تورهای لوکس اروپا برای نوروز 1403

بسیاری از گردشگران ایرانی، تورهای اروپایی را برای گذراندن تعطیلات نوروز انتخاب ‌می‌کنند و یکی از دلایل آن، ویزای شینگن است؛ چرا که با داشتن این ویزا می‌توان به بسیاری از کشورهای اروپایی سفر کرد.

به گزارش کاماپرس، امکان سفر به چند کشور با یک ویزا و استفاده از تورهای ترکیبی گردشگری، اروپا را به یک مقصد جذاب برای گردشگران تبدیل کرده است.

این گزارش به معرفی تورهای لوکس اروپا پرداخته است.

تور سوئیس –  آلمان – اتریش

یکی از تورهای ترکیبی اروپا، تور سوئیس – آلمان – اتریش است که با آن می‌توان سه کشور مهم اروپایی را به عنوان مقصد گردشگری انتخاب کرد و جزو تورهای لوکس اروپا به شمار می‌رود. این تور معمولا به مدت 10 روز و 9 شب برگزار می‌شود و سه شب اقامت در هر کشور در آن پیش بینی ‌شده است.

زوریخ، شهر انتخابی در سوئیس برای این تور است. زوریخ بزرگترین و پرجمعیت‌ترین شهر سوئیس و پایتخت فرهنگی این کشور بوده و همین موضوع، یکی از دلایل انتخاب این شهر در تورهای لوکس اروپایی توسط گردشگران است. این شهر بهترین کیفیت زندگی را در بین شهرهای جهان دارد و هزینه‌های زندگی و سفر به این شهر نیز بسیار بالا است.

راز آسمان پایتخت

مونیخ نیز دومین شهر انتخابی برای این تور در کشور آلمان است. این شهر در دامنه کوه آلپ قرار دارد و دارای جاذبه‌های توریستی فراوان برای گردشگران است. مونیخ، یکی از گرانقیمت‌ترین، لوکس‌ترین و باکیفیت‌ترین شهرهای جهان برای زندگی و گردشگری است و بسیاری از کارخانه‌ها و تیم‌های مطرح آلمان نیز در این شهر قرار دارند.

شهر وین آخرین مقصد گردشگری در این تور و پایتخت و قلب فرهنگی اتریش است. وین، شهر موسیقی است و سالانه حدود هفت میلیون گردشگر در تورهای لوکس اروپا از این شهر اروپایی دیدن می‌کنند. وین یک شهر تاریخی در اروپاست و بسیاری از دانشمندان و هنرمندان مشهور جهان در این شهر زیسته‌اند.

تور فرانسه – ایتالیا

یکی دیگر از تورهای لوکس اروپا، تور فرانسه – ایتالیا است که معمولا به صورت 10 شب و 11 روز برگزار می‌شود. این تور معمولا از مقصد فرانسه آغاز و با ایتالیا به پایان می‌رسد. یکی از اصلی‌ترین شهرهای این تور، شهر پاریس است که توریستی‌ترین شهر جهان محسوب می‌شود. پاریس شهر عشاق و یکی از مراکز اصلی مد در جهان است که تعداد گردشگران در این شهر در طول یک سال به بیش از 30 میلیون نفر می‌رسد.

ایتالیا نیز یک کشور جزیره‌ای با سواحل بسیار زیبا و آب و هوای دلخواه گردشگران است. شهر رم به عنوان پایتخت ایتالیا مقصد اصلی گردشگری در این تور است و به دلیل تاریخی بودن این شهر، جاذبه‌های گردشگری آن برای مسافران تمامی ندارد. همچنین بازدید از شهرهای ونیز و فلورانس در این تور تدارک دیده شده است. ایتالیا با غذاهایی مانند پاستا و پیتزا، یکی از بهترین مقاصد گردشگری در تورهای لوکس اروپا برای علاقه‌مندان به غذاهای محلی است.

تور فرانسه – اسپانیا

از جمله تورهای لوکس اروپا با تعداد کم شب‌های اقامت می‌توان به تور فرانسه – اسپانیا اشاره کرد. این تور از شهر پاریس در فرانسه آغاز و در نهایت به شهر مادرید یا بارسلون در اسپانیا – بسته به برنامه تور – ختم می‌شود. مدت این تور هفت شب و هشت روز بوده که برای تعطیلات نوروز 1403 مناسب است.

اگرچه پاریس شهر اصلی برای گردشگران جهان است، اما دو شهر مادرید و بارسلون در اسپانیا نیز همیشه مورد توجه خریداران تورهای لوکس اروپا قرار دارند. مادرید شهر تاریخی اسپانیا و پایتخت این کشور بوده و آثار تاریخی آن زبانزد گردشگران است. در عوض، بارسلون نیز یک شهر ساحلی بسیار زیباست که بیشترین تفریحات و جذابیت‌ها را برای گردشگران فراهم کرده است. از بارسلون به عنوان شهر همیشه بیدار یاد می‌شود و بسیاری از مراکز گردشگری این شهر در طول شبانه‌روز باز و فعال است. دو شهر مادرید و بارسلون، میعادگاه ورزش‌دوستان و علاقه‌مندان میلیونی دو باشگاه پرطرفدار اسپانیا از سراسر جهان است.

خرید تورهای لوکس اروپا از «قصران گشت»

آژانس مسافرتی قصران گشت، ارائه کننده تورهای لوکس بین المللی به کشورهای مختلف جهان است. دریافت ویزای شینگن، ویزای کانادا و پیکاپ ویزا از جمله خدمات تخصصی این آژانس است. همچنین آژانس قصران گشت از جمله آژانس‌های مسافرتی فعال در زمینه رزرو هتل و خرید بلیط هواپیما در کمترین زمان ممکن است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر، خرید تور و رزرو هتل می‌توانند به وبسایت ghasrangasht.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن 02188697080 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : قصران گشت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز