پرفروش ترین چرخ خیاطی کاچیران در پاییز 1402

کاچیران-کاماپرس
لست سکند

کاچیران به عنوان برندی مطرح در زمینه تولید چرخ خیاطی، دارای سری‌های مختلفی بوده و قابلیت بالایی در ارائه بهترین نوع چرخ خیاطی دارد. از جمله سری‌های معروف چرخ خیاطی کاچیران می‌توان به سری رز اشاره کرد که برای کاربرد خانگی طراحی شده و در آن تکنولوژی تایلندی به کار رفته است. سری الیزابت بیشترین محبوبیت را در بین محصولات کاچیران داشته و سری یاسمین به عنوان محصولی اقتصادی و با قیمتی مقرون به صرفه در دسترس خریداران قرار دارد.

کاماپرس در این گزارش پرفروش‌ترین چرخ خیاطی‌های کاچیران در پاییز 1402 را با جست‌وجو در سایت دیجی کالا معرفی می‌کند.

مدل elizabet 610+ چرخ خیاطی کاچیران

این مدل در زمان تهیه این گزارش با قیمت 12 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این چرخ خیاطی با قابلیت سردوز، پس دوزی و امکان دوخت دکمه و جا دکمه ارائه شده و همچنین می‌تواند تکه دوزی کند. چرخ خیاطی کاچیران قابلیت دوخت زیگزاگ، زیپ، ژتون دوزی، ساده اتوماتیک و گلدوزی را داشته و محصولی کارآمد به حساب می‌آید. این محصول سوزن نخ کن اتوماتیک داشته و همراه با پدال و پایه دوخت استاندارد به فروش می‌رسد.

چرخ خیاطی-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

مدل رز 210 چرخ خیاطی کاچیران

این مدل با قیمت 5 میلیون و 800 هزار تومان در بازار موجود است. این چرخ خیاطی قابلیت‌های دوخت مختلفی داشته و حتی می‌تواند برای کاموا دوزی، پس دوزی و تیکه دوزی نیز استفاده شود. محصول مذکور امکان ظریف دوزی را فراهم کرده و 10 نوع تنوع در دوخت حاشیه ارائه می‌دهد. برای دوخت پارچه‌های ضخیم و نازک می‌توان سراغ این چرخ خیاطی رفت.

چرخ خیاطی-کاماپرس

چرخ خیاطی مدل 2030 زیگزاگ کاچیران

چرخ خیاطی کاچیران مدل 2030 با قیمت 6 میلیون و 200 هزار تومان به فروش می‌رسد و امکان دوخت گلدوزی، پس دوزی و زیگزاگ را فراهم می‌کند. این محصول با قابلیت ظریف دوزی عرضه شده و نخ کشی آسانی دارد. از ویژگی‌های دیگر این چرخ خیاطی می‌توان به سبک بودن آن اشاره کرد. این محصول لرزش و صدای بسیار اندکی تولید می‌کند و در عین حال تنوع بالایی از دوخت را ارائه می‌دهد.

چرخ خیاطی مدل 2030 زیگزاگ کاچیران-کاماپرس

مدل یاسمین 392 چرخ خیاطی کاچیران

این مدل با قیمت 8 میلیون تومان در بازار موجود است. این چرخ خیاطی حرفه‌ای با جنس بدنه داخلی آلومینیومی عرضه شده و تنوع دوخت حاشیه آن به 23 عدد می‌رسد. این مدل  امکان استفاده از قابلیت دکمه دوزی را فراهم کرده و محصولی مناسب برای دوخت لباس‌های کودکانه به حساب می‌آید. علاوه بر این در مدل یاسمین قابلیت دوخت استرچ برای پارچه‌های کشبافت نیز وجود دارد.

مدل یاسمین 392 چرخ خیاطی کاچیران-کاماپرس

چرخ خیاطی کاچیران با مدل elizabet 420+

این مدل چرخ خیاطی کاچیران نیز با قیمت 10 میلیون و 600 هزار تومان در بازار موجود است. از قابلیت‌های این محصول می‌توان به امکان دوخت ژتون، پس دوزی و سر دوز اشاره کرد. این محصول که می‌تواند برای ضخیم دوزی به کار برود، نخ سوزن کن اتوماتیک داشته و نوع پدال آن الکترونیکی است. محصول مذکور نیازی به آداپتور نداشته و به طور مستقیم توسط پدال استفاده می‌شود.

694de6e5981fab508a3cd50bedecd7f7b168f93d_16159چرخ خیاطی کاچیران با مدل elizabet 420+-کاماپرس62321

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی کالاکاچیران
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز