با 5 میلیون تبلت جی ال ایکس بخریم یا لنوو؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

تبلت جی ال ایکس و تبلت لنوو قابل خریداری با قیمت 5 میلیون تومان، اغلب دارای سایز صفحه نمایش 7 تا 8 اینچی بوده و برای کاربرد عمومی و عادی مناسب هستند. این تبلت‌ها همراه با یک سیمکارت و شبکه اینترنت 4 جی ارائه می‌شوند و افراد می‌توانند متناسب با سلیقه خود از بین آن‌ها انتخاب کنند. ظرفیت باتری‌های به کار رفته در این محصولات متفاوت بوده و اغلب کیفیت دوربین معمولی دارند.

کاماپرس در این گزارش 2 تبلت جی ال ایکس و 2 تبلت لنوو که با قیمت 5 میلیون تومان بتوان خریداری کرد را با جست و جو در سایت‌های اینترنتی معرفی می‌کند.

تبلت جی ال ایکس با مدل C8X

این تبلت جی ال ایکس با ظرفیت حافظه داخلی 32 گیگابایتی و رم 3 گیگابایتی عرضه شده و از سیستم عامل اندروید 10 استفاده می‌کند. این محصول سایز صفحه نمایش 8 اینچی داشته و امکان استفاده از شبکه اینترنت 4G را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همچنین کیفیت دوربین سلفی این تبلت 5 مگاپیکسل بوده و کیفیت دوربین اصلی آن 8 مگاپیکسل است.

این تبلت ظرفیت باتری 5100 میلی آمپر ساعته داشته و امکان استفاده از یک سیمکارت را ارائه می‌دهد. همچنین وزن این تبلت نیز 376 گرم در نظر گرفته می‌شود.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

تبلت جی ال ایکس با مدل F4X

این تبلت جی ال ایکس با امکان استفاده از یک سیمکارت عرضه شده و دارای ظرفیت حافظه داخلی 32 گیگابایتی و رم 2 گیگابایتی است. این محصول باتری 3000 میلی آمپر ساعته داشته و از سیستم عامل اندروید 11 استفاده می‌کند. همچنین این تبلت جی ال ایکس با یک دوربین 8 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 5 مگاپیکسلی در جلو طراحی شده و امکان استفاده از شبکه اینترنت 4 جی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

این محصول سایز صفحه نمایش 7 اینچی داشته و رزولوشن صفحه نمایش آن نیز 1024 در 600 پیکسل است. علاوه بر آن، وزن این تبلت 350 گرم در نظر گرفته می‌شود.

تبلت لنوو با مدل Tab M7 TB-7306X

این تبلت با یک سیمکارت و امکان استفاده از شبکه اینترنت 4 جی عرضه شده و از نسخه سیستم عامل اندروید 11 استفاده می‌کند. این محصول کیفیت دوربین سلفی و اصلی 2 مگاپیکسلی داشته و 237 گرم وزن دارد. همچنین این تبلت سایز صفحه نمایش 7 اینچی داشته و ظرفیت باتری 3750 میلی آمپر ساعتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

این محصول صفحه نمایشی با پنل IPS ارائه کرده و در آن حداکثر روشنایی 350 نیتی به کار می‌رود. همچنین این تبلت قابلیت افزایش ظرفیت حافظه داخلی تا 128 مگاپیکسل را دارد.

تبلت لنوو با مدل Tab M7 7305X

این تبلت لنوو با ظرفیت حافظه داخلی 32 گیگابایتی و رم 2 گیگابایتی طراحی شده و محصولی تک سیمکارته است. این تبلت 480 گرم وزن داشته و سایز صفحه نمایش آن 7 در نظر گرفته می‌شود. همچنین شبکه اینترنت به کار رفته در این محصول 4 جی بوده و ظرفیت باتری آن 3950 میلی آمپر ساعت است.

این محصول رزولوشن صفحه نمایش 1024 در 600 پیکسلی داشته و در آن امکان استفاده از یک سیمکارت وجود دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : جی ال ایکسلنوولیپک
رایانه کمک
ایده سبز
دادپویان
آهن رویال
اوج آرام
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز