بهترین اتوبخارهای بازار تا 5 میلیون تومان

استفاده از اتوبخار بهترین، آسان‌ترین و درعین حال سریع‌ترین روش برای از بین بردن چین و چروک‌ لباس‌هاست. بخارهای این نوع اتو بسیار قوی و موثر بوده , در کمترین زمان لباس‌ها را صاف و مرتب می‌کنند. با استفاده از اتوبخار می‌توانید دمای موردنظر با توجه به نوع پارچه را انتخاب کنید تا آسیبی به بافت لباس وارد نشود.

کاماپرس در این گزارش بهترین اتوبخارهای بازار تا 5 میلیون تومان را معرفی و بررسی می‌کند.

1_ اتوبخار روونتا مدل DX1635D1

این دستگاه بسیار خوش دست بوده و هنگام اتوکشی کاربر را خسته نمی‌کند. با قابلیت تنظیم دما این اتو می‌توانید دمای مورد نظر را با توجه به جنس پارچه  انتخاب کنید. این محصول قادر است با بخاردهی پیوسته و لحظه‌ای بدترین چروک‌ها را از بین ببرد. از ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به سیستم ضدرسوب و سیستم ضدچکه آن اشاره کرد که مانع از لک شدن لباس می‌شود. ظرفیت مخزن این اتو 200 میلی لیتر بوده و قابلیت چرخش 360 درجه‌ای دارد. کفی این محصول از خراشیدگی و سوختگی لباس جلوگیری می‌کند. اگر به مدت هشت دقیقه در حالت ایستاده از این دستگاه استفاده نکنید به طور خودکار خاموش می‌شود.

قیمت این محصول در لحظه تهیه این گزارش 3 میلیون و 290 هزارتومان است.

راز آسمان پایتخت

2_اتوبخار پاناسونیک مدل NI-JW660

طراحی دوطرف منحنی و کفی تیتانیوم این محصول اتوکشی را آسان می‌کند. با بخاردهی عمودی این اتو می‌توانید پرده و لباس‌های بزرگ را به راحتی اتو کنید. این دستگاه امکان تنظیم حرارت با توجه به جنس لباس را به شما می‌دهد. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به سیستم ضدچکه و ضدرسوب آن اشاره کرد. گنجایش مخزن این دستگاه 200 میلی لیتر بوده و قابلیت چرخش 360 درجه‌ای دارد. توان مصرفی 2200 وات این اتو قادر است سخت‌ترین چروک‌ها را صاف کند. این محصول قابلیت خودتمیز شوندگی نیز دارد.

قیمت این محصول 3 میلیون و 399 هزارتومان است.

3_ اتوبخار فکر مدل FORTE

کف سرامیکی این محصول حرکت بر سطح پارچه را آسان کرده و از سوختن لباس جلوگیری می‌کند. بخاردهی پیوسته و لحظه‌ای این اتو به بهترین نحو لباس‌های چروک را صاف می‌کند. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به سیستم ضدرسوب و ضدچکه آن اشاره کرد. بخاردهی عمودی اتوکشی پرده و لباس‌های سنگین را راحت می‌کند. می‌توانید دمای مناسب را با توجه به جنس پارچه انتخاب کنید. ظرفیت مخزن آب این محصول 400 میلی لیتر بوده و سیستم قطع خودکار دارد. موتور قوی 2600 واتی این دستگاه نیز قادر است بدترین چروک‌ها را از بین ببرد.

بیشتر بخوانید:

قیمت این محصول 4 میلیون و 100 هزارتومان است.

4_ اتوبخار فیلیپس مدل DST7040

کفی این محصول در برابر سایش مقاوم بوده و ضدخش است و به همین منظور هرگز باعث سوختگی لباس نمی‌شود. با توجه به جنس لباس می‌توانید دمای اتو را تنظیم کنید. در صورتی که اتو به مدت هشت دقیقه و در حالت ایستاده غیرقابل استفاده بماند به طور خودکار خاموش می‌شود. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به سیستم ضدرسوب و بخاردهی لحظه‌ای آن اشاره کرد. ظرفیت مخزن این دستگاه 300 میلی لیتر بوده و موتور پرقدرت 2800 واتی دارد که قادر است سخت‌ترین چروک‌ها را از بین ببرد. با بخاردهی عمودی این اتو می‌توان اتو و سایر لباس‌های سنگین را به راحتی صاف کرد.

این محصول 4 میلیون و 470 هزارتومان قیمت دارد.

5_ اتوبخار تفال مدل FV8066

کفی این محصول به راحتی بر سطح پارچه حرکت کرده و مانع از برق افتادن آن می‌شود. بخاردهی پیوسته و لحظه‌ای این اتو می‌تواند به بهترین نحو چروک لباس‌ها را از بین ببرد. این محصول با توان مصرفی 3000 وات بسیار پرقدرت بوده و دوام بالایی دارد. از ویژگی‌های این اتو می‌توان به سیستم ضدرسوب و ضدچکه آن اشاره کرد که مانع از لک شدن لباس می‌شود. بخاردهی لحظه‌ای و پیوسته قادر است چین و چروک‌ها را به خوبی از بین ببرد. با بخاردهی عمودی می‌توان لباس‌های سنگین و پرده‌ها را به راحتی اتو کرد. این محصول سیستم خاموشی خودکار و قابلیت تنظیم دما با توجه به جنس لباس را دارد.

قیمت این محصول 5 میلیون و 277 هزارتومان است.

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی شهردیجی کالا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز