فرصت ویژه خرید ویلا در نوشهر را از دست ندهید

خرید ویلا در نوشهر- کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

نوشهر؛ برای زندگی و سفر همیشه مورد توجه سرمایه‌گذاران بوده است.

به گزارش کاماپرس، محبوبیت خرید ویلا در نوشهر به دلیل آب و هوای مناسب، جاذبه‌های گردشگری و توریستی، قیمت مناسب و تنوع ساخت ویلا است. خرید ویلا در نوشهر در انواع جنگلی، شهرکی، روستایی یا ویلا باغ صورت می‌گیرد که قیمت هر کدام با توجه به شرایط، بافت قدیمی یا نوساز بودن و داشتن سند یا مجوز ساخت متفاوت است.

در این گزارش شش محله برای خرید ویلا در نوشهر معرفی شده است.

معرفی کوتاه نوشهر

نوشهر، شهری خوش آب و هوا در غرب استان مازندران است که سه راه ارتباطی زمینی، هوایی و دریایی دارد. نوشهر به دلیل دسترسی راحت به راه‌های اصلی کشور مانند جاده‌ کندوان و هراز، از مهم‌ترین شهرهای استان مازندران به شمار می‌رود. بندر نوشهر نیز از مهم‌ترین بنادر اقتصادی و تجاری است که در زمینه مسافربری نیز فعالیت می‌­کند.

روستای چلک

این روستا در 10 کیلومتری شهرستان نوشهر به سمت رویان قرار دارد و به دلیل نزدیکی به مناطق اصلی شهر نوشهر و داشتن طبیعت زیبا، بکر و جاذبه‌های گردشگری فراوان جزو بهترین محله­ها برای خرید ویلا در نوشهر محسوب می‌شود. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این منطقه، فاصله دو کیلومتری آن تا جنگل و دریا است. این روستا همچنین به دلیل نزدیکی به فرودگاه، جنگل سیسنگان و مناطق ییلاقی نوشهر مانند کجور، کندلوس و جاده چالوس از بهترین مناطق نوشهر برای سرمایه‌گذاری به شمار می‌رود. از شهرک‌های ساحلی این منطقه می‌توان به شهرک اندیشه، نگین و از شهرک‌های جنگلی به شالی، صنوبر، میانجی، پامچالان و انوش اشاره کرد.

راز آسمان پایتخت

روستای ونوش

ونوش در 30 کیلومتری نوشهر و در مجاورت فرودگاه، جاده چالوس و جاده هراز قرار دارد که گردشگران بسیاری را به خود جذب می‌کند. این منطقه دارای شهرک‌های ساحلی و جنگلی بسیاری است؛ بنابراین سرمایه‌گذاری و خرید ویلا در آن رونق بسیاری دارد. از شهرک‌های ساحلی ونوش می‌توان به دریابیشه، آراد، پارادایز، آفتاب و ستروس و از شهرک‌های جنگلی آن به کوهپا، ارکیده، نگین، پگاه و یاسمین میز اشاره کرد.

شهر رویان

رویان شهری مدرن و نسبتا جدید با امکانات رفاهی بسیار مناسب  برای سرمایه‌گذاری است. این شهر از سمت غرب به نوشهر و از سمت شرق به نور منتهی می‌شود. رویان به‌ دلیل مجاورت با دریای خزر از سمت شمال و رشته‌ کوه‌های البرز از سمت جنوب، از بهترین مناطق برای زندگی و خرید ویلا محسوب می‌شود.

روستای نخ یا توسکاتک

توسکاتک در 25 کیلومتری نوشهر واقع شده و بهترین منطقه برای خرید ویلا در نوشهر است. شهرهای نور و رویان در نزدیکی این منطقه و در فاصله 25 کیلومتری و 15 کیلومتری آن قرار دارند. این منطقه از سمت شمال به دریای خزر و از سمت شرق به پارک جنگلی سیسنگان منتهی می‌شود. توسکاتک دارای زمین‌های بزرگ و مناسب برای ساخت شهرک و سرمایه‌گذاری است. از شهرک‌های جنگلی و ساحلی معروف منطقه نخ می‌توان به شهرک آفتاب، شهرک زعفرانیه، شهرک برلیان و شهرک مهستان اشاره کرد.

خرید ویلا در نوشهر - کاماپرس

روستای لتینگان

روستای لتینگان در سه کیلومتری نوشهر، نزدیک‌ترین روستا به این شهر است. این روستا شهرک‌های ویلایی جنگلی خوب و مناسبی برای سرمایه‌گذاری و زندگی دارد که از جمله آنها می‌توان به شهرک گل‌ها، شهرک شالیزار، شهرک سی‌گل و شهرک آسمان اشاره کرد.

منطقه‌ بندپی

خرید ویلا در روستای بندپی نوشهر به دلیل امکانات و نوع بافت بومی آن، یک سرمایه‌گذاری عالی محسوب می‌شود. شهرک نوروزی، روژینا، سان سیتی، گیسوم و سروستان از بهترین شهرک‌‌ها برای خرید ویلا در نوشهر محسوب می‌شوند و وجود این شهرک‌های لوکس در منطقه، نشان از رشد آن در آینده نزدیک دارد. استقبال برای خرید ویلا در بندپی نوشهر نسبت به پنج سال اخیر رشد سه برابری داشته است؛ چرا که امنیت بندپی به قدری بالا است که علاوه بر وجود دوربین‌های مدار بسته، تمام ورودی‌های آن از نگهبانی‌های شبانه نیز برخوردار است.

قیمت ویلا در نوشهر

در جدول زیر چند نمونه آگهی خرید ویلا در نوشهر مازندران را برایتان آورده‌ایم. برای مشاهده آگهی‌های بیشتر و اطلاع از قیمت خرید ویلا در شمال می‌توانید به سایت دلتا مراجعه کنید. متقاضیان خرید و اجاره خانه می‌توانند با جستجو در سایت ملکی دلتا، خانه موردنظر خود را پیدا کنند.

متراژ (متر) سال ساخت قیمت کل (تومان)
170 1399 6 میلیارد  و 600 میلیون
110 1393 5 میلیارد و 500 میلیون
170 1397 7 میلیارد

انتهای پیام

مرتبط با : دلتا
آریاپی
رایانه کمک
ایده سبز
اوج آرام
آهن رویال
دادپویان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز