راد سیستم ؛ خرید آنلاین و حضوری مبلمان اداری

راد سیستم-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

راد سیستم  بیش از 70 سال است که در حوزه طراحی و تولید مبلمان اداری فعالیت می­کند.

کاماپرس در ادامه به معرفی راد سیستم و محصولات آن می­پردازد؛

*راد سیستم در 22 استان ایران نمایندگی دارد. امکان خرید حضوری و غیرحضوری محصولات برای مصرف‌کنندگان فراهم است.

* انواع مختلف صندلی­ها با کاربرد­های متنوع از جمله صندلی­های مدیریتی، کارشناسی، کارمندی، کنفرانسی، دانشجویی، انتظار، آزمایشگاهی، کارگاهی و گیمینگ در رادسیستم تولید و عرضه می­شود.

* راد سیستم، در سال 1327 فعالیت خود را با نام مبلمان مینا آغاز کرد. سپس در سال 1358 با نام تجاری صنایع چوبی توتن به عنوان تولیدکننده‌ لوازم اداری ادامه‌ فعالیت داد و در سال 1368 دامنه فعالیت حرفه‌ای خود را با تولیدات انبوه با نام کنونی راد سیستم وسعت داد.

راز آسمان پایتخت

* راد سیستم دارای گواهینامه‌های مختلف از جمله  ایزو 2008:9001 در دامنه­ کاربرد و مجوز از سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران در تولید صندلی اداری گردان است و استاندارد ملی 7494 و 5040 را نیز دارد.

* راد سیستم شرایط خرید اقساطی دارد. مصرف­کنندگان می­توانند با پرداخت صرفا 20 درصد از ارزش فاکتور به صورت پیش پرداخت و مابقی طی چهار فقره چک یک ماهه محصولات موردنظر خود را خریداری کنند. این شرکت خدمات پس از فروش خود را از طریق نمایندگی­ها انجام می­دهد.

* محصولات راد سیستم در فروشگاه اینترنتی دیجی­کالا نیز عرضه می­شود. ارزان­ترین و پر­فروش­ترین محصول راد سیستم در دیجی­کالا، صندلی گیمینگ مدل زرد جی 10 چرمی است و 2399 هزار تومان قیمت دارد. گران­ترین محصول این برند در دیجی کالا، صندلی چرمی مدل ام 436 است و 5750 هزار تومان قیمت دارد.

* محصولات راد سیستم در فروشگاه اینترنتی چندسو نیز عرضه می­شود. گران­ترین محصول راد سیستم در چندسو، صندلی مدیریتی مدل 445 است و 5920 هزار تومان قیمت دارد.

* صفحه رسمی راد سیستم در اینستاگرام، بیش از چهار­هزار دنبال­کننده دارد. تاکنون حدود 89 پست منتشر شده که مربوط به معرفی محصولات و تخفیفات ویژه است. مطالب مختلفی در مورد موضوعات دکوراسیون اداری و ویژگی‌های صندلی اداری مناسب نیز در این صفحه منتشر شده است.

 

کاربران می­توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده­ کاتالوگ محصولات به وبسایت راد سیستم مراجعه کنند.

نویسنده: فرشته نوروزی

انتهای پیام

مرتبط با : رادسیستم
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز