بهترین قیمت کولر گازی توان تبرید تراست و انواع اسپلیت در بازار

کولرگازی-کاماپرس

با آغاز فصل تابستان و شدت گرفتن میزان گرما و حرارت دما، نیاز ما به وسایل سرمایشی و برودتی بیش از پیش می‌شود. برخی از افراد این‌گونه تصور می‌کنند که اسپلیت‌ها تنها برای فصل تابستان کارایی دارند و با آغاز فصل زمستان دیگر قابل استفاده نیستند. در صورتی که برخی از اسپلیت‌ها با مجهز بودن به دو قابلیت سرمایش و گرمایش قابل استفاده در تمامی فصول سال هستند.

سایت نمایندگی رسمی تراست در ایران https://tavantabrid.com توان تبرید است. با مراجعه به آن می توانید قیمت به روز تمام محصولات را مشاهده کنید.

مزیت های کولرگازی تراست توان تبرید

قیمت کولر گازی توان تبرید نسبت به سایر اسپلیت‌ها از قیمت مقرون به صرفه‌تری برخوردار هستند و از دسته کالاهای اقتصادی محسوب می‌شوند. از دیگر مزایا این مدل از کولر گازی می‌توان به نصب آسان و قابل حمل بودن آن اشاره کرد. همچنین، کولرهای گازی در محیط‌های کوچک و بزرگ قابل استفاده هستند. از جمله معایب کولر گازی نسبت به سایر اسپلیت‌ها می‌توان به مصرف بالای انرژی آن و کاهش عملکرد آنها در دمای بالا اشاره کرد. بنابراین، این مدل ممکن است برای مناطق گرمسیری که دما و حرارات به شدت در آنها بالاست، مناسب نباشد. همچنین، کولر گازی در مقایسه با اسپلیت صدای بیشتری تولید می‌کند.

مزیت های اسپلیت

اسپلیت‌ها از دو بخش جداگانه واحد داخلی (که در محیط درونی نصب می‌شود) و واحد خارجی (واحد فشار قوی که در فضای خارج از خانه نصب می‌شود) تشکیل شده‌اند. به دلیل نصب جداگانه واحد داخلی و خارجی، اسپلیت‌ها فضای کمی از محیط را اشغال می‌کنند. بنابراین، می‌توانند برای نصب در محیط‌های کوچک اداری و خانه‌های متراژ پایین گزینه بسیار مناسبی باشند. بخش داخلی اسپلیت هوای گرم موجود در محیط را به خود جذب می‌کند و با کمک واحد خارجی آن را خنک می‌کند و دوباره در فضای داخلی پخش می‌کند. از جمله مزایا اسپلیت‌ها می‌توان به عملکرد آرام و کم صدا آن اشاره کرد. اسپلیت‌ها می‌توانند به خوبی سرما را در فضای داخلی پخش کنند. اسپلیت‌ها قادر هستند علاوه بر تصفیه هوا، فضا را نیز یون زدایی کنند و گرد و غبار و ذرات معلق در هوا را به خوبی به خود جذب می‌کنند. اسپلیت‌ها در دمای بالا عملکرد قوی‌تر و قدرتمندتری از خود نشان می‌دهند و به خوبی از پس خنک کردن محیط بر می‌آیند. بنابراین، اسپلیت‌ها نسبت به سایر کولرهای گازی می‌توانند گزینه بسیار مناسبی برای افراد در مناطق گرمسیری و شرجی باشند.

تراست (توان تبرید) یکی از برندهای معتبر و شناخته شده در زمینه تولید کولر‌های گازی ایستاده و اسپلیت در بازار جهانی است.

راز آسمان پایتخت

قیمت کولرگازی-کاماپرس

کاماپرس در ادامه به معرفی پرفروش‌ترین اسپلیت‌های تراست در بازار می‌پردازد؛

1- اسپلیت دیواری تراست توان تبرید کلاس A ظرفیت 12 هزار

قیمت این محصول در لحظه تهیه گزارش (مرداد 1402) 22 میلیون و 400 هزار تومان است.

با مراجعه به سایت نمایندگی مرکزی تراست توان تبرید https://tavantabrid.com می توانید قیمت بروز تمام محصولات را مشاهده کنید.

اسپلیت تراست A از جنس ورقه فولاد الکترولیتی همراه با پوشش ضدزنگ ساخته شده است. این اسپلیت با بهره‌مندی از کمپرسور روتاری و گاز مبرد R410A دارای رده انرژی A است. اسپلیت دیواری تراست A با مجهز بودن به فیلتر کربن قادر است گازهای شیمیایی زیان‌آور، بوی نامطبوع و دود در محیط را از بین ببرد. از دیگر قابلیت‌های این مدل می‌توان به وجود فیلترهای آن اشاره کرد که ضمن تصفیه کردن فضای درونی، ذرات معلق و گرد و غبار موجود در هوا را نیز از بین می‌برد و خاصیت ضدآلرژی دارد. این مدل با برخورداری از ظرفیت 12 هزار می‌تواند برای محیط‌هایی با متراژ حداکثر 23 متر مناسب باشد. این محصول دارای 5 سال ضمانت کمپرسور و 18 ماه ضمانت برای سایر قطعات است.

2- اسپلیت دیواری تروپیکال تراست توان تبرید ظرفیت 18 هزار

قیمت این محصول در مرداد 1402 حدود 39 میلیون و 400 هزار تومان است.

این محصول به کمپرسور روتاری (تروپیکال) و گاز مبرد R410 مجهز شده است. اسپلیت دیواری تروپیکال با داشتن ظرفیت سرمایشی 18 هزار می‌تواند برای محیط‌های اداری و مسکونی با متراژ حداکثر 35 متر مربع مناسب باشد. این اسپلیت با برخورداری از قابلیت سرمایش و گرمایش قابل استفاده در تمامی فصول سال است. این محصول با مجهز بودن به تراشه پرسرعت DSP High تغییرات هوا را بیست برابر سریع‌تر از یک دستگاه تهویه مطبوع معمولی انجام می‌دهد. این اسپلیت قادر است در حالت سرمایش و عملکرد فن بدون کاهش دما، دستگاه را در حالت رطوبت‌زدایی قرار دهد. این محصول دارای 5 سال ضمانت کمپرسور و 18 ماه ضمانت برای سایر قطعات است.

3- اسپلیت دیواری اینورتر تراست توان تبرید 24 هزار

قیمت این محصول در مرداد 1402 حدود 42 میلیون و 600 هزار تومان است. این محصول با ظاهری شیک و منحصر‌به‌فرد از کندانسور و کمپرسور قدرتمند روتاری مجهز به کیت اینورتر (دور متغیر) ساخته شده است. این محصول با بهره‌مندی از گاز مبرد R410 و مصرف انرژی ++A ضمن کاهش مصرف انرژی دستگاه، عملکرد سرمایش و گرمایش آن را افزایش می‌دهد. اسپلیت دیواری اینورتر تراست با برخورداری از ظرفیت 24 هزار می‌تواند برای محیط‌های اداری و مسکونی با متراژ 60 الی 90 متر مربع مناسب باشد. این محصول دارای 5 سال ضمانت کمپرسور و 18 ماه ضمانت برای سایر قطعات است.

کولرگازی-کاماپرس

شرکت توان تبرید آریا گستر نماینده رسمی خرید و فروش محصولات تراست در بازار ایران است که به فروش انواع محصولات تهویه مطبوع از جمله کولر گازی اسپلیت، فن کویل، مینی چیلر، داکت اسپلیت، چیل، هواساز، اسپلیت کاستی و VRF می پردازد. شرکت توان تبرید واقع در شهر شیراز است و همچنین در سایر شهر‌ها نمایندگی‌های تراست آماده خدمات رسانی به مشتریان و خریداران هستند. همچنین کلیه محصولات تراست تحت پوشش گارانتی و خدمات پس از فروش شرکت توانگر اعتماد پاسارگارد است،

این شرکت کمپرسور موجود در کولرهای گازی ایستاده را به مدت 5 سال و قطعات آن را به مدت 18 ماه ضمانت می‌کند.

راه‌های ارتباطی با شرکت توان تبرید برای دریافت اطلاعات و خدمات بیشتر از طریق شماره تماس 09120700520 و یا از طریق ایمیل ارتباطی tavantabrid@gmail.com است.

انتهای پیام

مرتبط با : توان تبرید
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز