خرید آپارتمان 60 متری در وردآورد تهران با 3 میلیارد تومان

آپارتمان در وردآورد-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

یکی از قدیمی‌ترین محله‌های غرب تهران، در نزدیکی چیتگر، محله وردآورد است که از سمت شمال به دامنه جنوبی البرز و از سمت جنوب به شهر قدس می‌رسد. دسترسی و امکانات حمل و نقلی این منطقه شامل خط 5 متروی تهران، خط اتوبوس 394 و 436 می‌شود. باتوجه به اینکه این محله یکی از مناطق در حال رشد تهران است، قیمت ملک هم رشد خوبی در این منطقه دارد و برج سازی و آپارتمان سازی در وردآورد در سال‌های اخیر بسیار چشمگیر بوده است.

کاماپرس در این گزارش 5 مورد از آگهی‌های فروش آپارتمان در منطقه وردآورد را با جست‌وجو در سایت‌های اینترنتی معرفی می‌کند.

واحدی نوساز در وردآورد با قیمت مناسب

در خیابان ولیعصر وردآورد که یکی از لوکیشین‌های خوب این منطقه به حساب می‌آید، آپارتمانی نوساز متری حدودا 27 میلیون تومان معامله می‌شود. برای خرید یک واحد آپارتمان 105 متری نوساز در این خیابان، باید 2 میلیارد و 800 میلیون تومان پرداخت کنید. مالک مشخصات این واحد دو خوابه را که در طبقه یازدهم قرار دارد، فول امکانات (آسانسور، پارکینگ، انباری) ذکر کرده و نمای ساختمان هم با ترکیب آجرنسوز، پلاسترسیمان، سنگ الیگودرز طراحی شده است.

آپارتمانی در وردآورد با ویو ابدی

در شهرک وردآورد، آپارتمان‌های 68 و 88 متری حدودا متری 42 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. در سایت‌های آگهی فروش خانه، آپارتمانی ۶۸ متری جنوبی در طبقه چهارم (از هفت طبقه) دو میلیارد و 800 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. از امکانات این واحد می‌توان به ویو باغ و فضای سبز، آسانسور و پارکینگ اشاره کرد. همچنین مالک در توضیحات ملک خود، کنتور برق جدا و گاز و آب مشترک را قید کرده است.

آپارتمان ورداورد-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

آپارتمانی مناسب خانواده کم‌جمعیت

واحدی 60 متری در ولیعصر وردآورد، نوساز و کلید نخورده، متری 66 میلیون و 500 هزار تومان محاسبه می‌شود. قیمت کل این آپارتمان یک خوابه 3 میلیارد و 990 میلیون تومان است. این واحد که در طبقه چهارم ساختمانی 8 طبقه قرار دارد، طبق این آگهی با متریال سوپر لوکس و برند و سازه‌ای متفاوت ساخته شده است.

آپارتمانی در وردآورد با سند تک‌برگ

آپارتمانی 54 متری و 8 سال ساخت با سند تک‌برگ که در طبقه ششم واقع شده، متری حدودا 67 میلیون تومان قیمت می‌خورد. برای خرید این واحد فول امکانات یک خوابه باید 3 میلیارد و 600 میلیون تومان بپردازید. البته مالک برای پرداخت نقدی، تخفیف در نظر گرفته است.

بیشتر بخوانید:

خرید آپارتمان قسطی در وردآورد

یک واحد آپارتمان دو خوابه 60 متری یک سال ساخت در وردآورد برای فروش آگهی شده است. قیمت هر متر هم حدودا 29 میلیون تومان است. این واحد که در پروژه‌ای 30 طبقه در حال ساخت قرار دارد، دارای آسانسور، انباری و پارکینگ است و برای پیش‌پرداخت باید یک میلیارد و 700 میلیون تومان بپردازید. مالک در توضیحات این واحد گفته 50 درصد کل قیمت را نقد و مابقی را طی 36 ماه می‌توان پرداخت کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : پست ملکدیوارشیش دنگ
اوج آرام
دادپویان
آهن رویال
ایده سبز
رایانه کمک
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز