرنگی طبی به صورت اتوماتیک کار می‌کنند.

ابزارینا فروشگاه آنلاین تجهیزات بهداشتی و شیرآلات ساختمان است، توالت فرنگی مروارید از جمله محصولات موجود در این مجموعه است. در مجموعه ابزارینا هر سه مدل توالت فرنگی مروارید موجود بوده و شرایط پرداخت درب منزل و ارسال سریع برای ساکنین استان تهران فراهم است. خریدار می‌تواند تا 7 روز بعد از ثبت فاکتور و تحویل، کالا را تعویض و مرجوع کند. خریداران برای اطلاع از مدل و قیمت کالاها می‌توانند به وب سایت رسمی ابزارینا مراجعه کنند یا در شبکه های مجازی اینستاگرام، فیسبوک و تلگرام این استارتاپ را دنبال کنند.

در ادامه بازه قیمت سه مدل توالت فرنگی مروارید موجود در فروشگاه ابزارینا را مشاهده می‌کنید؛

انتهای پیام

 

مرتبط با : ابزارینا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز