معرفی بزرگترین وارد کننده لپ تاپ استوک از اروپا و دبی

لپ تاپ - کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

با افزایش قیمت دلار و تورم افسارگسیخته، خرید لپ‌تاپ‌های نو برای بسیاری از افراد به یک رویای دست‌نیافتنی تبدیل شده است. در این میان، لپ‌تاپ‌های استوک وارداتی به عنوان گزینه‌ای جذاب، اقتصادی و کاملا مقرون به صرفه، توجه بسیاری را به خود جلب کرده‌اند. با خرید لپ‌تاپ استوک، می‌توانید تا 70% در هزینه‌های خود نسبت به لپ‌تاپ نو صرفه‌جویی کنید. در ادامه این مطلب می‌خواهیم بزرگترین وارد کننده لپ تاپ استوک را معرفی کنیم تا بدون هیچ واسطه ای و با خیالی راحت لپ تاپ های استوک را به قیمت دبی در تهران خریداری نمایید و خریدی لذت بخش را تجربه کنید.

واردات لپ تاپ استوک از امارات

امارات به عنوان مقصد نهایی لپ تاپ های استوک اروپایی و آمریکایی در جهان شناخته می‌شود. همچنین این کشور به دلیل موقعیت جغرافیایی مناسب باعث شده هزینه‌های حمل و نقل به ایران را تا حد زیادی کاهش یابد و این موضوع باعث شده تا قیمت لپ تاپ استوک هم کاهش یابد.

لپ تاپ استوک از کجا وارد می شود؟

دبی و شارجه دو شهر مهم در امارات هستند که به عنوان قطب‌های تجارت لپ‌تاپ استوک در جهان شناخته می‌شوند. در این دو شهر، شرکت‌های متعددی به جمع‌آوری، بازسازی و فروش لپ‌تاپ‌های دست دوم و کارکرده مشغول هستند.

ارزان ترین مرجع خرید لپ تاپ استوک در ایران

ایراناتِک بیش از یک دهه است که در زمینه واردات لپ تاپ های استوک از اروپا، کانادا، آمریکا و امارات فعالیت دارد و به ارزان ترین مرجع لپ تاپ های استوک در ایران شناخته می‌شود. در ادامه به برخی از مزایای خرید لپ تاپ استوک از ایراناتِک می‌پردازیم.

۱. خرید بدون واسطه:

ایراناتک، با بیش از یک دهه تجربه در عرضه واردات لپ‌تاپ‌های استوک فعالیت دارد و خیالتان راحت باشد که قیمت دسته اول را بدون هیچ واسطه از ایراناتک می‌گیرید.

راز آسمان پایتخت

۲. تضمین بهترین قیمت:

ایراناتک به عنوان مرجع تخصصی لپ‌تاپ استوک در ایران، همواره بهترین قیمت را برای محصولات خود ارائه می‌دهد. کارشناسان فروش ما دائما در حال بررسی بازار هستند تا از قیمت رقابتی و مناسب لپ‌تاپ‌های استوک اطمینان حاصل کنند.

۳. تنوع بی‌نظیر:

ایراناتک طیف گسترده‌ای از لپ‌تاپ‌های استوک با برندهای معتبری مانند: HP, Dell, Surface  و… با کانفیگ های مختلف را ارائه می‌دهد تا شما بتوانید لپ‌تاپ ایده‌آل خود را به راحتی پیدا کنید.

۴. مشاوره رایگان:

اگر در انتخاب لپ تاپ مناسب خود، دچار شک و تردید شدید و نمی‌دانید چه مدلی برای شما مناسب است، حتی اگر قصد خرید نداشتید، می‌توانید با کارشناسان و مشاوران فروش ایراناتِک تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت نمایید.

۵. ارسال فوری:

از دیگر مزایای خرید لپ تاپ استوک از ایراناتک، ارسال فوری کالا به سراسر ایران است. ارسال در شهر تهران زیر ۳ ساعت و در سایر شهرستان ها و روستاهای ایران ۲ تا ۴ روز کاری می‌باشد.

۶. تضمین سلامت و کیفیت کالا:

ایراناتک لپ‌تاپ‌های استوک خود را از منابع معتبر و شناخته شده در اروپا و آمریکا تهیه می‌کند و قبل از عرضه به بازار، به طور کامل آنها را از صفر تا صد تست و بررسی می‌کند. بنابراین می‌توانید با خیال راحت خرید خود را انجام دهید.

۷. گارانتی و مهلت تست بی‌نظیر:

ایراناتک به عنوان اولین فروشگاه لپ‌تاپ استوک در ایران، برای اطمینان خاطر مشتریان، ۲ هفته گارانتی و مهلت تست برای تمامی لپ‌تاپ‌های استوک خود ارائه می‌دهد. این گارانتی و مهلت تست به شما امکان می‌دهد تا لپ‌تاپ خریداری شده را به طور کامل بررسی کنید و از صحت عملکرد آن اطمینان حاصل کنید.

در صورت وجود هرگونه خرابی یا ایراد در لپ‌تاپ، می‌توانید آن را با دستگاه دیگری تعویض کنید یا آن را عودت دهید. این گارانتی و مهلت تست بی‌نظیر، خرید لپ‌تاپ استوک را از ایراناتک به تجربه‌ای امن و مطمئن تبدیل می‌کند.

۸. تضمین اصالت کالا:

ایراناتک به عنوان مرجع تخصصی لپ‌تاپ استوک در ایران، اصالت کالای تمام لپ‌تاپ‌های استوک خود را ضمانت می‌کند. شما همچنین می‌توانید با بررسی سریال، ظاهر و مشخصات فنی لپ‌تاپ، از اصل بودن کالای خود مطمئن شوید. در صورت وجود هرگونه شک و تردید، می‌توانید با کارشناسان تماس بگیرید. با خرید از ایراناتک، از ضمانت اصل بودن کالا و تجربه خریدی مطمئن و لذت‌بخش بهره‌مند خواهید شد.

۹. خدمات پس از فروش فوق العاده:

ایراناتک به عنوان بزرگترین واردکننده لپ‌تاپ استوک در ایران، به خدمات پس از فروش اهمیت زیادی می‌دهد و خدمات کاملی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. این خدمات شامل: بازگشت کالا، تعمیرات تخصصی، پشتیبانی فنی و نرم افزاری و… می‌باشد.

۱۰. ضمانت بازگشت کالا‌:

در صورت عدم رضایت از لپ تاپ استوک خریداری شده، می‌توانید آن را تا 7 روز بازگردانید و وجه خود را دریافت کنید.

خرید لپ تاپ استوک همکاری

شماهم اگر فروشگاه کامپیوتری دارید یا فروشنده لپ تاپ دست دوم هستید می‌توانید همین حالا با ایراناتک شروع به همکاری کنید و لپ تاپ استوک به قیمت عمده خریداری نمایید. قیمت لپ تاپ ها با توجه به تعدادی که خریداری می‌نمایید متغییر است. حداقل تعداد برای همکاران محترم 2 عدد می‌باشد و با توجه به تعداد بالاتر قیمت کاهش می‌یابد. برای خرید لپ تاپ استوک به صورت همکاری با کارشناسان فروش ایراناتک تماس بگیرید.

لپ تاپ - کاماپرس

لپ تاپ استوک چه مارکی خوبه؟

به طور قطعی نمیتوان گفت که چه مارکی خوبه، اما تجربه ثابت کرده که برند های امریکایی مثل: اچ‌پی، دل و سرفیس دوام و عمر بالاتری نسبت به سایر برندهای چینی دارند و تا سالیان سال می‌تواند بدون خرابی مثل روز اول کار کند.

به همین دلیل اکثر فروشگاه ها و واردکنندگانی که لپ تاپ های دست دوم وارد می‌کنند، بیشتر روی این برند ها تمرکز دارند.

مرکز خرید لپ تاپ استوک تهران کجاست؟

برای خرید لپ‌تاپ استوک در تهران، محدوده میدان ولیعصر تا چهارراه ولیعصر بهترین گزینه است. این محدوده به عنوان بورس لپ‌تاپ‌های استوک و نو شناخته می‌شود و پاساژهای نور، رضا و ایران معروف‌ترین مراکز خرید در این منطقه هستند. علاوه بر این، تعدادی فروشگاه تخصصی لپ‌تاپ استوک نیز در این محدوده وجود دارند که می‌توانید برای خرید لپ‌تاپ‌های خاص و کمیاب به آنها مراجعه کنید.

لپ تاپ - کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : ایراناتک
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “معرفی بزرگترین وارد کننده لپ تاپ استوک از اروپا و دبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز