۵ شغل دورکار با حقوق بالای ۲۰ میلیون تومان در تهران

تورهای مسافرتی لحظه آخر

با پایان اپیدمی کرونا، بسیاری از افراد خواهان مشاغلی هستند که احتیاج به حضور در محل کار را ندارد. یکی از مزیت‌های دورکاری و البته مهم‌ترین آن استقلال فرد شاغل است؛ با این روش فرد آزاد است که برای ساعت‌های روزانه خود برنامه‌ریزی منعطفی داشته باشد و از زمان خود لذت بیشتری را ببرد.

این ویژگی به‌اضافه عدم اتلاف وقت در ترافیک شهری مانند تهران، بر مزیت مشاغل دورکار افزوده است؛ هرچند که عدم حضور فیزیکی در برخی از محیط‌ها باعث می‌شود که فرد شاغل برخی از مزایای کاری را از دست بدهد.

کاماپرس در این گزارش ۵ شغل دورکار  با حقوق بالای ۲۰ میلیون تومان در تهران را معرفی می‌کند.

استخدام برنامه‌نویس با حقوق تا ۴۵ میلیون تومان

اگر نگاهی به آگهی‌های استخدامی بیندازید، متوجه می‌شوید که بیشتر مشاغل دورکار موجود به حوزه تولید محتوا، ادمین صفحات اینستاگرام، برنامه‌نویسی و یا طراحی وب‌سایت محدود می‌شود. به‌عنوان‌مثال یک شرکت تجاری برای تکمیل کادر خود نیاز به یک نیروی مرد برنامه‌نویس دورکار دارد. در آگهی این شرکت آمده است که با توجه به ویژگی‌های فردی دستمزد این موقعیت شغلی رقمی بین ۲۵ تا ۴۵ میلیون تومان است. همچنین طبق گفته این شرکت، سابقه کار برای استخدام مهم نیست، اما این فرد باید به برنامه‌نویسی Javascript Full Stack مسلط باشد.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

شغل دورکار کارمند فروش با حقوق تا ۲۵ میلیون

همچنین یک شرکت طراحی سایت و نرم‌افزار برای تکمیل کادر خود در بخش فروش و بازاریابی به چند همکار خانم نیاز دارد. در این آگهی تأکید شده که نحوه پرداخت حقوق به دو صورت ثابت و پورسانتی است که فرد می‌تواند نحوه پرداخت شخصا انتخاب کند. از دیگر مزایای این شغل به بیمه پایه و بیمه تکمیلی، پاداش، پورسانت و وام اشاره شده است. همچنین متقاضی این شغل باید دارای فن بیان خوب، ارتباط بالا و آراسته باشد و همچنین بتواند در جذب مشتری به این مجموعه کمک کند.

استخدام طراح وب‌سایت با حقوق تا ۵۰ میلیون

مرکز دیجیتال مارکتینگ ایران به یک طراح حرفه‌ای وب‌سایت و طراح لندینگ‌ پیج به‌صورت پروژه‌ای و دورکاری نیازمند دارد. در آگهی این شرکت آمده است که درآمد ماهیانه افراد در صورت استخدام بین ۱۵ تا ۵۰ میلیون تومان خواهد بود و این شرکت شرایطی را فراهم می‌کند که تا یک سال آینده درآمد افراد شاغل در آن ۳ تا ۵ برابر شود. فرد موردنظر باید دارای تخصص UI , UX باشد و بتواند در ماه چندین پروژه را اجرایی کند. همچنین این فرد باید به پلاگین‌های eCRM، مارکتینگ و طراحی گرافیکی سایت (UI) تسلط کامل داشته باشد.

۵ موقعیت شغلی دورکار- کاماپرس
استخدام کارشناس SEO با حقوق ۲۰ میلیون تومان

یک شرکت مهاجرتی نیز کارشناس SEO و وردپرس را با حقوق تقریبی ۲۰ میلیون تومان استخدام می‌کند. تسلط به تولید محتوا، شناخت کافی اصول SEO و آشنا به ایده‌های مناسب در راستای استراتژی مدیریت از ویژگی فرد موردنیاز این شرکت است. در گزارش این شرکت ذکر شده که فرد متقاضی باید دقت بالا در ویرایش مطالب و بازبینی محتوای موجود در وب‌سایت و اپلیکیشن اختصاصی شرکت را داشته باشد.

شغل دورکار طراح ارشد گرافیک با حقوق تا ۲۰ میلیون تومان

یک مجموعه آموزش بورس نیز به‌دنبال استخدام یک طراح ارشد گرافیک است. فرد متقاضی در کنار تسلط بر اصول طراحی باید خلاق و ایده‌پرداز هم باشد. تسلط به زبان انگلیسی برای درک بهتر گایدلاین‌ها و قوانین گوگل و تسلط به اجرای فرمت‌های گیف و html5 نیز مزیت به‌شمار می‌رود. این شرکت به فرد منتخب با توجه به شرایط و میزان تسلط تا ۲۰ میلیون تومان حقوق خواهد داد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و یافتن موقعیت‌های شغلی می‌توانید به سایت‌های کاریابی مانند ای‌استخدام، جاب اینفو، جاب ویژن و … مراجعه کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : ای استخدامایران استخدامجاب ویژنکاربوم
دادپویان
اوج آرام
ایده سبز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز