کاربرد چیپس چوب در صنعت فولاد

چیپس چوب
تور لحظه آخری-کاماپرس

چیپس چوب یا مالچ چوب، قطعات بسیار کوچک و کم ضخامتی از چوب‌های خشک شده است که با طول‌ متفاوت در کارگاه ها تولید می‌شود. برای تولید مالچ چوب فقط از چوب یک نمونه درخت استفاده نمی‌شود، بلکه از قطعات درختان مختلف بهره گرفته می­‌شود. درخت‌های صنوبر، چنار، سپیدار و کاج از پرکاربردترین­‌ها برای تولید چیپس چوب به شمار می‌­روند؛ چراکه نسبت به سایر انواع چوب ارزا‌ن‌تر و مقرون به صرفه‌­تر هستند.

کاماپرس در این گزارش به بررسی ویژگی و مزایای استفاده از چیپس چوب ‌پرداخته است.

چیپس چوب - کاماپرس

ویژگی اصلی چیپس چوب

برای تولید چیپس چوب، همیشه از چوب‌های سالم و با کیفیت استفاده می‌شود؛ چراکه اگر چوب مورد استفاده برای تولید مالچ دارای ایرادهایی همچون پوسیدگی باشد، در نهایت تمام قطعه مالچ را خراب می‌کند. ساختار چیپس چوب، اسفنجی و دارای منافذ بسیاری است؛ این ویژگی خاص باعث می‌شود که آب زیادی را به خود جذب کند.

چیپس چوب

راز آسمان پایتخت

مزایای استفاده از چیپس چوب

چیپس چوب جهت ایجاد تخلخل در شارژ و همچنین افزایش مقاومت الکتریکی شارژ و کربن دهی به کوره استفاده می شود.

چیپس چوب - کاماپرس

خرید بهترین چیپس چوب از «اردیبهشت شرق»

مجموعه اردیبهشت شرق، یک شرکت فعال تولیدی- بازرگانی بوده که در سال 1384 باهدف انجام خدمات بازرگانی و پیمانکاری صنعتی در شهرستان سبزوار تاسیس شد. این شرکت، سابقه فعالیت در صنایع و معادن کشور به‌ویژه صنعت فولاد را دارد. تمرکز در حوزه بازار سنگ  معدنی کرومیت، خرده فروشی فروآلیاژها و فولاد آلیاژی از مهم‌ترین حوزه‌های کاری این مجموعه است.

علاقه‌­مندان برای ارتباط با کارشناسان شرکت اردیبهشت شرق می‌توانند با شماره تلفن‌های 05144247008 و 05144247009 تماس بگیرند یا برای تسهیل فرآیند خرید چیپس چوب به نشانی اینترنتی https://ostco.ir یا به صورت حضوری به دفتر مرکزی این مجموعه در سبزوار به نشانی خیابان انقلاب، تقاطع داورزنی، پلاک 375 و دفتر مشهد آن به نشانی بلوار وکیل آباد، هفت تیر، گلشن 3، پلاک 4، واحد 7 مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : اردیبهشت شرق
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز