بهترین تور تایلند از مشهد کدام است؟

تور لحظه آخری-کاماپرس

کشور تایلند، یکی از محبوب‌ترین کشورهای توریستی دنیا است که به‌واسطه برخورداری از جاذبه‌های طبیعی همچون سواحل خیره‌کننده و جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی، میزبان گردشگران بسیاری است. رزرو تور تایلند می‌تواند یک گزینه‌ جذاب و لذت‌بخش برای یک سفر خارجی باشد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار گردشگری و تفریح اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، کشور تایلند به‌عنوان یکی از سه مقصد محبوب گردشگری در جهان، از امکانات تفریحی و رفاهی متعددی نیز برخوردار است. با رزرو تور تایلند از مشهد و دیگر شهرها، می‌توانید علاوه بر قدم زدن بر روی ماسه‌های گرم و طلایی، از جاذبه‌هایی چون بازارهای شناور بانکوک، بازار آخر هفته چاتوچاک و غیره دیدن کرده و با امتحان کردن غذاهای محلی این کشور تعطیلاتی کم‌نظیر را تجربه کنید. کاماپرس در ادامه به معرفی این کشور و بهترین‌های تورهای تایلند با قیمت مناسب می‌پردازد.

چرا رزرو تور تایلند؟

کشور تایلند واقع در جنوب شرقی آسیا و در همسایگی مالزی و خلیج تایلند قرار دارد. کشور تایلند به‌عنوان یکی از مقاصد محبوب گردشگری، دارای شهرهای توریستی بسیاری از جمله بانکوک، چیانگ‌مای، آیوتایا، پاتایا، سوخوتای، سوراتانی، هوآهین و غیره است که همگی جاذبه‌های طبیعی و تاریخی بسیاری را در خود جای داده‌اند. ضمن این‌که این کشور به‌واسطه مردمان مهربان، مهمان‌نواز، خوش برخورد و خونگرمی که دارد، به سرزمین لبخندها معروف است.

راز آسمان پایتخت

بهترین زمان برای رزرو تور تایلند از مشهد

کشور تایلند در نزدیکی دریا واقع شده و در بیشتر فصول سال دارای آب و هوای معتدل است. آب و هوای این کشور از اواسط بهمن تا اواسط خرداد تقریبا گرم و خشک بوده و دما تا نزدیک 34 درجه می‌رسد. از اواسط خرداد تا اواسط آبان، آب و هوای تایلند بارانی بوده و میانگین دما 29 درجه است. از آبان به بعد نیز فصل سرما در این کشور شروع شده و دما تا زیر 20 درجه نیز می‌رسد.

از این رو به‌نظر می‌رسد که بهترین زمان سفر به این کشور از نظر دمای هوا و کم‌بارش بودن، فصل سرما است. با وجود این، سفر به تایلند در فصول گرم‌تر و در فصل بهار و تابستان، از مزایای دیگری چون امکان استفاده از تفریحات آبی برخوردار است. ضمن این‌که جشن آب نیز در نیمه ماه آپریل یا همان فروردین و اردیبهشت برگزار می‌شود.

در تایلند از کجاها دیدن کنیم؟

تایلند یکی از مقاصد مهم گردشگری دنیا محسوب می‌شود که دارای شهرهای توریستی متعددی است. برخی از مهم‌ترین شهرهای توریستی تایلند که نباید دیدن آن‌ها را از دست دهید، در ادامه معرفی شده است؛

بانکوک؛ پایتخت و قلب گردشگری تایلند

بانکوک، پایتخت کشور تایلند، یکی از دیدنی‌ترین و جذاب‌ترین شهرهای این کشور است. در سفر به بانکوک، علاوه بر بازدید از مراکز تاریخی و آرامگاه‌ها و معابد مختلف، می‌توانید از بازارهای جذاب و مراکز خرید لوکس و مدرن نیز خرید کنید. اگر به بانکوک سفر کردید، حتما به رستوران‌های این شهر بزنید و غذاهای لذیذ و جذاب تایلندی را امتحان کنید. یکی دیگر از جذابیت‌های بانوک، زیست شبانه این شهر است و شما می‌توانید تا نیمه‌های شب در خیابان‌های زیبا و در زیر نور چراغ‌های رنگی و جذاب قدم بزنید.

بانکوک-کاماپرس

پاتایا؛ مکانی برای تفریح و استراحت

پاتایا یکی از شهرهای ساحلی تایلند است که به تفریحات و تفرج‌گاه‌های جذاب آن معروف است. در سفر به تایلند، می‌توانید یک روز کامل را به بازدید از پاتایا اختصاص داده و در این شهر ماساژ تایلندی بگیرید و ساعاتی را به استراحت و ریلکس کردن بپردازید. در سفر به پاتایا می‌توانید با هزینه بسیار کم، علاوه بر تجربه بازارگردی و امتحان کردن غذاهای محلی تایلندی، شب را تا صبح به رقص و موسیقی و پایکوبی بپردازید.

آیوتایا؛ سفری به تاریخ و فرهنگ تایلند

اگر قصد سفر به تایلند را دارید، بازدید از آیوتایا، یکی از دیدنی‌ترین شهرهای تاریخی این کشور را از دست ندهید. آیوتایا در گذشته یکی از بزرگ‌ترین شهرهای جهان محسوب می‌شد. علی‌رغم این‌که درحال حاضر بخش‌هایی از این شهر تخریب شده است، بقایای تاریخی آن از عظمت و شکوهی برخوردار است که دیدن آن‌ها خالی از لطف نیست. ضمن این‌که در آتایا می‌توانید از بازار شناور تایلند نیز دیدن کنید.

تور تایلند را از کجا رزرو کنیم؟

بهترین گزینه برای سفر به تایلند با قیمت مناسب و بدون دردسر، رزرو تور تایلند است. سپهر سیر به‌عنوان یک مجموعه فعال و با سابقه در زمینه گردشگری، خدمات ویژه‌ای را برای برای رزرو تور و همچنین امکانات سفر از جمله رزرو هتل و بلیط برای کاربران خود در نظر گرفته است. با رزرو تور تایلند از مشهد و تهران از این مجموعه می‌توانید صفر تا صد سفر خود را به سپهر سیر سپرده و سفری راحت و بدون دغدغه را تجربه کنید.

تور تایلند از مشهد و تهران

پکیج تور تایلند سپهر سیر شامل خدماتی چون بلیط پرواز رفت و برگشت، ررزو هتل، ترانسفر فرودگاهی و ترانسفر بین شهری و  بیمه مسافرتی است. ضمن این‌که شما می‌توانید با هماهنگی قبلی، از خدمات گشت شهری شامل بازدید از جاذبه‌های گردشگری تایلند و جزایر منحصر به فرد تایلند همراه با تورلیدر و وعده‌های غذایی بهره‌مند شوید.

انتهای پیام

مرتبط با : سپهرسیر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز