دستیار صوتی جدید نشان چه قابلیت هایی دارد؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

دستیار صوتی جدید هوشمند نقشه و مسیریاب اپلیکیشن نشان با نام «منیژه جدید» معرفی شد. نسخه جدید دستیار صوتی نشان نسبت به مدل قبلی لحن انسانی و بهتری دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ فناوری اطلاعات، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، دستیار صوتی تازه نشان با نام منیژه جدید نسبت به نسخه قبلی هوش مصنوعی کارآمدی دارد و نام خیابان‌ها و مسیرهای مختلف را با لحن انسانی و مناسبی بیان می‌کند. قبلا دستیار صوتی نشان نام خیابان‌ها، کوچه‌ها و … را با لحن رباتیک به کاربر اعلام می‌کرد. حتی برخی از دستیارهای صوتی صدای استودیویی داشتند اما نام خیابان‌ها را اعلام نمی‌کردند. حال مجموعه نشان دستیار صوتی جدیدی را روی کار آورده که اسامی محل‌های مختلف را به شکل زنده و انسانی بیان می‌کند. دستیار صوتی منیژه جدید حاصل یک سال تلاش و همکاری نشان با یک شرکت داخلی است.

نحوه صداگذاری برای دستیار صوتی جدید نشان

جواد عامل، مدیریت مجموعه نقشه و مسیریاب نشان، بیان کرده که این دستیار صوتی از ترکیب آواسازی گویندگان حرفه‌ای در استودیو و به کارگیری الگوریتم‌های جدید و هوشمند به دست آمده است. این الگوریتم‌ها برای تبدیل دستورها و متن به گفتار کاربرد دارند. مجموع این عوامل باعث شده تا دستیار هوشمند صوتی نشان لحن انسانی داشته باشد و اسامی محل‌های مختلف را به صورت واضحی بیان کند.

راز آسمان پایتخت

دستیار صوتی جدید نشان با آپدیت این اپلیکیشن در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. کسانی که سایر زبان‌ها مانند ترکی و کردی را به عنوان پیش فرض برگزیدند، این امکان را دارند تا در قسمت تنظیمات، بخش سخنگو، منیژه جدید را انتخاب کنند. بنابر آخرین اطلاعات نقشه و مسیریاب نشان، دارای 12 سخنگو به زبان‌های فارسی، ترکی، آذری، کردی و عربی دارد.

پیش از منیژه جدید، مسیریاب نشان نسخه به روز رسانی شده رادیو نشان و کنکاش را هم عرضه کرده بود.

انتهای پیام

مرتبط با : نشان
دادپویان
ایده سبز
اوج آرام
رایانه کمک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز