خلق نخستین ابرخودرو جهان توسط هوش مصنوعی + تصاویر

تورهای مسافرتی لحظه آخر

آن‌طور که پیداست انتظار طولانی برای از راه رسیدن ابرخودرو آمریکایی زینگر 21 سی به پایان رسیده است و تابستان امسال به دست اولین مشتریانش خواهد رسید. کمپانی زینگر فقط چند هفته تا تکمیل نهایی این محصول جدید فاصله دارد و تحویل خودروها به موقع انجام خواهد گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، ابرخودرو آمریکایی زینگر 21سی (Czinger 21C) در سال 2020 رونمایی شد و از آن زمان  علاقمندان را در انتظار گذاشته است. آن طور که کمپانی سازنده به تازگی اعلام کرده است این خودرو همه تست‌ها را با موفقیت پشت سرگذاشته است و هواداران به زودی پشت فرمانش خواهند نشست.

به گفته این خودروساز آمریکایی، زینگر 21سی نخستین ابرخودرو جهان است که توسط هوش مصنوعی طراحی و با چاپگر 3 بعدی چاپ شده است و مانند هیولایی بر روی جاده و پیست ظاهر خواهد شد.

راز آسمان پایتخت

موتور میانی ابرخودرو زینگر 21سی، یک موتور 8 سیلندر است که به دو توربوشارژر مجهز شده و نیرویی خارق‌العاده برابر با 1350 اسب بخار تولید می‌کند. نیروی موتور به هر چهار چرخ منتقل می‌شود و زینگر 21سی را قادر می‌سازد شتاب صفر تا صدی معادل با 1.9 ثانیه داشته باشد.

زینگر 21سی ابرخودرویی است که پس از سال‌ها تلاش سخت تولید شده و تا کنون 80 دستگاه از آن پیش فروش شده است.

به گفته کمپانی زینگر این تازه شروع راه است و قصد دارد تا سال 2023 خودروهای شگفت انگیزی از جمله یک محصول هایپر جی تی را به بازار عرضه کند و در آینده نیز خودروهای عملکرد بالایی تولید خواهد کرد که از جدیدترین فناوری‌ها بهره می‌برند.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز