پرفروش ترین بخاری برقی مناسب آپارتمان کوچک

استفاده از بخاری برقی به حفظ محیط زیست کمک می‌‌کند و برعکس بخاری‌های گازی باعث تولید دی اکسید کربن نمی‌شود. این بخاری که در سایزهای مختلفی تولید می‌شود می‌تواند با عملکرد تابشی، فن دار یا کانوکتور باعث ایجاد گرما شود. این دستگاه به شکل‌های رومیزی، دیواری و حتی به شکلی که مناسب قرار گرفتن بر روی زمین باشد طراحی شده است و شکل‌های متنوعی از آن در بازار وجود دارد. کاربرد بخاری برقی برای مکان‌های کوچک‌تر معمولا بیشتر است.

کاماپرس در این گزارش پرفروش‌ترین بخاری‌های برقی مناسب محل‌های کوچک را با جستجو در سایت دیجی کالا معرفی می‌کند.

بخاری برقی برفاب مدل QH-2000

قیمت این بخاری برقی در زمان تهیه این گزارش 800 هزار تومان است و به شکل رومیزی کاربرد دارد. این محصول که می‌توانید درجه حرارت آن را تنظیم کنید در ابعاد ۲۴ x ۱۲.۵ x ۲۵ سانتی‌متر ساخته شده است و حداکثر 1500 وات توان گرمایشی دارد. در این محصول جهت جریان گرما از جلو بوده و با رنگ سفید در بازار موجود است. وزن این بخاری 1185 گرم است و دفترچه راهنمای مناسب جهت آشنایی با عملکرد دستگاه در داخل بسته بندی آن قرار دارد.

برفاب-کاماپرس

 

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

فن هیتر پارس خزر مدل FH2000P

این محصول با قیمت 1 میلیون و 263 هزار و 900 تومان به فروش می‌رسد و طراحی زیبایی دارد. اگر به یک دستگاه با کارایی بالا نیاز دارید که بتوانید در اتاق، خانه، محل کار، اداره و مغازه از آن استفاده کنید می‌توانید سراغ این محصول بروید. از ویژگی‌ها قابل توجه این محصول قفل کودک و تایمر است. این محصول در ابعاد ۲۶.۵ × ۲۶.۵ × ۱۲.۵ سانتی‌متر و با وزن 720 گرم می‌تواند حداکثر 2000 وات توان گرمایشی داشته باشد.

فن هیتر پارس خزر 2000p-کاماپرس

فن هیتر آراسته مدل FHA2000

قیمت این محصول با بدنه پلاستیکی بسیار محکمی که دارد 980 هزار تومان است. این فن علاوه بر نصب روی میز قابلیت نصب بر روی دیوار را دارد و از این جهت برای افرادی که محیط کاریشان نیاز به خلوت بیشتری دارد مناسب است. این محصول در انواع شرکت‌ها، اداره‌ها و اتاق‌های کوچک خانه قابل استفاده است و دارای سیستم ضد رسوب است که از این جهت برای کسانی که نیاز بیشتری به بخاری برقی دارند مناسب بوده و دیرتر فرسوده می‌شود. این بخاری برقی در ابعاد ۲۸۰ × ۲۷۰ × ۱۳۰ سانتی‌متر ساخته شده و 1.5 کیلوگرم وزن دارد.

آراسته-کاماپرس

فن هیتر مدل F-801

اگر به دنبال دستگاهی با وزن کمتر هستید این مدل با قیمت 850  هزار تومان می‌تواند انتخاب مناسبی برایتان باشد. این فن هیتر که در ابعاد ۱۰x۱۰x۱۰ سانتی‌متر ساخته شده است 520 گرم وزن دارد و حداکثر توان گرمایشی آن 2000 وات است. این محصول کلیدی چرخشی برای تنظیم دما دارد و به راحتی می‌توانید آن را روی میز خود قرار دهید.

801 هیتر-کاماپرس

بخاری برقی تولیپس مدل EH-202

این مدل که با قیمت 1 میلیون و 334 هزار تومان به فروش می‌رسد چهار دکمه مختلف برای تنظیم کاربری محصول دارد که برای میزان حرارت، درجه و تنظیم توان به کار می‌روند. این بخاری برقی دارای دستگیره حمل مشبک است و در ابعاد ۵۶x۴۰x۲۰ سانتی‌متر ساخته شده است. حداکثر توان گرمایشی این محصول 1200 وات بوده و 2.5 کیلوگرم وزن دارد.

بخاری برقی-کاماپرس

انتهای پیام

 

مرتبط با : برفابپارس خزرتولیپسدیجی کالا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز