راهنمای استفاده از پیستوله برقی رنگ پاش

تورهای مسافرتی لحظه آخر

اگر نیاز به رنگ کردن بخشی از منزل خود یا هر سطحی را دارید احتمالا درباره پیستوله برقی شنیده باشید. این دستگاه به واسطه انرژی الکتریکی، پاشش رنگ را برروی سطوح مختلف حتی برای تازه کارها راحت می‌کند. قبل از شروع کار با پیستوله برقی، مهم است که نکات توصیه شده را بدانید. نحوه استفاده از رنگ پاش برای رسیدن به نتایج حرفه‌ای و اتمام پروژه در زمان کمتری نسبت به غلتک و قلم مو نیاز به دانستن یک سری نکات اولیه دارد.

کاماپرس در ادامه این مطلب به شرح چند نکته هنگام استفاده از پیستوله برقی رنگ پاش پرداخته است.

آماده سازی برای پاشیدن رنگ

فرقی نمی‌کند که اتاقی را در داخل منزل رنگ آمیزی می‌کنید یا بیرون خانه خود را رنگ می‌پاشید، اولین اقدام پوشاندن بخش‌هایی است که نمی‌خواهید روی آن رنگ بزنید. از پلاستیک و نوار مخصوص برای پوشاندن پنجره‌ها، درها، کف‌های چوبی استفاده کنید. هنگام پاشش رنگ، از ماسک صورت استفاده کنید تا از استنشاق بیش از حد اسپری، به خصوص در روزهایی که وزش باد زیاد است، پرهیز کنید.

توجه به تنظیمات نازل و پیستوله برقی

قبل از اینکه شروع به پاشیدن رنگ کنید، حتما به دستورالعمل استفاده از پیستوله برقی توجه کنید. با تنظیم نازل اسپری رنگ آشنا شوید. پس از پر کردن مخزن رنگ، باید تنظیم سمپاش خود را بررسی کنید. نازل اسپری قابل تنظیم فرآیند رنگ آمیزی را آسان‌تر می‌کند. به اندازه نازل پیستوله برقی توجه کنید. برای سطوح بزرگتر از یک نازل رنگ با حجم بزرگ استفاده کنید. مسلما برای بخش‌هایی که به دقت و ظرافت رنگ آمیزی کمتری احتیاج دارند می‌توانید از نازل کوچکتری بهره ببرید.

قبل از شروع اسپری رنگ مطمئن شوید که در هر دو مسیر اسپری افقی و عمودی رنگ آمیزی راحت هستید. یکی از بهترین چیزها در مورد پیستوله برقی توانایی شما در اسپری کردن رنگ یا لکه‌های لاتکس رقیق نشده یا روغنی است. این قابلیت باعث شده که اسپری‌های رنگ به یک انتخاب محبوب برای مصارف خانگی و حرفه‌ای تبدیل شوند.

راز آسمان پایتخت

هنگام اسپری کردن، نوک سمپاش را در فاصله تقریبی 30 سانتی متری از سطح قرار دهید. فاصله و سرعت حرکت خود را تنظیم کنید تا پوشش کامل و یکنواختی از رنگ پاش خود داشته باشید. در مکان‌های بسته، نور محیط را با زاویه‌ مناسب بر روی سطحی که نقاشی می‌کنید، بتابانید. این کار به شما کمک می‌کند مناطقی را تشخیص دهید که نیاز به رنگ بیشتری دارند. اگر در محیط بیرون و در نور طبیعی نقاشی می‌کنید، احتمالا نیازی به انجام این کار نداشته باشید.

پیستوله برقی-کاماپرس

استفاده از پرایمر را فراموش نکنید

استفاده از پرایمر پیش از رنگ آمیزی، پوشش و کیفیت بهتری برروی سطح ایجاد خواهد کرد. برای اطمینان از اینکه رنگی که در فروشگاه انتخاب کرده‌اید ثابت باقی می‌ماند، توصیه می‌شود ابتدا یک لایه پرایمر اسپری کنید. به خصوص اگر قصد دارید تا سطوح تیره را با رنگ‌های روشن‌تر جایگزین کنید.

بهترین پیستوله برقی را از کجا تهیه کنیم؟

انواع گوناگونی از پیستوله برقی با قابلیت‌های متفاوت نظیر توان محصول، فناوری به کار گرفته شده، جنس مواد اولیه و همچنین قیمت، در بازار موجود است. انتخاب هریک تنها به نیاز شما بستگی دارد. فروشگاه اینترنتی آرتا الکتریک، طیف وسیعی از این محصولات را در اختیار دارد و با ارائه مشاوره تخصصی به مشتریان خود بهترین‌ها را معرفی می‌کند. لازم به ذکر است که آرتا الکتریک برای بسیاری از پیستوله‌های برقی خود تخفیف ویژه درنظر گرفته است. پیستوله برقی 350 وات رونیکس مدل 1335، پیستوله برقی خرطومی 650 وات و پیستوله برقی 400 وات کنزاکس تنها چند نمونه اندک از محصولات پرفروش آرتا الکتریک را شامل می‌شود. کاربران می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر علاوه‌بر وبسایت به شبکه‌های اجتماعی آرتا الکتریک مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : آرتا الکتریک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز