بهترین سایت برای خرید هاست اشتراکی کدام است؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

برای خرید هاست اشتراکی می‌توان از سایت‌های مختلفی کمک گرفت که همگی قابلیت‌های زیادی را عرضه کرده و قیمت‌های متنوعی را پیش روی مخاطبان قرار می‌دهند. این سایت‌ها اغلب بک آپ گیری منظم داشته و پشتیبانی 24 ساعته را در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

کاماپرس در این گزارش 5 سایت مناسب برای خرید هاست اشتراکی را با جست و جو در سایت‌های اینترنتی معرفی می‌کند.

خرید هاست اشتراکی از هاست ایران

هاست ایران یکی از سایت‌های معروف برای خرید هاست اشتراکی به حساب می‌آید که خدماتی مانند ثبت و انتقال دامنه را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این سایت امکان اجاره سرور اختصاصی را داشته و در آن ارائه خدمات ایمیل و اس ام اس نیز وجود دارد. همچنین این سایت امنیت و سرعت مناسبی را عرضه می‌کند.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

خرید هاست اشتراکی از لیموهاست

در لیموهاست تنوع مناسبی از سرویس‌های میزبانی وب و بهینه سازی وجود داشته و در آن می‌توان با انتخاب هاست اشتراکی قیمتی مناسب با امنیت و سرعت قابل قبول را دریافت کرد. این سایت پشتیبانی 24 ساعته داشته و عملکرد و سرعت آن تضمین شده است. همچنین پنل مدیریتی ساده‌ای در آن وجود دارد.

خرید هاست اشتراکی از مبین هاست

در مبین هاست می‌توان کیفیت مناسبی دریافت کرد که به دلیل میزبانی بر روی هاردهای قوی و با کیفیت اس اس دی از برند سامسونگ این سرعت بیشتر هم خواهد بود. این سایت در ارائه هاست اشتراکی  پشتیبانی تیم فنی خود را در اختیار کاربران قرار داده و می‌توان از مشاوره رایگان آن استفاده کرد.

خرید هاست اشتراکی از وب رمز

در سایت وب رمز می‌توان امکانات مختلفی را دریافت کرد که با توجه به پیشرو بودن آن طرفداران قابل توجهی داشته است. این سایت نیز پشتیبانی 24 ساعته و حرفه‌ای خود را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و امنیت قابل توجهی دارد. همچنین طیف گسترده‌ای از پلن‌های هاستینگ برای انواع وب سایت در این مجموعه در نظر گرفته شده و از وبلاگ‌های شخصی کوچک تا فروشگاه‌های اینترنتی بزرگ می‌توانند سراغ آن بروند.

خرید هاست اشتراکی از نت افراز

سایت دیگری که برای خرید هاست اشتراکی ارزان و اقتصادی انتخابی مناسب به حساب می‌آید، سایت نت افراز است. این سایت سرورهای قدرتمندی داشته و امنیت بالایی را عرضه می‌کند. همچنین در آن بک آپ هفتگی و روزانه از پایگاه داده صورت گرفته و کنترل پنل فارسی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

انتهای پیام

مرتبط با : لیموهاستمبین هاستهاست ایرانوب رمز
اوج آرام
ایده سبز
دادپویان
رایانه کمک
آهن رویال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز