زمان دقیق عرضه خودرو دنا جوانان به بازار + قیمت

تورهای مسافرتی لحظه آخر

دنا جوانان به عنوان خودرویی خاص جوانان مرداد ماه امسال روانه بازار می‌شود.

به گزارش کاماپرس، این مدل خودرو دنا با تغییراتی ویژه جوانان عرضه خواهد شد. دنا جوانان دارای موتوری 1.7 لیتری بوده گه با 161 اسب بخار روانه بازار می‌شود.

دور موتور این خودرو کاهش یافته که به همین دلیل استهلاک و مصرف سوخت کمتری خواهد داشت. این خودرو که قرار شده با گیربکسی اتومات روانه بازار شود به قابلیت‌های ویژه‌ای نیز مجهز خواهد شد. به طوری که در صورت توقف در حالت D و فراموشی راننده برای قراردادن آن در حالت پارک، گیربکس به طور خودکار در وضعیت N قرار می‌گیرد. همچنین در ادامه وقتی راننده ترمز را رها کند گیربکس به طور خودکار به حالت D می‌رود. این مساله استهلاک گیربکس را کاهش می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

ویژگی های فنی خودرو دنا جوانان

این خودرو دارای ترمزهای دیسکی، سیستم کنترل کشش و پایداری و سامانه کنترل هرزگی چرخ‌ها است.  همچنین دوربین عقب، کمک پارک، سیستم کنترل فشار باد تایرها، ایموبیلایزر، آینه کرومیک حساس به نور، سیستم تهویه اتوماتیک، راهنمای تعویض دنده، چراغ خوشامدگویی، نوار کرومی دور شیشه‌های درب و فرمان طرح D از دیگر ویژگی های این خودرو است.

قیمت دنا پلاس اتوماتیک

در حال حاضر دنا پلاس اتوماتیک به عنوان نزدیکترین مدل به دنا جوانان، در بازار ایران با استقبال خوبی همراه شده‌است؛ به طوری که در خرداد ماه با قیمتی حدود 980 میلیون تومان معامله می شود.

البته دنا آپشنال قیمتی حدود یک میلیارد و 50 میلیون تومان دارد و به همین دلیل پیش بینی می‌شود که قیمت خودرو دنا جوانان نیز در همین محدوده در بازار آزاد قیمت‌گذاری شودد.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودرو
دادپویان
آهن رویال
رایانه کمک
ایده سبز
اوج آرام
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز