این دو محصول ایران خودرو را بدون قرعه کشی خریداری کنید

تورهای مسافرتی لحظه آخر

فروش فوری دو محصول ایران خودرو بدون قرعه کشی با قیمت قطعی آغاز شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ایران خودرو طی فروش نقدی دو محصول هایما را با موعد تحویل 30 روزه آغاز کرده که متقاضیان می‌توانند تا 14 شهریورماه نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

دو محصول عرضه شده در فروش بدون قرعه کشی

در طرح فروش نقدی بدون قرعه کشی ایران‌خودرو؛ هایما اس 7 پلاس توربوشارژ اتوماتیک در رنگ‌های سفید، مشکی متالیک، خاکستری متالیک، نقره‌ای متالیک، ذغالی متالیک و قهوه‌ای اسپرسو با قیمت مصوب 843 میلیون تومان و خودرو هایما اس 5 توربوشارژ اتوماتیک با گیربکس آ تی 6 در رنگ‌های سفید، مشکی متالیک، خاکستری متالیک، نقره‌ای متالیک و ذغالی متالیک با قیمت 794 میلیون تومان عرضه شده‌اند.

شرایط ثبت نام خودرو

متقاضیان باید بدانند که به هر کد ملی فقط یک خودرو تعلق می‌گیرد و ثبت‌نام برای مشتریان حقوقی میسر نخواهد بود همچنین سند خودروهای واگذاری شده از طریق بخشنامه در رهن نیستند.

راز آسمان پایتخت

ثبت‌نام کنندگان بدانند که شماره تلفن وارد شده و شماره شبا باید به نام فرد متقاضی باشد و تبعات ناشی از سهل‌انگاری در ورود اطلاعات برعهده متقاضی خواهد بود.

از قوانین این طرح فروش می‌توان به گذشت 48 ماه از آخرین خرید خودرو و عدم فعال بودن پلاک انتظامی را نام برد. بدیهی است که ارائه گواهینامه رانندگی حداقل پایه سوم معتبر الزامی خواهد بود.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز