دوچرخه خوب و ارزان از کجا بخریم؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

با گرم ‌شدن هوا، استفاده از دوچرخه‌ افزایش می­یابد. به­ویژه اینکه استفاده از دوچرخه علاوه بر حفظ سلامتی باعث جلوگیری از هدررفت وقت در ترافیک شهرهای بزرگ می­‌شود.

کاماپرس در این گزارش، پنج مدل از ارزان‌ترین دوچرخه‌­ های موجود در بازار را معرفی و بررسی کرده است.

دوچرخه 26 ساده پرشیا

دوچرخه ساده پرشیا ارزان‌ترین دوچرخه 26 موجود در بازار است. این دوچرخه یکی از دوچرخه‌های خوب و بدون دنده تولید داخل است که برای جابه­جایی در سطح شهر ساخته شده است. این دوچرخه در دست انداز‌ها عملکرد خوبی دارد و با وجود قیمت مناسب آن بسیار بادوام است.

طراحی ظاهری دوچرخه 26 ساده پرشیا زیبا است. این دوچرخه در رنگ سفید طراحی و به بازار عرضه شده است و دنده و کمک فنر ندارد. دوچرخه 26 ساده پرشیا در رده دوچرخه‌های شهری اقتصادی قرار می‌گیرد و قیمت آن در بهار 1403 برابر با سه میلیون و 500 هزار تومان است.

دوچرخه شهری گالانت مدل Spinix S80

گالانت یکی از برندهای داخلی است که دوچرخه‌های باکیفیتی را تولید و به بازار عرضه می‌کند. دوچرخه شهری گالانت مدلSpinix S80  نیز یکی از ارزان‌ترین دوچرخه‌های شهری بازار از این برند است. این دوچرخه تک سرعته بوده و دارای بدنه فلزی و رینگ آلومینیومی است.

راز آسمان پایتخت

ترمزهای ویبریک، زین طبی و فرمان دانهیل از دیگر ویژگی‌های این دوچرخه است. این مدل از نظر ظاهری نیز زیبا است و به­‌ویژه گلگیرهای پرشی، آن را جذاب‌تر از یک دوچرخه معمولی شهری کرده است. دوچرخه شهری گالانت مدل Spinix S80  به قیمت چهار میلیون و 700 هزار تومان به فروش می‌رسد.

دوچرخه المپیا مدل New 5000

این مدل از دوچرخه المپیا در دسته دوچرخه شهری و کوهستان به صورت همزمان قرار دارد؛ به طوریکه علاوه بر مناسب بودن برای جابه­‌جایی‌های شهری می‌توان از آن با توجه به داشتن امکاناتی مانند دنده، در تفریحات برون شهری نیز بهره برد.

دوچرخه المپیا مدل New 5000 دارای یک دنده 21 حالته است. دسته دنده آن مچی و هفت سرعته است. شاید تنها ایراد این دوچرخه نداشتن کمک فنر عقب باشد که البته در این رده قیمتی چندان مهم هم نیست. در انتخاب تایرهای این دوچرخه از تایرهای پهن استفاده شده است تا امکان استفاده از آن در کوهستان نیز وجود داشته باشد.

این دوچرخه برای سواری آسان در شهر ایده‌آل است و علی‌رغم بدنه محکم، بسیار سبک بوده و زیبایی خاصی نیز دارد. این دوچرخه به صورت همزمان برای آقایان و بانوان قابل استفاده است.

دوچرخه المپیا مدل New 5000 به قیمت پنج میلیون و 400 هزار تومان به فروش می‌رسد.

دوچرخه المپیا مدل New 5000

دوچرخه المپیا مدل New R1

این دوچرخه نیز یکی دیگر از مدل‌های خوب و ارزان دوچرخه از برند المپیا است. اگرچه این دوچرخه امکاناتی شبیه مدل معرفی شده قبلی دارد، اما از نظر ظاهری و برخی دیگر از امکانات متفاوت است. این دوچرخه در طراحی بهتری به بازار عرضه شده و از رنگ سفید در طراحی آن استفاده شده است. ترمز ویبریک لقمه‌ای به کار رفته در آن باعث اطمینان در هنگام سواری خواهد شد و جابه­جایی این دوچرخه 15 کیلوگرمی نیز کار سختی نیست. در ساخت این دوچرخه از فریم 17 و زین طبی استفاده شده است.

دوچرخه المپیا مدل New R1 به قیمت پنج میلیون و 400 هزار تومان به فروش می‌رسد.

دوچرخه المپیا مدل New R1

دوچرخه آمانو مدل Z607

دوچرخه آمانو یکی از مدل‌های ارزان قیمت کوهستان است که مهم‌ترین ویژگی‌ آن سبک بودنش است. این دوچرخه دنده‌ای دارای دنده وسپایی بوده و کار با آن بسیار راحت است. دوچرخه آمانو مدل Z607 به دلیل سواری آسان برای استفاده شهری نیز مناسب است.

ترمز ویبریک و تایرهای ابریشمی از جمله ویژگی‌های این دوچرخه است. آمانو طراحی بسیار زیبایی دارد و برای استفاده آقایان و بانوان مناسب است.

دوچرخه آمانو مدل Z607 به قیمت پنج میلیون و 400 هزار تومان به فروش می‌رسد.

مقایسه قیمت روز انواع دوچرخه در «ایمالز»

ایمالز اولین وبسایت مقایسه قیمت کالا در ایران است که خدمات خود را به صورت مقایسه دائمی قیمت روز و لحظه‌ای انواع کالاها در سایت‌های مختلف فروش آنلاین و فروشندگان حضوری انجام می‌دهد. با جست­‌وجو در این سایت می­توان کالای مورد نظر را بهتر و ارزان‌تر خریداری کرد.

علاقه­‌مندان برای بهره‌مندی از خدمات جست­وجو، مقایسه و قیمت کالاهای مورد نیاز خود می‌توانند به وبسایت ایمالز به نشانی emalls.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : ایمالز
اوج آرام
دادپویان
ایده سبز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز