دیسک ترمز خودرو ال 90 در بهار 1403 چند؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

دیسک ترمز خودروی رنو لوگان یا همان ال 90 از نوع خنک‌کننده 2 لایه  است و مقاومت آن در برابر تابیدگی بالا است؛ اما متأسفانه پس از مدت کوتاهی دچار ساییدگی و فرورفتگی می‌شود. برای فهمیدن این‌که آیا زمان تعویض دیسک خودرو رسیده‌است یا نه، می‌توان ویژگی‌های ظاهری آن را از لحاظ داشتن خراشیدگی یا فرورفتگی بررسی کرد.

دیسک‌های ترمز باید به‌موقع و نهایتاً بعد از 2 تا 3 بار تعویض لنت ترمز، عوض شوند.

کاماپرس در این گزارش به بررسی قیمت دیسک ترمز خودروی ال 90 می‌پردازد.

در هنگام خرید دیسک ترمز به چه نکاتی توجه کنیم؟

دیسک ترمز قطعه‌ای مدور است که بر روی چرخ جلوی خودرو و مقابل لنت ترمز نصب می‌شود. این قطعه با همکاری لنت‌ها با کاستن از شتاب و سرعت خودرو، توقف آن را ممکن می‌کند. دیسک ترمز دائماً در معرض حرارت بالا و اصطکاک شدید با لنت و چرخ اتومبیل است، بنابراین باید از آلیاژی مرغوب ساخته شده باشد که این موارد را به‌خوبی تاب بیاورد. هنگام خرید دیسک ترمز، توجه به موراد زیر ضروری است:

  • قطعه باید تست‌ها و آزمایش‌های بین‌المللی را گذرانده باشد.
  • دیسک ترمز مناسب باید استانداردهای لازم کنترل کیفیت را داشته باشد.
  • باید از توانایی دیسک در ترمزگیری اطمینان حاصل کرد.
  • دیسک ترمز باید سبک باشد و بدون صدا کار کند.
  • ضریب خوردگی قطعه باید پایین باشد.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

قیمت دیسک ترمز خودرو ال 90

*یک بسته 2 عددی دیسک ترمز جلو با شماره فنی 0670207802 از برند ایساکو مناسب خودروی ال 90 در زمان نگارش این گزارش به قیمت حدوداً 1 میلیون و 580 هزار تومان فروخته می‌شود.

*همچنین بسته‌ای 2 عددی دیسک ترمز جلوی خودروی ال 90 از برند تلدا را می‌توان با قیمت حدوداً 1 میلیون و 620 هزار تومان خرید.

*بسته 2 تایی از دیسک ترمز چرخ جلو اورجینال خودروی ال 90 از برند RENAULT با شماره فنی 06702078 قیمتی در حدود 2 میلیون و 400 هزار تومان دارد.

*دیسک ترمز چرخ جلو خودروی ال 90 از برند خودرو عظام با شماره فنی 3186009 در بسته‌ای 2 عددی با قیمت حدوداً 1 میلیون و 600 هزار تومان قابل تهیه است.

*دیسک ترمز چرخ جلوی خودروی ال 90 از برند کاردینال با کد R200 را می‌توان در بسته‌ای 2 عددی با قیمت حدوداً 2 میلیون تومان خریداری کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : مستر یدکی
دادپویان
اوج آرام
آهن رویال
ایده سبز
رایانه کمک
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز