در هنگام خرید فلاور باکس به چه نکاتی دقت کنیم؟+ بهترین سایت خرید فلاور باکس

ایده سبز-کاماپرس
لست سکند

مطابق فلسفه معماری سبز و پایدار، یکی از عوامل اصلی طراحی دکوراسیون در هر محیطی، ایجاد فضای سبز با استفاده از پوشش گیاهی مناسب است که فلاور باکس‌ها به‌عنوان بستر خاکی این نقش را به‌خوبی ایفا می‌کنند.

به گزارش کاماپرس، ابعاد، مواد سازنده، شیوه طراحی، سیستم زهکشی و… از جمله موارد مهم و بااهمیت هنگام خرید فلاور باکس هستند که در ادامه مطلب جزئیات آن بیشتر توضیح داده می‌شود؛

به چه نکاتی در هنگام خرید فلاور باکس دقت کنیم؟

اندازه و ابعاد

اولین چیزی که در انتخاب فلاور باکس باید در نظر بگیرید، اندازه و ابعاد است زیرا باید فلاور باکسی را انتخاب کنید که اندازه و فضای مناسبی برای رشد گیاهان شما داشته باشد و با آن‌ها سازگار باشد. همچنین به فضایی که در خانه یا محل کار در دسترس دارید دقت کنید و فلاور باکسی را انتخاب کنید که به راحتی در آن قسمت قرار بگیرد.

مواد

مواد سازنده فلاور باکس نیز باید در نظر گرفته شود. مواد مختلف خواص متفاوتی دارند و برخی از مواد ممکن است برای انواع خاصی از گیاهان یا محیط‌ها مناسب‌تر باشند. مواد متداول مورد استفاده برای فلاور باکس‌ها چوب، فلز، بتن، سرامیک و پلاستیک است که برخی از آن‌ها بادوام‌تر یا تزئینی‌تر از بقیه هستند. هرکدام از آن‌ها ویژگی‌ها، مزایا و معایب خاص خود را دارند که باید در نظر گرفته شود.

زهکشی

زهکشی یکی از ویژگی‌های ضروری فلاور باکس است، زیرا اجازه می‌دهد تا آب اضافی بدون خروج ماد مغذی از بستر گیاهان خارج شود. این موضوع به‌ویژه برای جلوگیری از پوسیدگی ریشه، که می‌تواند به گیاهان آسیب جدی برساند مهم است. بنابراین فلاور باکسی را انتخاب کنید که دارای سوراخ‌های زهکشی در پایین یا دارای سیستم زهکشی داخلی باشند.

راز آسمان پایتخت

طراحی

طراحی فلاور باکس یکی دیگر از عوامل مهمی است که باید در نظر گرفته شود. انواع مختلفی از طرح‌های سنتی و مدرن زیبا وجود دارد که می‌توانید از بین آنها انتخاب کنید. دکوراسیون کلی فضای خود را در نظر بگیرید و طرحی را انتخاب کنید که مکمل آن باشد.

دسترسی

هنگام انتخاب فلاور باکس باید به قابلیت دسترسی آن نظیر ارتفاع و اندازه آن نیز توجه کرد. به دنبال فلاور باکسی باشید که به شما امکان دسترسی راحت به گیاهان را می‌دهد. اگر قصد دارید جعبه کاشت خود را روی یک سطح مرتفع قرار دهید، در نظر بگیرید که چگونه به گیاهان داخل آن دسترسی خواهید داشت.

فلاورباکس-کاماپرس

مزیت‌های استفاده از فلاور باکس چیست؟

فلاور باکس‌ یا پلنتر (Planter) ظروف مخصوصی هستند که برای کاشت گل و گیاهان در فضاهای کوچک مانند پاسیو، خانه و بالکن طراحی شده‌اند و در اندازه‌ها و اشکال مختلف موجود هستند. استفاده از فلاور باکس یا پلنتر در مکان مناسب جلوه خانه‌ها را چندین برابر بیشتر کرده و حس طراوت و شادابی گل‌ها و گیاهان تازه را به فضای سبز اضافه می‌کند.

فلاور باکس‌ یک راه حل عالی برای زمانی است که فضای کمی در اختیار دارید زیرا طوری طراحی شده‌اند که حداقل فضای ممکن را اشغال کنند و حتی می‌توانند روی هر سطح صافی مانند طاقچه یا میز قرار بگیرند. برخی فلاورباکس‌ها قابل حمل و جابجایی هستند و بسته به میزان نور خورشید یا دما، می‌توان آن‌ها را به مکان‌های مختلف منتقل کرد. این مزیت به ویژه برای کسانی که در آپارتمان‌ زندگی می‌کنند مهم است.

فلاور باکس‌ها گیاهان شما را در برابر عوامل محیطی مانند باد، باران و دمای شدید که می‌تواند برای سلامت و رشد مضر باشد، محافظت می‌کند. همچنین فلاور باکس‌ها را می‌توان برای طیف گسترده‌ای از گیاهان مختلف از جمله گل‌ها، گیاهان، سبزیجات و ساکولنت‌ها استفاده کرد. این موضوع به شما آزادی در اختیار داشتن انواع مختلف گیاهان و ایجاد یک باغ منحصر به فرد و متنوع را می‌دهد.

از کجا بهترین فلاور باکس را بخریم؟

برای اجرای پروژه‌های دقیق و حرفه‌ای بهتر است کار اجرای فلاورباکس را به متخصصان امر بسپارید. شرکت معتبر و باسابقه ایده سبز، آماده اجرای پروژه‌ی دلخواه شما در سبک‌های یونیک و زیبا است. جهت سفارش انواع فلاور باکس برای خانه، باغ، ویلا و اداره می‌توانید به سایت شرکت ایده سبز | تولید کننده فلاورباکس و محصولات فضای سبز مراجعه کرده و با تماس با کارشناسان این مجموعه اجرای فلاور باکس خود را به ایده سبز بسپارید. شرکت معتبر ایده سبز طراح و مجری فضای سبز، خدمات تحسین برانگیز و گسترده‌ای را در راستای افزایش سرانه فضای سبز کشور انجام داده است. این مجموعه باسابقه با بهره‌مندی از تیمی حرفه‌ای از ابتدا تا انتهای پروژه افراد را همراهی می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : ایده سبز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز