کفش کالج مردانه را با چی ست کنیم؟

کفش کالج مردانه را با چی ست کنیم؟
تورهای مسافرتی لحظه آخر

کفش کالج مردانه که درحال حاضر بیشتر آن را به عنوان لوفرها می‌شناسیم، یکی از سبک‌های کلاسیک کفش است که طرفداران پروپاقرصی در بین آقایان دارد. انواع مختلفی از کفش‌های لوفر تولید شده که هرکدام بنا به موقعیت و البته سلیقه‌ پوششی افراد می‌توانند استایل‌های متفاوتی را بسازند.

کاماپرس در این گزارش، نکاتی برای ست کردن کفش کالج مردانه را شرح می‌دهد.

کفش کالج مردانه با کت و شلوار

نوستالژیک‌ترین استایلی که برای پوشیدن لوفرها در گزینه‌ها قرار می‌گیرد، کت و شلوارها هستند که معمولا فضایی کلاسیک و رسمی به استایل وارد می‌کنند. کفش‌های کالج چرمی در رنگ‌های قهوه‌ای سوخته، مشکی و سورمه‌ای بهترین انتخاب‌ها برای آن دسته از کت و شلوارهایی هستند که رنگ‌های معمول و پراستفاده یا نود و خنثی دارند و به راحتی با بیشتر اکسسوری‌ها هماهنگ می‌شوند.

با این وجود، اگر به دنبال داشتن استایلی کژوال‌تر با کت و شلوار هستید و همچنان دوست ندارید از لوفرها دل بکنید، پیشنهاد ما این است که کفش‌های کالجی از جنس غیر از چرم، مانند جیر را انتخاب کنید. در این‌جا نیز رنگ‌ها نقشی اساسی در جلوه‌ی استایل بازی می‌کنند و بهتر است با سایر آیتم‌ها تناسب متعادلی داشته باشند.

کفش کالج مردانه با کت و شلوار

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

کفش کالج با شلوار جین

این پیشنهاد بیشتر مخصوص کسانی است که پوشیدن کفش‌های اسپورت و کتانی‌ها را برای استفاده روزمره یا مکان‌های غیر ورزشی دوست ندارند. برای این گروه از افراد ترکیب کفش کالج و لوفر می‌تواند گزینه قانع‌کننده‌ای باشد. نکته‌ای که برای تکمیل هرچه بهتر این استایل وجود دارد این است که بتوانید کفش کالجی دقیقا متناسب با استایل کژوال مورد نظر خود پیدا کنید.

دقت کنید که کالج‌ها به خودی خود کفش‌هایی مجلسی و رسمی به شمار می‌آیند و ترکیب آن‌ها با تیپ‌های روزمره و غیر رسمی اغلب عجیب به نظر می‌رسد. با این‌حال اگر انتخاب خود را نهایی کرده‌اید خوب است نوعی از کالج و البته شلوار جین را انتخاب کنید تا ستی جذاب و مناسب داشته باشید.

شلوارهای جین خیلی تنگ و یا خیلی گشاد به هیچ‌عنوان گزینه‌های ایده‌آلی برای این کفش‌ها نیستند؛ درعوض، شلوارهای راسته و دمپا تا حدودی ترکیب بهتری از جین و کالج به نمایش می‌گذارند. همچنین برای راحتی بیشتر با لوفرها در طول روز، خوب است جنس آن‌ها را نیز درنظر بگیرید و اگر انواع چرمی آن‌ها را تهیه کردید بعد از هربار استفاده، مراقبت‌های لازم را انجام دهید.

کفش کالج با شلوار جین

کفش کالج با ژاکت

البته در اینجا منظور از ژاکت فقط ژاکت‌های بافتنی کلاسیک نیست بلکه طیف بزرگی از لباس‌های زیپ‌دار و حتی ژیله‌ها می‌توانند در این دسته‌بندی قرار بگیرند. شاید در نگاه اول این استایل کمی خارج از مد روز به نظر برسد، اما خبر خوب این است که اگر می‌خواهید پوشش متفاوتی از سبک اولد مانی یا سایر سبک‌های قدیمی داشته باشید، می‌توانید به راحتی این ترکیب را امتحان کنید.

کفش کالج با ژاکت

کفش کالج مردانه با شلوارک

بله! شلوارک‌ها با اینکه ترکیب بسیار تابستانی و خنکی با لوفرها شکل می‌دهند اما کمتر از سایر پایین‌پوش‌ها درکنار این مدل کفش مورد استقبال قرار می‌گیرند. با این‌حال، بهترین گزینه برای کسانی که میانه خوبی با صندل‌ها ندارند یا برای رانندگی با آن‌ها دچار چالش می‌شوند، این است که کالج‌ها را جایگزین آن‌ها کنند.

کفش کالج مردانه با شلوارک

انتهای پیام

مرتبط با : چرم مشهدمارال چرمنوین چرم
رایانه کمک
اوج آرام
ایده سبز
آریاپی
دادپویان
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز