بهترین تخفیف چرخ خیاطی کاچیران در دیجی کالا

L'image d'une femme travaillant avec une machine à coudre-کاماپرس

چرخ خیاطی همچنان پایه ثابت اکثر خانه‌‌های ایرانی‌ است. این دستگاه، در عین برطرف‌کردن نیازهای روزمره هر خانواده، می‌تواند منبع درآمد خوبی برای خانم‌های خانه‌دار باشد؛ از طرفی نیز، به واسطه فشار وارده بر دستگاه، کیفیت این محصول برای کارگاه‌های خیاطی نیز حائز اهمیت است. طی چند وقت اخیر، دیجی کالا تخفیف‌های خوبی در زمینه خرید این محصول ارائه‌کرده که اکثرا بالای 20 درصد هستند.

کاماپرس در این گزارش به بهترین تخفیف چرخ خیاطی کاچیران در دیجی کالا اشاره کرده و به بررسی 5 مدل چرخ خیاطی پرتخفیف می‌پردازد.

چرخ خیاطی کاچیران مدل ژانینا 4020 پلاس

قیمت اصلی این چرخ خیاطی با پدال الکتریکی حدود 14 میلیون تومان است و با تخفیف ارائه‌شده توسط دیجی کالا به 7 میلیون و 600 هزار تومان کاهش یافته‌ است. این محصول سبک محسوب شده و وزن کمی نیز دارد. دستگاه مذکور با فناوری سوزن نخ‌کن اتوماتیک، در سریع‌ترین زمان و بی هیچ‌زحمتی می‌تواند خیاطی را شروع کند. این دستگاه مناسب دوخت هر نوع پارچه‌ است و امکان ضخیم‌دوزی نیز در آن فراهم شده‌ است. به وسیله این دستگاه، نیاز خیاط‌های ماهر در زمینه دوخت انواع لباس با امکاناتی نظیر دوخت جادکمه و سردوزی برطرف می‌شود.

چرخ خیاطی کاچیران مدل ژانینا 4020 پلاس-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

چرخ خیاطی کاچیران مدل اليزابت 550+

این محصول 40 درصد تخفیف دارد و قیمت آن از حدود 12 میلیون تومان به 7 میلیون و 180 هزار تومان رسیده‌ است. رنگ این چرخ خیاطی سفید است و رنگ طلایی کارشده در برخی قطعات، نمای ظاهری آن را زیباتر می‌کند. پدال این مدل چرخ خیاطی کاچیران از نوع الکترونیکی است و نیازی به آداپتور ندارد. این محصول باکیفیت با 32 نوع دوخت تزئینی اصلی از تنوع دوخت بالایی برخوردار است و امکان دوخت و دوز پارچه‌های نازک و ضخیم را نیز دارد.

چرخ خیاطی کاچیران مدل اليزابت 550+-کاماپرس

چرخ خیاطی کاچیران مدل elizabet 610+ plus

قیمت اصلی این مدل چرخ خیاطی کاچیران حدود 12 میلیون و با تخفیف 42 درصدی، 6 میلیون و 910 هزار تومان است. با این چرخ خیاطی، کاربر لرزش بسیار کمی را هنگام خیاطی احساس می‌کند؛ از دیگر مزیت‌های این محصول، می‌توان به سبکی آن اشاره کرد و از این جهت مناسب کسانی است که آن را زیاد جابجا می‌کنند. این چرخ خیاطی طی حرکتی سریع می‌تواند سوزن را نخ کند و مناسب افرادی است که از مشکل ضعف بینایی رنج می‌برند. پدال آن الکترونیکی است و امکان دوخت 10 مدل دوخت تزئینی را دارد.

چرخ خیاطی کاچیران مدل elizabet 610+ plus-کاماپرس

چرخ خیاطی کاچیران مدل ژانینا 4010 پلاس

این چرخ خیاطی حدود 13 میلیون تومان ارزش دارد و دیجی‌کالا با قیمت 7 میلیون و 400 هزارتومان با 43 درصد تخفیف این محصول را ارائه می‌کند. پدال آن الکترونیکی است و قابلیت دوخت پارچه‌های ضخیم را نیز دارد. این دستگاه در پرکردن ماسوره و نخ‌کردن سوزن، کاملا مستقل عمل کرده و از این نظر کار را برای کاربر راحت می‌کند. چرخ خیاطی مذکور دارای حالت بازوی آزاد است و با خروج جعبه لوازم، می‌توان به دوخت حلقوی لبه آستین یا پایین شلوار پرداخت.

 

چرخ خیاطی کاچیران مدل ژانینا 4010 پلاس-کاماپرسچرخ خیاطی کاچیران مدل 510 پلاس

این مدل چرخ خیاطی کاچیران حدود 10 میلیون و 600 هزار تومان قیمت دارد. این محصول را می‌توان با 36 درصد تخفیف به قیمت 6 میلیون و 670 هزار تومان خریداری کرد. این دستگاه تنوع دوختی بالایی دارد و به کاربر امکان دوخت 32 مدل را می‌دهد. این چرخ خیاطی با داشتن بازوی متحرک به راحتی از پس دوخت و دوز سرآستین، جیب و لباس‌های ظریف بر می‎‌آید و برای خیاط های فعال در زمینه لباس بچگانه بسیار مناسب است.

چرخ-خیاطی-کاچیران-مدل-510-پلاس-کاماپرس (1)

انتهای پیام

مرتبط با : بستدیجی کالاشهر لوازم‌ خانگیلوازم خونگی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “بهترین تخفیف چرخ خیاطی کاچیران در دیجی کالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز