امسال باکس گل قرمز چی هدیه بدهیم؟

دست گل قرمز-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

خب خب ولنتاین نزدیک شد و همه در تب و تاب ایده‌های ولنتاینی! همه جا پرشده از حال و هوای عشق و دوست داشتن. هر سال بازار گل و شکلات از ایده‌های خلاقانه هنرمندان رنگ و بوی متفاوتی داره. امسال نیز کارهای متفاوت و زیباتری از باکس ولنتاین لاکچری را می‌بینیم. در ادامه به معرفی جدیدترین طرح‌های ولنتاینی مجموعه گل و گیاه انگور می‌پردازیم.

1- چاپ عکس ارسالی به همراه گل آرایی

شما می‌توانید عکس معشوق خود را ارسال کنید تا به صورت یک تابلو متری چاپ شود، عکس متری به دست هنرمندان گل آذین می‌شود و به دست معشوق می‌رسد.

2- باکس‌های گل و شکلات

این باکسها ترکیبی از گل و شکلات با دیزاین‌های زیبا هستند. انواع شکلاتهای شونیز، نوتلا، شکلات و ویفر ایرانی و خارجی برای این باکسها در نظر گرفته می‌شود. شکلات‌های استفاده شده در این باکس ها مزه عشق را شیرین‌تر می‌کنند.

باکس گل قرمز -کاماپرس

3- دسته گل‌های شکلاتی

دسته گل شکلاتی، یک هدیه شیرین و شگفت‌انگیز است که علاوه بر زیبایی و ظاهر دلنشین، عطر و طعمی لذیذ از شکلات نیز به همراه دارد. این دسته‌ها با تنوع در طرح‌ها، مخصوصاً در روزهای ویژه‌ی مانند روز ولنتاین، به عنوان یک انتخاب عالی برای ابراز عشق و محبت به عزیزان مورد توجه قرار می‌گیرند.

راز آسمان پایتخت

باکس گل قرمز -کاماپرس

4- باکس حروف به همراه عروسک خرسی

اسم کسی که دوستش دارید را می‌توانید با سبک متفاوت هدیه کنید. باکس‌های حروف انگلیسی بدین منظور طراحی شده‌اند. باکس گل لاکچری حرف Nبا یک بادکنک فویلی به شکل قلب و عروسک خرسی یک هدیه ویژه برای ولنتاین می‌باشد.

باکس گل قرمز -کاماپرس

5- دسته گل‌های دلگون با گلهای ژیپسوفیلا

دسته گل دلگون ژیپسوفیلا، ترکیبی خاص از هنر و عشق است. طراحی منحصر به فرد این مدل دسته گل‌ها، علاوه بر زیبایی بصری، پیام‌های ارزشمندی از عشق، تشکر، و قدردانی را به بهترین شکل به عزیزانتان منتقل می‌کند. این گل‌ها با قلب‌ خود، قصه‌ی عشق و ارادت را به بهترین شکل  روایت می کنند.

ژیپسوفیلا قرمز، نماد عشق ابدی و پایدار می باشند؛ همین امر این دسته گل را به یک هدیه اختصاصی برای قرارهای عاشقانه شما تبدیل می‌نماید.

باکس گل قرمز -کاماپرس

مجموعه گل و گیاه انگور به هر سلیقه‌ای طرح‌های متفاوت ارائه می‌دهد. همچنین محصولاتی را جهت هدیه ولنتاین برای آقایان و محصولاتی را نیز ویژه خانم ها تدارک دیده است. برای مشاهده تمام طرحها می‌توانید به سایت این مجموعه مراجعه کرده و از تماشای محصولات ولنتاین لذت ببرید.

آدرس سایت جهت خرید گل ولنتاین: https://anguor.com/valentine/

شماره تماس جهت ثبت سفارش: 02191015393

انتهای پیام

مرتبط با : انگور
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز