آشنایی با بهترین ترندهای باکس گل تولد

خرید گل -کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

باکس گل تولد، یکی از بهترین گزینه‌ها در این شرایط برای قدردانی و نشان دادن احساسات به عزیزان است. این هدیه معنوی، افراد با هر سلیقه‌ای را خوشحال می‌کند و انتخاب مناسبی برای کادو تولد محسوب می‌شود.

کاماپرس در این گزارش به معرفی پنج مدل از بهترین ترندهای باکس گل تولد پرداخته است.

باکس گل ژیکال

خرید باکس گل-کاماپرس

باکس گل تولد ژیکال با ترکیبی از بهترین هماهنگی گل‌های رز آبی، ژربرا و گل داوودی سفید تهیه شده است. گل‌های زنبوری و عروس نیز زیبایی این ترکیب را بیشتر کرده است. هارمونی رنگ آبی، سفید و بنفش لطافت خاصی به این باکس گل بخشیده که آن را برای هدیه دادن به آقایان مناسب کرده است. یکی از تزئیات اضافی این باکس گل، استفاده از بادکنک‌ آبی و پروانه کاغذی سفید است که جلوه آن را دوچندان کرده است. رنگ صورتی این باکس نیز در سایت وجود دارد که می‌توان برای دختر خانم ها سفارش داد. این باکس گل با قیمت مناسب جزو باکس‌های اقتصادی است و انتخاب بسیار مناسبی برای تقدیم به عزیزان محسوب می‌شود.

باکس گل تولد آسو

این گل تولد لوکس با ترکیبی از پنج شاخه گل ارکیده، 10 شاخه گل رز و چهار شاخه گل آنتوریوم چیده شده است. گل‌های فریزیا، قلم فور و ورونیکا نیز به زیبایی این باکس گل افزوده‌اند. در بین گل‌ها یک بادکنک استفاده شده است که این باکس گل لوکس را مناسب تولد کرده است. این دسته گل تولد زیبا با قیمت دو میلیون و 640 هزار تومان آماده سفارش است.

راز آسمان پایتخت

باکس گل تولد آیسو

این باکس گل تولد شیک با ترکیبی از گل‌های رز، داوودی، قلم فور، آلستر و فرزیا تزئین شده است. رنگ‌های شاد و هارمونی منحصر‌به‌فرد این باکس گل جلوه زیبایی ایجاد می‌کند و برای هدیه تولد عزیزان انتخاب مناسبی است. شش بادکنک کوچک در رنگ‌های سفید و صورتی و بنفش در بین شاخه‌های گل استفاده شده است. این دسته گل تولد زیبا با قیمت یک میلیون و 738  هزار تومان قابل سفارش است.

باکس گل تولد ونوس

این باکس گل استثنایی و منحصربه‌فرد به همراه کیک تولد ارائه می‌شود و انتخاب ایده‌آلی برای سورپرایز عزیزان است. 50 شاخه گل‌ لیسیانتوس شاداب با چینش و ترکیب زیبایی در بالای این باکس گل چشم­نوازی می­کند‌ و در میان گل‌های لیسیانتوس، گل‌های عروس و زنبوری با هارمونی مناسبی قرار گرفته‌اند. تم سفید و بنفش این باکس گل برای هدیه دادن به آقایان و خانم‌ها مناسب است. متقاضیان می‌توانند در کنار سفارش گل از محصولات پیشنهادی مانند پول نقد یا عروسک هم استفاده کنند.

باکس گل تولد پاییزی

خرید باکس گل-کاماپرس

باکس گل تولد مهر ماهی، باکس گل پاییزی مهر دخت، باکس گل تولد آبان ماهی، باکس گل پاییزی آبان دخت، باکس گل پاییزی آبانا،  باکس گل تولد آذر ماهی، باکس گل پاییزی آترا ویژه تبریک تولد متولدین ماههای پاییز است. این باکسهای ویژه به رنگ و عطر پاییز آغشته شده‌اند. در میان باکس های پاییزی باکس گل تول هوران نیز با تم نارنجی و مشکی برای هدیه تولد متولدین پاییز انتخاب ایده‌آلی است. پنج شاخه گل آفتابگردان، 10 شاخه رز مینیاتوری و 50 شاخه گل داووی استفاده شده در این باکس گل، انتخاب به یادماندنی و شگفت‌آوری برای هدیه به عزیزان است. به همراه این باکس گل، کیک تولد نیز ارائه می‌شود. گل‌های زرد و نارنجی به کاررفته در این باکس گل، آن را به انتخاب مناسبی برای هدیه دادن به آقایان تبدیل کرده است. باکس گل تولد هوران به قیمت دو میلیون و 915 هزار تومان قابل سفارش است.

سفارش آنلاین باکس گل تولد از “انگور”

مجموعه انگور با همکاری چند متخصص حرفه‌ای گل‌آرایی و چند گلخانه در زمینه فروش اینترنتی انواع گل به فعالیت مشغول است. با توجه به کمبود وقت در زندگی مدرن، افراد می‌توانند باکس گل مورد نظر خود را سفارش دهند و در اسرع وقت شاداب‌ترین گل‌ها را در مقصد مشخص‌شده دریافت کنند. امکان خرید گل تولد به همراه بادکنک‌آرایی و کیک نیز فراهم است. همچنین امکان سفارش برای افراد خارج از کشور و پرداخت هزینه آن نیز وجود دارد.

مشاوران این مجموعه به متقاضیان در انتخاب گل مورد نظر متناسب با بودجه خود کمک می‌کنند. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره خرید گل تولد می‌توانند به وبسایت این مجموعه به آدرس /https://anguor.com مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : انگور
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز