شاسی بلند اسطوره ای با امکانات جدید عرضه می شود

تورهای مسافرتی لحظه آخر

گرند چروکی برای مدتی طولانی شاسی‌بلند پرچمدار کمپانی جیپ بوده است و اکنون در سال 2024 این عنوان را به جیپ واگنر و جیپ گرند واگنر واگذار کرده است. با این حال، گرند چروکی هنوز هم طرفداران خاص خودش را دارد و تغییراتی جدی که در مدل 2024 آن اعمال شده، می‌تواند همچنان آن را در جایگاه یک شاسی‌بلند اسطوره‌ای حفظ کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، موتور 8 سیلندر مدل 2023 اکنون کنار گذاشته شده است و جیپ گرند چروکی 2024 با یک موتور شش سیلندر 3.6 لیتری به بازار عرضه می‌شود. نمایشگر لمسی 10.1 اینچی نیز برای تیپ‌های Limited و Overland  به یک آپشن استاندارد تبدیل شده است.

موتور استاندارد برای همه تیپ‌های جیپ گرند چروکی مدل 2024 یک موتور شش سیلندر 3.6 لیتری تنفس طبیعی است که 293 اسب بخار نیرو و 350 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. شتاب صفر تا صد همگی تیپ‌ها در حدود 7.4 ثانیه است و می‌توانند تا حداکثر 188 کیلومتر بر ساعت سرعت بگیرند. گیربکس از نوع هشت سرعته اتوماتیک است و بسته به انتخاب مشتری می‌تواند نیرو را به چرخ‌های عقب و یا هر چهار چرخ منتقل کند.

راز آسمان پایتخت

جیپ گرند چروکی نیز مانند جیپ رانگلر، یکی از بهترین شاسی‌بلندهای آفرودی است. دیفرانسیلی که به صورت الکترونیکی کنترل می‌شود و سیستم تعلیق بادی نیز قابلیت‌های آفرودی بی‌نظیر را تضمین می‌کنند. علاوه بر این، سیستم تعلیق، فرمان و دریچه گاز نیز به صورت الکترونیکی کنترل می‌شوند تا در شرایط مختلف خودرو ثبات و چسبندگی بیشتری داشته باشد.

از تجهیزات رفاهی جیپ گرند چروکی 2024 می‌توان به روکش چرمی، صندلی‌های برقی جلو با قابلیت تنظیم در 12 جهت، گرمکن صندلی‌های ردیف اول و دوم، روکش چرمی غربیلک فرمان و سیستم تهویه 4 نقطه‌ای اشاره کرد.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

ایده سبز
رایانه کمک
اوج آرام
آهن رویال
دادپویان
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز