گران‌ترین شیر ظرفشویی در بازار چند؟

شیرظرفشویی-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

شیر ظرفشویی با مدل‌ها و قیمت‌های متنوعی در بازار موجود است و معمولا مدل‌های گران‌تر، کاربردهای متنوع و استفاده و عملکردی آسان‌تر دارند. قیمت گران‌ترین شیرهای ظرفشویی آشپزخانه در بازار حتی به 43 میلیون تومان هم می‌رسد.

کاماپرس در این گزارش 5 شیر ظرفشویی گران قیمت موجود در بازار را معرفی می‌کند.

شیر آشپزخانه کنتی پلاس مدل هایبرید H10

یکی از گران‌ترین شیرهای ظرفشویی موجود در بازار، شیر آشپزخانه کنتی پلاس مدل هایبرید H10 با قیمت حدودا 42 میلیون تومان است. این شیر ظرفشویی ساخت سوئیس جنسی از آلیاژ برنج با ساختی مستحکم دارد. امکان بهره‌برداری به‌صورت یک شیر کاملا الکترونیک در کنار یک شیر اهرمی (دو شیر در یک مجموعه)، چرخش 360 درجه‌ای لوله آبریز و صرفه‌جویی در مصرف آب تا 70 درصد از جمله ویژگی‌های این مدل است.

بیشتر بخوانید:

این مدل همچنین تاییدیه بهداشتی از معتبرترین آزمایشگاه‌های اروپایی را به خود اختصاص داده و به مكانيزم ايمني در قطع خودكار آب پس از دو دقيقه جريان ممتد آب مجهز است.

راز آسمان پایتخت

شیر ظرفشویی شاک DION

شیر ظرفشویی شاک DION ساخت کشور آلمان و دارای لامپ ال ای دی، یکی دیگر از گران‌ترین شیرهای ظرفشویی در بازار است. این مدل آنتی باکتریال و با تکنولوژی نانو ساخته و ضد لک و ضد جرم است. شیر ظرفشویی شاک DION بالاترین درجه کیفی بالایی را به خود اختصاص داده و رنگ مسی آن 35 میلیون تومان به فروش می‌رود.

شیرظرفشویی-کاماپرس

شیر آشپزخانه بویلر

شرکت KWC که یکی از تولیدکنندگان شیرآلات در کشور است، شیرظرفشویی بویلر ثابت سول را عرضه می‌کند که عملکرد آن اهرمی و روکار است. در آبکاری این مدل از نیکل و کروم استفاده شده است. شیر آشپزخانه بویلر ثابت سول KWC را می‌توانید در رنگ های سفید، مشکی، کروم، طلایی، رزگلد، کروم مات، طلایی و رزگلد مات تهیه کنید.

این شرکت برای این مدل شیر ظرفشویی قیمتی در حدود 18 میلیون تومان با 5 سال گارانتی و خدمات پس از فروش در نظر گرفته است.

شیرظرفشویی-کاماپرس

شیر ظرفشویی دو منظوره لمسی

یکی از شیرهای ظرفشویی موجود در بازار، شیر ظرفشویی دو منظوره لمسی مدل الارا با رنگ بندی است. این شیر 5 سال ضمانت دارد و جنس بدنه آلیاژ و نوع پوشش آن رنگ PVD است. شرکت راسان برای این مدل شیر ظرفشویی قیمت حدودا 15 میلیون را اعلام کرده است.

شیرظرفشویی-کاماپرس

شیر آشپزخانه شاوری

گروه کارخانجات شودر، یکی دیگر از تولیدکنندگان برتر تجهیزات خانگی، در تولید شیرآلات آشپزخانه مدل‌های متنوعی را به بازار عرضه کرده که مدل موناکو پلاس یکی از آنها است. مشخصاتی مانند رنگ طلا مات، جنس الیاژ برنج و دارای گارانتی را برای این مدل می‌توان نام برد. قیمت به روز شده مدل موناکو پلاس ( در تاریخ 2 خرداد 1403) 17 میلیون تومان عنوان شده است.

شیرظرفشویی-کاماپرس

 

 

انتهای پیام

مرتبط با : راسانشودرکی دبلیو سی
آهن رویال
اوج آرام
آریاپی
ایده سبز
رایانه کمک
دادپویان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “گران‌ترین شیر ظرفشویی در بازار چند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز