محبوب ترین چرخ خیاطی کاچیران + قیمت

تورهای مسافرتی لحظه آخر

شرکت کاچیران از جمله برندهای ایرانی است که با هدف تولید بهترین چرخ خیاطی خانگی و ماشین آلات گلدوزی شروع به کار کرد. کاچیران با استفاده از تکنولوژی و متریال مرغوب در تولید محصولات خود توانست محبوبیت زیادی در میان مردم پیدا کند، به‌گونه‌ای که این برند توانسته حدود 85 درصد از تولید چرخ خیاطی داخلی را در اختیار خود بگیرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

تا به امروز این شرکت توانسته حدود 21 مدل چرخ خیاطی متنوع با کارایی و مزایا متفاوت تولید کند. قیمت محصولات کاچیران براساس کارایی و عملکرد مختلف از 4 تا 14 میلیون تومان متغیر است.

کاماپرس در ادامه پرفروش‌ترین چرخ خیاطی کاچیران را معرفی می‎‌کند.

1- چرخ خیاطی کاچیران مدل رز 210

قیمت این محصول در لحظه تهیه گزارش 5 میلیون و 700 هزار تومان است. چرخ خیاطی رز کاچیران با قیمت مقرون به‌صرفه و اقتصادی که دارد از جمله مدل‌های پرطرفدار و محبوب این شرکت به‌شمار می‌رود. این محصول تنها 5.3 گرم وزن دارد که جابه‌جایی و حمل بسیار آسانی به آن بخشیده است.

راز آسمان پایتخت

این چرخ خیاطی 10 قابلیت دوخت متنوع همچون دوخت ساده، زیگزاگ، گلدوزی، پارچه‌های ضخیم، تکه دوزی و زیپ دارد. از امکانات دوخت دیگر این محصول می‌توان از دوخت پارچه‌های ضخیم و نازک، دکمه و جا دکمه، کاموا دوزی و پس دوزی نام برد. امکان ظریف دوزی از ویژگی‌های خاص این محصول محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:

2- چرخ خیاطی کاچیران مدل یاسمین 393

قیمت این محصول 8 میلیون و 400 هزار تومان است. مدل یاسمین از 223 طرح دوخت مختلف پشتیبانی می‌کند که از جمله آن می‌توان به گلدوزی، تکه دوزی، پس دوزی، سر دوز، زیپ، دکمه و جا دکمه اشاره کرد. این دستگاه قادر است عرض دوخت 0 تا 5 میلی‌متر و طول دوخت 0 تا 4 میلی‌متر را انجام دهد.

همچنین، این دستگاه می‌تواند دوخت پارچه‌های نازک، پارچه‌های ضخیم، ساده، زیگزاگ و ظریف دوزی را انجام دهد. از مزایای این دستگاه می‌توان به پدال برقی با قابلیت تنظیم سرعت دوخت اشاره کرد که کاربرد دستگاه را آسان‌تر می‌سازد.

3- چرخ خیاطی کاچیران مدل الیزابت +420

قیمت این محصول 9 میلیون و 200 هزار تومان است. این چرخ خیاطی برای استفاده حرفه‌ای می‌تواند گزینه بسیار مناسبی باشد. این دستگاه مجهز به پایه‌های دوخت مختلف بوده که به راحتی قابل تعویض هستند. مدل الیزابت با برخورداری از بازوی آزاد قابلیت دوخت آستین، سرآستین، سجاف، جیب شلوار، پارچه ظریف و لباس بچه را فراهم می‌آورد.

از مزایا دیگر آن می‌توان به درب و سوزن نخ‌کن اتوماتیک اشاره کرد. این محصول قابلیت دوخت جادکمه چهار مرحله‌ای، انتخاب دوخت سوزن وسط و سوزن کنار و اجرای دوخت معکوس یا سرقائمی دارد.

مدل الیزابت مجهز به قابلیت دوخت متنوعی همچون ژتون دوزی، پس دوزی، سر دوز، گلدوزی، تکه دوزی و زیگزاگ است. از دیگر امکانات دوخت این محصول می‌توان به دوخت ساده، اتوماتیک، دکمه و جادکمه، زیپ، پارچه نازک و ضخیم اشاره کرد. این چرخ خیاطی نیاز به اداپتور ندارد و مستقیما توسط پدال فرایند خیاطی را انجام می‌دهد.

4- چرخ خیاطی کاچیران مدل نیولایف 4048 دی

قیمت این محصول 13 میلیون و 500 هزار تومان است. حداکثر دور چرخ این خیاطی 1000 دور در دقیقه بوده که از آن یک چرخ خیاطی حرفه‌ای ساخته است. این محصول نسبت به مدل‌های قبلی که به آن اشاره کردیم از امکانات و عملکرد پیشرفته‌تری برخوردار است. با فشردن دکمه تعبیه شده بر روی محصول می‌توان 84 نوع طرح دوخت متنوع را انتخاب کرد. این محصول قابلیت اجرای دوخت‌های ترکیبی و گرددوزی تا قطر 140 میلی‌متر نیز دارد.

با استفاده از این دستگاه می‌توان پهنای دوخت را تا قطر 140 میلی‌متر و طول دوخت را از 0 تا 4 میلی‌متر تنظیم کرد. این چرخ خیاطی می‌تواند برای انواع دوخت تکه دوزی، سردوزی، پس دوزی، گلدوزی و دوخت پارچه‌های ظریف بسیار مناسب و پرکاربرد باشد. با استفاده از این محصول می‌توان دوخت بر روی پارچه‌های کشی و استرچ را به راحتی انجام داد.

انتهای پیام

مرتبط با : کاچیران
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز