لوکس ترین باکس گل رز برای هدیه

لوکس ترین باکس گل رز برای هدیه کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

در خرید باکس گل هدیه معمولا نشانه‌ها و نمادهایی از گل‌ها که مفاهیم قلبی و درونی ما را منتقل می‌کنند، اهمیت بیشتری نسبت‌به قیمت گل‌‎ها دارند. با این‌حال هرچه تعداد شاخه گل‌ها، کیفیت و تنوع گل‌ها و هم‌چنین طراحی باکس، بالاتر باشد، احتمال افزایش قیمت آن‌ و قرار گرفتن در دسته لوکس‌ترین‌ها نیز، بیشتر می‌شود.

کاماپرس در این گزارش، لوکس‌ترین باکس گل رز مناسب هدیه را با بررسی چند گل‌فروشی معتبر آنلاین معرفی می‌کند.

باکس گل رز شماره 334

باکس گل شماره 334 در ابعاد 75*75 سانتی‌متری، از 220 شاخه گل رز هلندی تهیه شده تا نماد کامل و بی‌همتایی از پاکی، معصومیت و عشق باشد. ارتفاع باکس کد 334 در مجموع با گلدان به حدود 100 سانتی‌متر می‌رسد. این باکس را می‌توانید با قیمت روز 17 میلیون و 900 هزار تومان با قابلیت تعویض رنگ گل‌ها و ارسال رایگان تهیه کنید.

باکس گل رز شماره 334

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

باکس گل رز بنام عشق

در طراحی باکس گل بنام عشق، علاوه‌بر 200 شاخه گل رز هلندی موجود در جعبه، از 25 عدد سرگل ارکیده به‌رنگ‌های زرو و سفید استفاده شده است. درنتیجه «بنام عشق» باکس گلی کاربردی برای هدیه آرزوهای شادی، عشق، دوستی و عاطفه در رنگ و بوی گل‌های رز و ارکیده است. قیمت روز این باکس همراه با کارت پستال رایگان به‌طور حدودی 15 میلیون و 312 هزار تومان است.

باکس گل رز بنام عشق

باکس گل رز شماره 161

کد 161، باکس گلی تجملی در ابعاد بزرگ است که بیشتر برای هدیه‌های سازمانی و جشن‌ها و اعیاد مختلف کاربرد دارد. 130 شاخه گل رز هلندی، 8 شاخه گل آنتریوم و 2 عدد گل لیلیوم اورینتال، ترکیب اصلی گل‌های 161 است که در جامی طلایی‌رنگ به مشتریان عرضه می‌شوند.

ابعاد این جام همراه با گل‌ها به حدود 40*47*80 سانتی‌متر می‌رسد. برای خرید این باکس گل به قیمت روز 21 میلیون و 500 هزار تومان می‌توانید از یک روز قبل، سفارش خود را ثبت کنید.

باکس گل رز شماره 161

باکس گل رز آیدا

خوشبختی، شادی و آرامش که معانی اصلی نام آیدا هستند ثابت می‌کند این نام، مناسب‌ترین انتخاب اسم برای باکس هدیه‌ای با 120 شاخه گل قرمز تازه و طبیعی است. باکس آیدا در ابعاد 50*35 سانتی‌متری، درعین سادگی، پیام خود را روشن و واضح به مخاطب انتقال می‌دهد. قیمت روز باکس گل آیدا حدود 7 میلیون و 709 هزار تومان است.

باکس گل رز آیدا

باکس گل رز شماره 258

اگر به باکس‌های گل با طراحی‌های بزرگ علاقه‌مند باشید احتمالا 258 با نشانه بزرگی از قلب در وسط خود، برای‌تان جالب توجه است. این باکس که ترکیبی از 100 شاخه گل رز مینیاتوری و 40 شاخه گل رز هلندی است، نمایشی سراسر از عشق را اجرا می‌کند. 258 با قیمت روز 13 میلیون و 500 هزار تومان، به‌جز گل رز قرمز، برای گل‌هایی با رنگ‌های متفاوت، به سلیقه مشتری قابل اجرا است.

باکس گل رز شماره 258

باکس گل رز مجلل

خلوص و پاکی ارکیده‌های سفید که 170 شاخه گل رز هلندی مجلل را همراهی می‌کنند، نشانه خوبی برای هدیه این باکس به دوستداشتنی‌ترین فرد زندگی‌تان است. مجلل با قیمت حدودی 13 میلیون و 441 هزار تومان، ارتفاع تقریبا 40*50 سانتی‌متری دارد. درکنار این باکس کارت پستال به‌صورت رایگان و با متن سفارشی شما قرار می‌گیرد که می‌توانید هنگام ثبت سفارش آن را با پشتیبان مربوطه هماهنگ کنید.

باکس گل رز مجلل

باکس گل رز طرح I LOVE YOU

آخرین باکس گل این لیست که قیمت به‌نسبت مناسب‌تری در مقابل سایر باکس گل‌های لوکس معرفی‌شده دارد، به قیمت روز 4 میلیون و 416 هزار تومان قابل سفارش است. 60 شاخه گل رز هلندی با دو رنگ قرمز و سفید در این باکس با طرحی از I LOVE YOU ( دوستت دارم)، کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند.

باکس گل رز طرح I LOVE YOU

انتهای پیام

مرتبط با : گل باماگل ستانوی آی پی شاپ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز