بهترین کتاب هندسه کنکور

درس هندسه یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین بخش از دروس داوطلبین رشته ریاضی و تجربی به شمار می‌رود. حجم مطالب هندسه برای داوطلبین تجربی کمتر از داوطلبین ریاضی است اما همچنان از اهمیت بالایی در کنکور سراسری برخوردار است. سوالات هندسه را می‌توان با تمرین زیاد به آسانی حل کرد و این امر با خرید بهترین منابع هندسه کنکور و حل مداوم آن امکان‌پذیر است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار کتابهای کمک آموزشی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، درس هندسه جزو مباحث تخصصی و چالش‌برانگیز به شمار می‌رود. تست‌های کنکور سراسری هندسه برای داوطلبین رشته ریاضی از مطالب سه پایه دهم، یازدهم و دوازدهم و برای داوطلبین رشته تجربی ازمطالب پایه یازدهم و دوازدهم آورده می‌شود. در ادامه این مطلب به معرفی انواع کتاب هندسه و برخی از بهترین منابع هندسه کنکور پرداخته می‌شود.

انواع کتاب‌های هندسه

گام اول مطالعه هندسه کنکور سراسری بدون‌شک خرید کتاب هندسه کنکور است. برای بازدهی بیشتر و یادگیری اصولی این درس باید باتوجه به سطح داوطلب کتاب هندسه را نیز انتخاب کرد.

کتاب آموزشی هندسه کنکور

برای یادگیری مطالب هندسه کنکور باید به کتاب های آموزشی مراجعه کرد تا همانند یک معلم خصوصی به آموزش مفاهیم هندسه بپردازد. این کتاب‌ها که توسط نویسنده‌های کتاب کمک‌آموزشی پدید آمده‌اند به آموزش مفاهیم کامل هندسه به صورت روان و شیوا می‌پردازند.

راز آسمان پایتخت

کتاب تست هندسه کنکور

با زدن تست‌های متعدد آمادگی و احاطه داوطلب به تست‌های کنکور بیشتر شده و سبب افزایش سرعت تست‌زدن داوطلب نیز می‌شود. داوطلبین باید به تکرار و تمرین مداوم بپردازند تا مطالب در ذهن‌شان به صورت ملکه درآمده و تثبیت شود. در ادامه کتب آموزشی هندسه چند ناشر معرفی می‌شود؛

کتاب میکرو هندسه جامع کنکور نشر گاج (جلد دوم)

این کتاب از مجموعه کتاب های نسل جدید میکرو، حاوی مطالب هندسه دهم، یازدهم و دوازدهم رشته ریاضی است. این کتاب دو جلد دارد که مکمل یکدیگر هستند. جلد اول آن شامل بانک تست و پاسخنامه تشریحی آن است و جلد دوم راجع به درسنامه کامل و جامع هندسه است.

نکات این کتاب به دو دسته نکته‌های سبز، زرد و بنفش تقسیم می‌شود. مطالعه نکته‌های سبز برای تمام داوطلبین ضروری است. تصویر سیب زرد که نشانگر نکته‌های زرد است به معنی نکات فرعی است و نکته‌های بنفش نیز جهت یادگیری داوطلبینی است که به دنبال رتبه‌های برتر کنکور هستند.

کتاب تست هندسه ۳ دوازدهم نشر الگو

این کتاب جزو بهترین کتاب‌های هندسه دوازدهم است که تمامی مطالب کتاب درسی را پوشش می‌دهد.کتاب دارای سه فصل است و ابتدای هر فصل درسنامه قرار دارد تا داوطلبین با مفاهیم آشنا شوند. این کتاب همچنین دارای چند تست کنکوری نیز هست تا آمادگی داوطلبین برای پاسخگویی به سوالات کنکور نیز افزایش یابد.

کتاب‌های ذکرشده به همراه بسیاری دیگر از کتاب های کنکور هندسه در فروشگاه اینترنتی کتابانه با تخفیف‌های شگفت‌انگیز قابل خریداری هستند.

انتهای پیام

مرتبط با : کتابانه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز