قیمت آپارتمان 90 متری در ورامین چند؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

ورامین در 35 کیلومتری جنوب شرقی تهران از سه شهر جوادآباد، قرچک و پیشوا تشکیل می‌شود. به دلیل نزدیکی این شهر به تهران، در چند سال اخیر تعداد ساخت‌وسازها و همچنین ویلاسازی در این شهر افزایش پیدا کرده و همین موضوع قیمت ملک را تحت‌الشعاع قرار داده است؛ به‌گونه‌ای که قیمت یک واحد 83 متری نوساز و فول امکانات، در حال حاضر دو میلیارد و 950 هزار تومان قیمت دارد.

کاماپرس در این گزارش، قیمت 5 آپارتمان تا 90 متر را با جستجو در سایت‌های فروش، بررسی می‌کند.

ورامین-کاماپرس

خرید آپارتمان با نور عالی در ورامین

یک واحد 80 متری در میدان ولیعصر ورامین، طبقه 4 و فول امکانات، متری 22 میلیون و 125 هزار تومان آگهی شده است. این واحد 10 سال ساخت دو خوابه که به گفته مالک، خوش نقشه است و کابینت ام‌دی‌اف، گاز رومیزی و با نور عالی دارد، را می‌توان با قیمت یک میلیارد و 770 میلیون تومان خریداری کنید.

همچنین در شهرک ولیعصر ورامین، آپارتمانی 85 متری در طبقه پنجم و فول امکانات، دو میلیارد و 700 میلیون تومان قیمت دارد. این واحد کلید نخورده دوخواب، دارای انباری و پارکینگ است. از دیگر ویژگی‌های این واحد هم می‌توان به استفاده از متریال درجه یک و لوکیشین عالی اشاره کرد.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید: 

خرید آپارتمان با سند تک‌برگ

یکی دیگر از واحدهایی با این حدود متراژ، آپارتمانی 90 متری با سند تک برگ و فول امکانات و دو خوابه است. برای این واحد با دسترسی مناسب، لوکیشین خوب و نورگیر سراسری باید 3 میلیارد و 500 میلیون تومان بپردازید.

واحدی 85 متری کلیدنخورده و فول امکانات در شهرک فاطمیه ورامین متری 28 میلیون و 200 هزار تومان معامله می‌شود. این واحد دو خوابه خوش نقشه و با گاز رو میزی و آسانسوری با ظرفیت 6 نفر، 2 میلیارد و 390 میلیون قیمت دارد.

خرید آپارتمان نوساز در ورامین

برای واحدی 87 متری نوساز و با دو خواب هم باید یک میلیارد و 700 میلیون پرداخت کنید. در توضیحات این واحد به پارکینگ و انباری اشاره شده است؛ اما این واحد، بالکن ندارد و مالک آن را با ملکی در محدوده کهریزک هم معاوضه می‌کند.

خرید خانه‌ سنتی در ورامین

خانه‌ای سنتی با زمینی با مساحت 330 متر و متراژ بنای 90 متر، در ورامین آگهی شده است. این خانه دو خوابه و دارای پارکینگ، انباری و بالکن، دو میلیارد و 150 میلیون قیمت می‌خورد. در توضیحات این خانه آمده که لوکیشنی کم نظیری دارد، اما به دلیل نداشتن وقت جهت رسیدگی و خالی ماندن، برای فروش گذاشته‌ شده است.

انتهای پیام

مرتبط با : دیوارشیپور
رایانه کمک
اوج آرام
آریاپی
دادپویان
آهن رویال
ایده سبز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “قیمت آپارتمان 90 متری در ورامین چند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز