رونمایی از جدیدترین شاسی بلند برقی کیا

تورهای مسافرتی لحظه آخر

کمپانی کیا سرانجام از جدیدترین شاسی‌بلند برقی‌اش که کیا EV3 نام دارد رونمایی کرد. کیا EV3 یک شاسی‌بلند جمع و جور است که طراحی آن از شاسی‌بلندهای بزرگ‌تری مانند کیا EV5 و کیا EV9  الهام گرفته است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، کیا EV3 از طراحی مدرن و فناوری پیشرفته‌ای بهره می‌برد و علاوه بر عملکرد بالا،  برد زیادی نیز دارد. این شاسی‌بلند برقی جدید در دو تیپ Standard و Long Range به بازار عرضه می‌شود که هر دو محرک جلو هستند و بر روی پلتفرم E-GMP سوار شده‌اند.

تیپ Standard به یک باتری 58.3 کیلوواتی و تیپ Long Range به یک باتری 81.4 کیلوواتی مجهز شده است. هر دو تیپ به یک موتور برقی مجهز شده‌اند که 201 اسب بخار نیرو و 283 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این میزان نیرو و گشتاور باعث می‌شود کیا EV3 شتاب صفر تا صدی برابر با 7.5 ثانیه داشته باشد و بتواند به حداکثر سرعت 170 کیلومتر بر ساعت دست بیابد. تیپ قوی تر GT نیز در آینده وارد بازار خواهد شد.

راز آسمان پایتخت

کیا EV3 به سیستم مدیریت باتری و فناوری پایش سلول‌های باتری مجهز شده است. این تجهیزات باعث می‌شوند کیا EV3 خودرویی کم مصرف باشد و آن‌طور که کمپانی سازنده اعلام کرده است تیپ Long Range می‌تواند با یک بار شارژ مسافتی برابر با 600 کیلومتر را بپیماید و باتری آن می‌تواند ظرف 30 دقیقه بین 10 تا 80 درصد شارژ شود.

از تجهیزات ایمنی کیا EV3 می‌توان به سیستم پیشگیری از تصادف جلو، دستیار حرکت در بزرگراه، سیستم هشدار عبور از خط و سیستم کنترل الکتریکی گشتاور اشاره کرد که ثبات و پایداری خودرو بر روی جاده را تضمین می‌کند.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

مرتبط با : کیا موتورز
رایانه کمک
اوج آرام
آریاپی
دادپویان
آهن رویال
ایده سبز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز