دلیل محبوبیت کابینت طرح چوب

کابینت طرح چوب- کاماپرس
لست سکند

این روزها انواع کابینت طرح چوب یا همان روکش چوب با توجه به ظاهر زیبا و لوکس، استحکام و دوام بالا و قیمت مناسب جایگزین کابینت‌های گران‌قیمت تمام چوب شده‌ است؛ با این حال، خرید کابینت طرح چوب نیازمند آشنایی با این کابینت برای اطمینان از کیفیت آن است.

به گزارش کاماپرس، طراحی و سفارش کابینت چوبی نه تنها دارای پروسه ساخت دشوار و زمان‌بری است، بلکه طراحی و اجرای آن با هزینه بسیار گزافی صورت می‌گیرد؛ از این رو اغلب افراد به سراغ کابینت طرح چوب با مغزی ام دی اف می‌روند که ظاهر جذاب و لوکس کابینت‌های چوبی را با قیمتی بسیار کم‌تر و مناسب‌تر برای آشپزخانه به ارمغان می‌آورد.

این گزارش به ارائه راهنمای خرید کابینت طرح چوب ‌پرداخته است.

کابینت طرح چوب چیست؟

در حال حاضر، اغلب کابینت‌های آشپزخانه با استفاده از مواد و متریال ام دی اف طراحی و تولید می‌شود. کابینت طرح چوب نیز نوعی کابینت کلاسیک است که دارای مغزی ام دی اف و یک لایه روکش چوب روی آن است. در واقع نحوه ساخت کابینت طرح چوب به این صورت است که ابتدا روکش طرح چوب با قطر حدود یک میلی متر با استفاده از دستگاه سی ان سی در طرفین درب‌های کابینت پرس شده و سپس وارد مرحله رنگ‌کاری می‌شود. به این کابینت که در آن از لایه چوب بلوط، سرو، گردو، افرا و نظایر آن استفاده می‌شود، کابینت روکش چوب می‌گویند.

کابینت طرح چوب- کاماپرس

راز آسمان پایتخت

چرا سفارش کابینت طرح چوب؟

برخی از مهم‌ترین مزایا و ویژگی‌های کابینت طرح چوب که آن را به گزینه مناسبی برای آشپزخانه‌های کلاسیک و مدرن تبدیل می‌کند، در ادامه بررسی شده است.

ظاهر کلاسیک و زیبای چوب: مهم‌ترین مزیت کابینت طرح چوب، برخورداری از ظاهر جذاب و لوکس چوب است. کابینت طرح چوب مرغوب و باکیفیت دارای ظاهری کاملا طبیعی و دقیقا مانند چوب است.

هزینه پایین: از آن‌ جایی که مغزی این مدل از نوع ام دی اف بوده و تنها یک لایه نازک چوب روی آن به کار رفته، هزینه طراحی و اجرای آن در مقایسه با کابینت‌های چوبی بسیار ارزان‌تر است.

استحکام و دوام بالا: در صورتی که مغزی ام دی اف کابینت طرح چوب، مرغوب و باکیفیت باشد، کابینت از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار خواهد بود. ضمن اینکه خود روکش چوبی نیز در برابر عوامل خارجی مانند ضربه یا رطوبت استحکام خوبی دارد.

تناسب با انواع دکوراسیون: یکی از مزایای کابینت طرح چوب، تناسب طرح و رنگ روکش‌های چوبی به کار رفته در آن با انواع دکوراسیون اعم از کلاسیک یا مدرن و مینیمال است.

نگهداری آسان: نگهداری و تمیزکاری کابینت طرح چوب بسیار آسان و بدون دردسر بوده و تنها با یک دستمال مرطوب می‌توان این کار را انجام داد.

طرح و رنگ متنوع: انواع کابینت طرح چوب با طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی در بازار موجود است. این کابینت‌ها با ستون‌‌های نقش برجسته و حکاکی‌های زیبای چوب طبیعی و در رنگ‌های متنوع طراحی و عرضه می‌شود. دو رنگ سفید و قهوه‌ای از رنگ‌های پرطرفدار کابینت طرح چوب محسوب می‌شود.

کابینت طرح چوب- کاماپرس

نکات مهم برای خرید کابینت طرح چوب

اطلاع از ویژگی‌های کابینت طرح چوب برای اطمینان از کیفیت و مرغوب بودن محصول در هنگام خرید، اهمیت بسیاری دارد. برخی از فاکتورهای مهمی که در سفارش کابینت طرح چوب باید در نظر گرفت، شامل جنس و کیفیت ام دی اف به کار رفته در مغزی، کیفیت و نوع دستگاه پرس روکش چوب، نوع دستگاه سی ان سی، کیفیت و ظرافت طراحی کابینت، رنگ آن و همچنین جنس و کیفیت یراق‌آلات کابینت طرح چوب مانند دستگیره‌ها است.

قیمت کابینت طرح چوب

قیمت کابینت طرح چوب مانند دیگر مدل‌های کابینت براساس عوامل متعددی همچون جنس ام دی اف و در‌ها، طرح‌ها و حکاکی‌های روی در‌ها، تعداد ستون‌ها، کیفیت مغزی و یراق‌آلات، نوع روکش چوبی، قیمت مواد اولیه، دستمزد و همچنین سختی و زمان طراحی و اجرای کابینت تعیین می‌شود.

کابینت طرح چوب - کاماپرس

نحوه سفارش و خرید کابینت طرح چوب

«ماهرچوب» یکی از مجموعه‌های معتبر و فعال در زمینه تولید انواع کابینت کلاسیک، مدرن و نئوکلاسیک، درب کابینت ممبران و درب کابینت نئوکلاسیک است که با برخورداری از تجهیزات پیشرفته و تیم تخصصی طراحی، به ارائه خدمات ویژه به مشتریان خود می‌پردازد. تمامی خدمات ارائه شده از سوی این مجموعه نیز دارای ضمانت است.

متقاضیان برای مشاهده نمونه کارهای مجموعه ماهرچوب و سفارش کابینت طرح چوب به صورت حضوری می‌توانند به آدرس تهران، اسلامشهر، شهرک صنعتی چیچکلو، اول خیابان همدانی مراجعه کنند یا با مراجعه به وبسایت این مجموعه به آدرس www.maherwood.com، از مشاوره رایگان اجرای کابینت نیز بهره‌مند شوند. ضمن اینکه از طریق شماره‌ تلفن‌های همراه 09198388353 و 09129563606 نیز می‌توانند با این مجموعه در ارتباط باشند.

انتهای پیام

مرتبط با : ماهرچوب
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز