بهترین اتوپرس‌ های جانتک موجود در بازار + قیمت

اتوپرس‌ها گرما را به صورت یکنواخت پخش کرده و بدترین چروک‌ها را هم از بین می‌برند. کار با اتوپرس آسان بوده و کمترین فشار را به دست وارد می‌کند. اتوپرس‌های جانتک کیفیت بخار عالی دارند و با قابلیت تنظیم دما لباس‌ها را به خوبی صاف می‌کنند. جانتک زیر مجموعه شرکت نگین جان و مه بوده که با تولید اتوپرس‌هایی با عملکرد عالی همواره مورد رضایت مشتریان خود بوده است.

کاماپرس در این گزارش بهترین اتوپرس‌های جانتک موجود در بازار را معرفی می‌کند.

1_ اتوپرس جانتک مدل RC600

این اتوپرس با خروجی بخار 120 گرم در دقیقه سخت‌ترین چروک‌ها را از بین می‌برد. گنجایش مخزن آب این محصول 800 سی سی است و برای هربار اتوکشی نیاز به تعویض ندارد. از ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به کارتریج ضد رسوب و توان مصرفی 1600 وات آن اشاره کرد. جنس صفحه بالای محصول از تفلون و جنس کفه از فلز است که به بهترین شکل لباس‌ها را صاف می‌کند. همچنین با نمایشگر دیجیتال دستگاه می‌توانید عملکردهای مختلف آن را تنظیم کنید. اتوپرسی جانتک طراحی زیبا و مدرنی داشته و برای استفاده خانواده‌‌ها مناسب است. این محصول سیستم بخار از بالا دارد. تنها 2 دقیقه طول می‌کشد تا اتو آماده شده و با قدرت پرس 50 کیلوگرم به خوبی لباس‌ها را اتو کند.

قیمت این محصول در لحظه تهیه این گزارش 9 میلیون و 200 هزارتومان است.

راز آسمان پایتخت

2_ اتوپرس جانتک مدل 600SP

توان مصرفی این اتو 2200 وات بوده و قدرت و دوام بالایی دارد. حجم مخزن آب این محصول 800 سی سی بوده و نیاز به تعویض مکرر ندارد. از ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به کارتریج ضدرسوب و سیستم ضدچکه آن اشاره کرد. این محصول پایه تلسکوپی و زنگ هشدار صوتی دارد. با بخاردهی پیوسته و لحظه‌ای این اتو می‌توان سخت‌ترین چروک‌ها را از بین برد. این دستگاه در 2 دقیقه آماده شده و سیستم بخار از پایین دارد. با نمایشگر دیجیتال این محصول می‌توانید برنامه‌های مختلف اتوکشی و نوع پارچه و هم‌چنین میزان حرارت را انتخاب کنید. جنس کف این اتو فلزی بوده و قدرت پرس 50 کیلوگرمی دارد.

قیمت این محصول 10 میلیون و 600 هزارتومان است.

3_ اتوپرس جانتک مدل ZX300

این اتوپرس سیستم بخاردهی پیوسته و لحظه‌ای دارد. با صفحه نمایش این محصول می‌توانید برنامه‌های مختلف اتوکشی را انتخاب کرده و میزان بخاردهی را تنظیم کنید. گنجایش مخزن آب این دستگاه 800 سی سی بوده و برای هربار اتوکشی نیاز به تعویض ندارد. جنس صفحه بالا محصول از تفلون و جنس کف از فلز است که به بهترین نحو لباس‌ها را صاف می‌کند. از ویژگی‌های این اتو می‌توان به کارتریج ضد رسوب و سیستم قطع خودکار آن اشاره کرد به طوری که در صورت بسته ماندن صفحه به مدت ده ثانیه دستگاه به طور خودکار خاموش می‌شود. این محصول زنگ هشدار صوتی و سیستم ضد چکه دارد. تنها 3 دقیقه طول می‌کشد تا اتو آماده شده و با قدرت پرس 50 کیلوگرم و بخار از بالا سخت‌ترین چروک‌ها را از بین ببرد.

این محصول 11 میلیون و 435 هزارتومان قیمت دارد.

4_ اتوپرس جانتک مدل CLS600

این اتو با قدرت پرس 50 کیلوگرم قادر است بدترین چروک‌ها را از بین ببرد. بدنه این محصول بسیار محکم بوده و در برابر خط و خش مقاوم است. از ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به کارتریج ضد رسوب و بخار اتوماتیک آن اشاره کرد. طراحی ارگونومیک دسته این محصول باعث شده تا در هنگام استفاده دست دچار خستگی نشده و کمترین فشار به دست وارد شود. کف فلزی این دستگاه مانع از چسبیدن پارچه به سطح اتو می‌شود. این اتو در 2 دقیقه آماده به کار شده و با سرعت بالا لباس‌ها را صاف می‌کند. حجم مخزن آب این محصول 800 سی سی بوده و نیاز به تعویض مکرر ندارد. این اتو صفحه نمایش لمسی داشته و مجهز به سیستم سخنگو است تا با راهنمایی‌های مورد نیاز اتوکشی را آسان کند.

قیمت این محصول 13 میلیون و 900 هزارتومان است.

5_ اتوپرس جانتک مدل 7400

خروجی بخار این دستگاه 90 گرم در دقیقه است و بخاردهی عمودی دارد. سیستم بخاردهی این محصول از دیگ بخار انجام شده که باعث افزایش بخار می‌شود. این اتو در رده مصرف انرژی A قرار داشته و کم مصرف است. در صورت بسته ماندن صفحه به مدت 10 ثانیه دستگاه به طور خودکار خاموش می‌شود. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به کارتریج ضد رسوب و ترموستات ایمنی آن اشاره کرد. این اتوپرس جانتک با توان مصرفی 2200 وات سخت‌ترین چروک‌ها را از بین می‌برد. برای اتو کردن لباس‌های بزرگ می‌توانید از این محصول استفاده کنید. ظرفیت مخزن آب 800 سی سی بوده و برای هر اتوکشی نیاز به تعویض ندارد. طراحی ارگونومیک دسته این اتو کمترین فشار را به دست وارد می‌کند. این دستگاه قابلیت تنظیم دما و بخاردهی لحظه‌ای و پیوسته دارد. قدرت پرس این محصول 50 کیلوگرم بوده و مانع از برق افتادن لباس می‌شود. این اتو در 2 دقیقه آماده شده و سیستم بخار از پایین دارد.

قیمت این محصول 25 میلیون تومان است.

انتهای پیام

مرتبط با : انتخاب سنتردیجی شهر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز